بایدن می خواهد به گسترش ACA. آبی متحده نمی توانند بفهمند چگونه آن را اجرا کنید در وهله اول.

obamacare-theintercept-2-36-1583267730

تصویر: Soohee چو/رهگیری

جو بایدن یک طرح. فراموش نکنید مدیکر برای همه, او معتقد است که در طول مبارزات انتخاباتی. مهم ترین چیزی که به انجام است که محافظت و “ساخت” قانون مراقبت مقرون به صرفه: این قانون معاون سابق رئیس جمهور معروف زمزمه بود “داستان مقابله” به عنوان رئیس جمهور باراک اوباما قرار دادن امضای خود را بر روی آن.

“من تعجب است که بسیاری از دموکرات ها در حال اجرا هستند در خلاص شدن از آن” بایدن گفت: در یک ویدیو انتشار خود را در مراقبت های بهداشتی پلت فرم. “قانون مراقبت مقرون به صرفه بود که یک دستاورد تاریخی برای رئیس جمهور اوباما و اگر من رئیس جمهور منتخب, من قصد دارم به انجام همه چیز را در قدرت من به آن محافظت می کند و بر روی آن ساخت.”

طرح خود را به “ساخت” در ACA عمدتا بیشتر به حمایت مالی از آن در حالی که ترک های اساسی ساختار بدون تغییر: برای افزایش یارانه ها و قرار دادن درپوش بر روی حق بیمه برای تمدید یارانه واجد شرایط بودن و برای اضافه کردن یک گزینه است. که استدلال می کند بایدن است soundest و بیشتر از لحاظ مالی محتاطانه رویکرد است. در عین حال وقتی که می آید به ساخت در واقع این سیستم به خوبی عمل وجود دارد یک رکورد است که می تواند مورد بررسی برای ارزیابی مناسب چگونه یک وعده بایدن ساخت است. در سراسر کشور دموکرات-کنترل متحده تا به حال بیش از یک دهه به کار بر روی بهبود قانون با تکیه بر موجود مقامات و یا آنهایی که آنها می تواند به دست آوردن قانونگذاری یا اداری از طریق چشم پوشی.

رکورد روشن است. حتی بدون حزبی موانع از پوچ جمهوری خواه اپوزیسیون دموکرات ها شکست خورده اند برای ساخت در قانون مراقبت مقرون به صرفه — نه از فقدان نیت خوب اما به دلیل کشنده پیچیدگی از قانون خود است. که همان پیچیدگی نگه داشته است رسانه ها از گزارش های دموکراتیک شکست برای ساخت خود را در آن قانون است که ایجاد فضا برای بایدن قادر به وانمود کند که او قادر خواهید بود به انجام این کار. اما در نهایت آن را به عنوان اگر این حزب هنوز نشده که چگونه برای به دست آوردن چراغ به کار در خانه اما با اعتماد به نفس پاسخ این است که علاوه بر گران.

از آن شده است 10 سال پس از قانون مراقبت مقرون به صرفه به قانون امضا شده بود و شش سال پس از مبادلات آغاز شده اما بسیاری از دموکرات متحده هنوز هم نمی به طور موثر مدیریت خود را در بازار. این شده است با توجه به کینه توزی محدودیت های بودجه و یا صنعت مخالف است. این است که عمدتا به دلیل سیستم ایجاد چنین یک سری پیچیده از عقل مقررات است که بسیاری از سیاستگذاران دولت را درک نمی کنند و قانون و یا چگونه به حداکثر رساندن هر اهرم های در اختیار خود را.

در مجموع این مقررات تصمیمات اتخاذ شده در آبی متحده هزینه کم-درآمد افراد میلیاردها و دلیلی باعث شد ده ها هزار نفر برای ایجاد بروید. واقعیت این است که دموکرات متحده در حال حاضر قدرت را به ACA به طرز محسوسی بهتر است اما به سادگی نیست چرا که آنها را درک نمی کنند و قانون خود را نباید پر کنید یکی با اعتماد به نفس در مورد این حزب توانایی ساخت آن را تنها با اضافه کردن بیشتر از پول است.

