در حال Geo-مسدود کنسرت های آینده از موسیقی ؟

چرا شما باید مراقبت از

چون از جان گذشته بار تماس برای desperate measures — حتی در صنعت موسیقی.

این یک جهنمی سال برای تفریح-جویندگان — و برای کسانی که آنها را سرگرم کننده. با نوازندگان و concertgoers در گیر سیب زمینی نیمکت حالت با توجه به همه گیر, صنعت مدیران و هنرمندان در حال آزمایش با ایجاد جریان درآمد جدید به اطمینان حاصل شود که ضرب و شتم می رود.

روح خواننده Erykah Badu ساخته شده خود livestream شرکت با یک فایروال شارژ بینندگان $1 به $3 هزینه برای قرنطینه کنسرت سری جریان از آپارتمان او. در آوریل تنور ایتالیایی Andrea Bocelli جریان عید پاک کنسرت در یوتیوب از کلیسای جامع Duomo در میلان با 2.8 میلیون اوج همزمان کاربران با توجه به بیلبورد مجله.

لندن-بر اساس خواننده لورا Marling در تلاش است از یک تازگی: geo-مسدود کنسرت. او و تیم او در حال حاضر به فروش می رسد دو کنسرت های اصلی از این انواع. در ژوئن 6 گرمی نامزد خواننده عامیانه از یک کلیسای کوچک در خانه اش در شهر به 4000 طرفداران در آمریکای شمالی; او انجام دیگر فروخته کنسرت برای بینندگان در انگلستان و سایر نقاط اروپا بود. به عنوان خصوصی با زوم تماس دارندگان بلیط بودند فرستاده سفارشی لینک یوتیوب در مدت کوتاهی قبل از نمایش آغاز شد. تنها کسانی که دسترسی به این لینک از جغرافیایی خاص مناطق می تواند مشاهده کنسرت. Marling, موفقیت ممکن است الهام بخش هنرمندان دیگر را امتحان کنید geo-مسدود کنسرت برخی از کارشناسان پیش بینی می کنند.

من لزوما فکر می کنم آن می تواند پایدار باشد.

گرت براون مدیر تریاک اتاق

دبورا Mannis-گاردنر سر دلاور مبتنی بر موسیقی صدور مجوز شرکت DMG گواهی عدم سوء پیشینه پیش بینی کرد که موسیقی زنده خواهد آمد “در راه های مختلف و در موقعیت های کوچکتر.”

هنوز هم برخی از ذینفعان صنعت سوال پایداری livestreamed کنسرت به عنوان آنها گسترش به مناطق دیگر. یک زیاده روی در جریان محتوای که رقابت برای بینندگان کاهش در مصرف پول نقد به دلیل بحران اقتصادی و تغییرات در پهنای باند در دسترس می تواند همه مانع موفقیت است. Mannis-گاردنر تصدیق میکند که “livestream نمی توانید دوباره ایجاد محیط زیست از یک کنسرت است.”

“این یک مشکل و من لزوما فکر می کنم آن می تواند پایدار می گوید:” Garth Brown مدیر تریاک اتاق ژوهانسبورگ مبتنی بر موسیقی و استراتژی نام تجاری شرکت است. او به نقل از یک مثال از آفریقا کنسرت روز در ماه مه بود که livestreamed در یوتیوب با یک صف از جمله نمایش روزانه میزبان Trevor Noah و خواننده نیجریه Burna Boy. با وجود قدرت ستاره و MTV به عنوان یک شریک کانال تنها حدود 300 ، 000 مردم در جریان آن در سطح جهان است. “جریان آورده اند باید تعداد بیشتری را به دلیل این مرز و مردم می توانند با هماهنگی در تمام دستگاه ها به عنوان طولانی به عنوان شما رو اتصال به اینترنت اما آن را نمی” براون می گوید.

به جای قهوه ای نشان می دهد درایو-از طریق سرگرمی است که به دست آورد محبوبیت — از کنسرت در آلمان به باغ وحش در ایالات متحده — می تواند به اثبات می شود غاز طلایی است که کمک می کند تا صنعت موسیقی در کاهش ضرر و زیان خود را.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de