راهی را که دولت یارانه برای کاهش درآمد مردم و با محاسبه منبع اصلی قانون مشکلات. یک فرد یارانه ها تعیین می شود محاسبه چقدر مورد نیاز است را دوم-ارزانترین نقره طرح هزینه آنها یک مجموعه درصد از درآمد خود را. که یک سطح از پیچیدگی طراحی است که باید ریشه در ابتدا; به جای هر چیز دیگری است که بر اساس آن. این به این معنی ناخواسته که پایین رسمی بیمه در یک منطقه برای دومین ارزانترین نقره طرح بیشتر افراد کم درآمد در واقع مجبور به پرداخت برای مراقبت های بهداشتی.

این موضوع است که با این واقعیت است که دولت اوباما نیز تصمیم به شرکت های بیمه بسیاری از آزادی در آنها چگونه طراحی خود را بیمه طرح های عجیب ترکیب copays بیمه اتکایی قوانین و دیداکتبل. همه نقره طرح در ابتدا قرار است برای پوشش هزینه 70 درصد از میانگین مزایای تحت پوشش, همچنین شناخته شده به عنوان آماری ارزش یا AV. دولت اوباما آورده است که تعداد به 68 و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت پس از کاهش آن به 66 درصد است.

در حالی که ایالات متحده توانایی نیاز به شرکت های بیمه به ارائه نقره طرح که پوشش تقریبا 72 درصد تقریبا هیچ کدام انجام دهد. نیویورک نیاز به تنظیم کننده نقره ای طرح برای پوشش حداقل 70 درصد است. کالیفرنیا تنظیم کننده نیز مورد نیاز شرکت های بیمه تنها به فروش یک استاندارد نقره طرح را پوشش می دهد که 71.8 درصد از سال 2014 و در نهایت در این سال, کانکتیکات, رگولاتور به دنبال کت و شلوار. در بسیاری از دموکرات متحده نقره طرح که در آن یارانه های در حال محاسبه هستند که به عنوان نزدیک به 66 درصد AV به عنوان امکان پذیر است. منع این کم ارزش نقره طرح هزینه دولت هیچ چیز و کمک خواهد کرد که هر دو مصرف کنندگان و شرکت های بیمه اما تقریبا هیچ کدام آن را انجام دهد.

شرکت های بیمه کاملا به طور طبیعی در حال بازی سیستم با ارائه چندین تقریبا یکسان در نظر دارد.

اگر بازار بیمه شامل خریداران و فروشندگان پیچیدگی معرفی شده به بازار که می دهد یک مزیت در معامله به فروشنده — که ایجاد محصولات می نویسد: زبان از توصیف آن و مجموعه این قیمت. آنها باید یک ارتش از کارمندان اختصاص داده شده به کار; خریدار در اکثر چند ساعت آنها می توانید استطاعت را صرف به دنبال بیش از غیر قابل نفوذ کاغذ بازی. شرکت های بیمه کاملا به طور طبیعی در حال بازی سیستم با ارائه چندین تقریبا یکسان در نظر دارد. این تضمین می کند که یارانه ها به یکی از, ارزان, باریک-شبکه قصد دارد به جای یک رقیب ساختن آن دشوار برای افراد کم درآمد برای پرداخت هزینه بیمه از هر شرکت دیگر. کالیفرنیا و در حال حاضر کانکتیکات جلوگیری از این تنها اجازه می دهد بیمه به فروش یک استاندارد نقره طرح اما اکثر ایالت ها از جمله آبی متحده آن را اجازه می دهد. این نه تنها باعث می شود بیمه گران تر آن را نیز به طور قابل توجهی کاهش می دهد فردی را انتخاب ارائه دهندگان و باعث می شود برای خرید بیمه بسیار بیشتر گیج کننده است.

وجود دارد برخی از تلاش در دیگر دموکراتیک کنترل متحده برای جلوگیری از این عمل است. برای مثال در ویرجینیا در این سال دولت آمریکا به مردم ایران ، Creigh اعمال یک دموکرات معرفی یک لایحه برای جلوگیری از شرکت های بیمه از ارائه دو باریک-برنامه های شبکه, اما اعمال گفت: رهگیری تصویب آن به هیچ وجه تضمین شده است. “من بیش از حد بسیاری از لوایح” اعمال گفت: رهگیری. “من وقت ندارم به کار این لایحه راه من می خواهم.” با بسیاری از مسائل به آدرس این جلسه مجتمع فنی رفع برای مقابله با فقرا طراحی ACA را محاسبه یارانه — در نهایت به کمک یک سهم کم درآمد ساکنان به راحتی از دست داد در نوعی بازی فوتبال راگبی.

این معجونی از مشوق ها به پایان می رسد تا از صدمه زدن به طبقه کارگر است. در سال گذشته کلرادو به تصویب رسید و بسیار مورد ستایش قرار داد بیمه اتکایی برنامه در نظر گرفته شده برای کاهش آنچه که شرکت های بیمه پرداخت می شود و در نتیجه آنچه که به اتهام insurees. در حالی که آن را کاهش حق بیمه برای بخش نسبتا خوبی کردن مردم به پرداخت قیمت کامل برای بیمه در بورس, آن را در واقع قطع یارانه برای افراد کم درآمد رانندگی فردی خود را هزینه. به طور مشابه, عمومی طرح بیمه اجرا شده توسط لس آنجلس ساخته شده بیمه ارزان برای افزایش درآمد مردم در چند سال اما در سال 2018 ساخته شده پوشش حاشیه گران تر برای برخی از کسانی که واجد شرایط برای یارانه. تلاش های اخیر توسط دموکرات ها برای بهبود بازار بیمه در ایالت مین با ادغام بازار منحصر به فرد با کسب و کار کوچک بازار به راحتی می تواند نتیجه معکوس تنها با افزایش هزینه های کسب و کار با بسیاری از پس انداز رفتن به دولت فدرال به جای افراد.

PASADENA, CA - NOVEMBER 19: A healthcare reform specialist helps people select insurance plans at the free Affordable Care Act (ACA) Enrollment Fair at Pasadena City College on November 19, 2013 in Pasadena, California. The event, sponsored by the Chamber of Commerce and the Los Angeles Association of Health Underwriters, offers one-on-one sessions with insurance experts certified by Covered California to help people enroll for healthcare coverage under the ACA. (Photo by David McNew/Getty Images)

یک اصلاح مراقبت های بهداشتی متخصص کمک می کند تا مردم انتخاب طرح های بیمه در قانون مراقبت مقرون به صرفه ثبت نام نمایشگاه در پاسادنا کالج شهر در Nov. 19, 2013 در پاسادنا ،

عکس: دیوید McNew/گتی ایماژ

کالیفرنیا و خارج از غرفه به عنوان آبی که در آن دولت تنظیم و قانونگذاران باید بهترین درک ACA مبادلات و نحوه ساخت آنها. از آغاز کالیفرنیا راه اندازی یک فعال خریدار ارز و استاندارد برنامه های خود را. به جای تعقیب پایین رسمی حق بیمه آن متمرکز شده که چگونه سیستم نهفته ترین ارز کاربران است. در این سال در کالیفرنیا آغاز شده و حتی ارائه بیش از 300 میلیون دلار در دولت یارانه ها برای کسانی که بیش از حد در درآمد واجد شرایط برای فدرال کمک کند. حتی کالیفرنیا کاهش یافته است توپ در جهات مهم است.

یکی از بهترین راه برای دریافت, مردم برای ثبت نام بیمه است که آن را به رایگان. به هر دلیل حتی حق بیمه به عنوان کم به عنوان $1 در یک ماه جلوگیری از هزار نفر است. اما برنامه های رایگان وجود ندارد در کالیفرنیا است. برخی از آبی ایالات مانند کالیفرنیا و اورگان نیاز به بیمه برای پوشش سقط جنین, اما قانون فدرال ممنوع یارانه ها از پرداخت این پوشش است. این به این معنی کمترین هزینه طرح پس از یارانه ها باید هزینه افراد حداقل یک دلار در ماه با وجود سقط پوشش هزینه بسیار کمتر از یک دلار در ماه است. کالیفرنیا می تواند با استفاده از بودجه دولت به طور مستقیم پرداخت برای سقط جنین, پوشش, ارز, کاربران, یک حرکت است که تنها هزینه چند میلیون دلار است. برای قرار دادن که در چشم انداز کالیفرنیا صرف $121 میلیون سال فقط در کمک رسانی به مردم را تشویق به ثبت نام برای بیمه. هزینه چند میلیون دلار به برخی از برنامه های رایگان به احتمال زیاد افزایش ثبت نام توسط دهها هزار نفر — که صدها میلیون نفر در دیگر یارانه های دولت فدرال به دولت پول کالیفرنیا است ترک بر روی میز است.

این ACA اجازه می دهد تا شرکت های بیمه به اتهام افراد سه برابر بیشتر از افراد جوان برای بیمه. هر چند متحده می تواند نیاز به بیمه برای شارژ هر کس با همان قیمت تنها در نیویورک و ورمونت به عنوان یک نتیجه از قوانین قدیمی تر از ACA. ایده این بود که بیمه ارزان برای افراد جوان — که کمتر به احتمال زیاد به نیاز بیمه — برای به دست آوردن آنها را به ثبت نام. یک بار دیگر, یارانه طراحی ACA ایجاد یک مشکل بزرگ.

با توجه به ACA بالاتر رسمی حق بیمه برای یک فرد بزرگتر خود یارانه هستند. بنابراین اگر حق بیمه کمتر برای افراد جوان پس از یارانه ها نیز پایین است. برای مثال در لس آنجلس یک زن 31 ساله ساخت $40,000 یک سال نیاز به پرداخت 220 دلار در ماه برای ارزان ترین برنز طرح پس از یارانه ها, اما 60 سال تنها نیاز به پرداخت $110 در ماه است.

عصر قانون باعث می شود کل سیستم به طور چشمگیری پیچیده تر است. منnsurance در بورس ارائه شده است در چهار سطح برنز و نقره و طلا و پلاتین — با قصد خرید آسان تر است. برنز طرح کمترین هزینه-های اما کمترین حق بیمه در حالی که پلاتین طرح را با کمترین هزینه-های اما کمترین حق بیمه. مشکل این است که letting بیمه هزینه مردم بیشتر بر اساس سن آنها باعث می شود طراحی برنامه ها و ارائه مشاوره به مصرف کنندگان به طور چشمگیری سخت تر است. در حالی که حق بیمه می تواند متفاوت باشد با سن deductibles و خارج از جیب محدودیت برای این برنامه باید برای تمام سنین است. نگاهی به مثال بالا. اگر 31 ساله به پزشکی مسائل قابل توجهی است که نیاز به مراقبت های کلی بهترین ارزش برای آنها را به خرید یک اصطلاح پلاتین برنامه ارائه می دهد که پایین ترین معافیت. اما این گونه نیست و برای همه است. 60 سال با شبیه مسائل پزشکی باید در واقع خرید یک برنز طرح به این دلیل که حق بیمه بالاتر برای یک پلاتین خواهد شد و در واقع هزینه آنها بیش از آنها می توانید ذخیره کنید و از داشتن یک کاهش معافیت.عجیب و غریب تعامل بسیاری نظارتی عناصر ACA بدان معنی است که شما اغلب باید counterintuitively سوئیچ به خرید “بدتر” پوشش. این باعث می شود آن را غیر ممکن به طراحی ساده برنامه ای و جهانی قابل اجرا خریدار راهنماهای که رکن اصلی سیستم های موجود در مکان هایی مانند هلند و سوئیس.

بزرگ ثابت به ACA که مجلس نانسی پلوسی است فشار است HR 5155. در حالی که این افزایش حجم از یارانه ها و حذف درآمد صخره به واجد شرایط برای یارانه, آن را نشانی از هیچ چیز برای رسیدگی به مشکلات چگونه یارانه ها محاسبه می شود و یا بیمه چگونه بازی سیستم. همان درست است از بایدن مراقبت های بهداشتی طرح که افزایش یارانه ها در حال حاضر اما می گوید هیچ چیزی در مورد تغییر قوانین برای پایان دادن به بیمه gaming سیستم نسل نابرابری قوانین در حال حاضر علت یا انگیزه عظیم را می دهد متحده به بازی قوانین است.

زمانی که ACA گذشت دیابت تام Harkin یک دموکرات از ایالت آیووا بود و خوش بینانه است. “من می خواهم به فکر می کنم از این لایحه به عنوان مثل یک استارت صفحه اصلی,” او گفت:. “و این استارت خانه به مقدار زیادی از اتاق را برای اضافات و بهبود است.” در عین حال در دهه گذشته این خانه های قدیمی ثابت کرده است جای تعجب دشوار است برای تعمیر. ملی دموکرات ها که ادعا می کنند آنها می خواهند به ساخت در مبادلات نیست حتی صحبت کردن در مورد رفع آن بیشتر آشکار مسائل طراحی فقط پرتاب پول بیشتری در آن — در حالی که همه این استدلال که راه حل خود را ارزان تر از یک رویکرد جامع تر. حتی با زمان کافی نه تنها آبی کشور شده و با موفقیت ساخته شده و حتی همه از بارز ترین پیشرفت دلیلی محروم کردن افراد کم درآمد میلیاردها فدرال کمک کند.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de