جدید آمازون مزیت رقابتی: قرار دادن محصولات برای اولین بار

ProPublica غیر انتفاعی اتاق خبر که به بررسی سوء استفاده از قدرت است. ثبت نام برای دریافت ما بزرگترین داستان به عنوان به زودی به عنوان آنها منتشر شده است.

تا همین اواخر که آمازون مشتریان تایپ “ملاتونین” را از سایت نوار جستجو انواع خواب مکمل به نظر می رسد در پرطرفدار ترین املاک و مستغلات در لیست نتایج جستجو — بالا سمت چپ در صفحه اول.

یکی از مشاور Jason بویس مشتریان و یک فروشنده از مکمل های طبیعی اغلب به دنبال بیشتر توپ زدن رقبا برای بهترین نقاط امیدوار کننده آمازون حدود 6 هر بار که کسی کلیک بر روی محصول. در حالی که با نام تجاری هرگز دست بالا سمت چپ اسلات آن فرود آمد به طور منظم در ردیف بالا. اما در اواخر ماه مارس بویس متوجه شده است که آمازون خود با نام تجاری Solimo گرفته بود بیش از بالا سمت چپ در حالی که خود مشتری محصول بوده و ضربه به یک ردیف پایین تر است. سپس بویس تایپ “قهوه” در نوار جستجو تنها برای پیدا کردن AmazonFresh کلمبیا قهوه در بالا سمت چپ هل دادن پایین یکی دیگر از مشتری است.

“این جنون” بویس گفت. “آنها در حال قرار دادن محصول خود را درست در مقابل خط.”

او گفت: مشتریانی او کاهش یافته است به نام چرا که آنها از ترس اقدامات تلافی جویانه از آمازون, خشم آمده بودند. “آنها فکر” آنچه که آمازون قصد انجام بعدی؟'” او گفت:.

اگر چه مشتریان لزوما متوجه آن مارک را برای سال قادر به پیشنهاد در شرایط جستجو به امن ترین و قابل مشاهده لیست موقعیت در بالای آمازون نتایج جستجو محصول صفحات که در آن محصولات خود حمل “حمایت” تگ بالا توضیحات. در حال حاضر آنها هنوز هم تلاش برای بالا ردیف دادن اما بهترین نقطه بالا سمت چپ در صفحه اول — در دسترس است در سراسر ده ها تن از محصول عبارات جستجو با توجه به مشاوران و ProPublica خود را نقد کنید. در طول همه گیر آمازون شروع به استفاده از این موقعیت برای خصوصی خود را-برچسب محصولات بدون مناقصه تحت عنوان “ویژه از مارک های ما است.”

اثر دومینو از آمازون استراتژی جدید است تنزل رقبا لیست محصولات از جمله پوشک, کاغذ کپی, کودکان و نوجوانان,’ لباس خواب تشک, ترکیبی نوین و lightbulbs. با قرار دادن خود را با علامت های تجاری در برخی از با ارزش ترین اسلات آمازون فدا کردن کوتاه مدت درآمد تبلیغات برای ساخت تا فروش از مارک های خصوصی در طول زمان مشاوران گفت.

رویکرد جدید نقض آمازون را سرود که در هر تصمیم گیری باید با قرار دادن مشتری اول گفت: تیم هیوز یک مشاور که استفاده می شود به کار در مدیریت محصول در آمازون. “چرا نام تجاری خود را یک گزینه بهتر برای مصرف کنندگان گفت:” هیوز افسر ارشد عامل یک شرکت است که کمک می کند تا مارک های مدیریت آمازون حساب. “آن لزوما باید ارزان تر و یا بهتر و یا هر چیزی. پس چه توجیه های خود را به می گویند: “ما فقط قصد داریم برای قرار دادن این در مقابل هر کس دیگری’? این فقط یک مثال دیگر از آمازون قادر به دستکاری پلت فرم برای خود خوب استفاده کنید.”

در حالی که آمازون ترویج خصوصی خود را-برچسب محصولات مختلف لکه های برجسته را در سایت خود در طول سال مشاوران و کارشناسان حقوقی گفت: این آخرین تکرار طول می کشد استفاده از افزایش در خرید آنلاین در طول همه گیر است و ممکن است تشدید ضد تراست نگرانی برای یک شرکت در حال حاضر دستکاری داخلی و جهانی پروب. آمازون قیمت سهم افزایش یافته است و بیش از 30% در این سال اگر چه این شرکت از دست رفته درآمد برآورد اخیر سه ماهه به دلیل هزینه های بالاتر.

آمازون اختصاص نخست مواضع شخصی خود را به علامت های تجاری مشاهده می شود می تواند تحت قانون ایالات متحده به عنوان “انحصاری انجام” — که همراه با اثبات یک شرکت قابل توجهی در بازار قدرت یک عنصر کلیدی از آنتی تراست موارد گفت: Christopher Sagers یک استاد قانون ضد تراست در دانشگاه ایالتی کلیولند در اوهایو.

“اگر من خود را وکیل این قطعا مرا عصبی” Sagers گفت. “این سخت است برای توضیح نتایج جستجو finagling به عنوان هر چیزی علاوه بر زننده ضد رقابتی حرکت می کند.”

آمازون اذعان کرد که آن را به تازگی معرفی این “ویژه از مارک های ما” استراتژی که در آن شرکت به عنوان “تجارت قرار دادن” به جای تبلیغات است. “مثل همه خرده فروشان آمازون به طور منظم باعث می شود تصمیم گیری در مورد چگونه به استفاده از فضا در فروشگاه های ما بر اساس انواع عوامل محور بر آنچه مشتریان را پیدا خواهد کرد مفید” یک سخنگوی گفت. “این یک بخش طبیعی از خرده فروشی است که اتفاق افتاده است برای چندین دهه است.” هیچ املاک و مستغلات متعلق به آمازون برندها و آنها ممکن است در هر نقطه آمازون گفت.

آمازون برجسته آن خصوصی-label علامت های تجاری از آنجا که مشتریان ترجیح می دهند آنها را, سخنگوی اضافه شده است. “آمازون خصوصی محصولات با نام تجاری باید در دمای بالاتر مشتری بررسی رتبه بندی پایین تر از نرخ بازگشت و بالاتر تکرار خرید از نرخ قابل مقایسه با دیگر برندها در فروشگاه آمازون,” او گفت:. “به عنوان یک نتیجه مانند سایر فروشندگان آمازون برجسته آن خصوصی برندها در تبلیغات و بازاریابی است.” خصوصی ترین-برچسب فروش برای کالاهای اساسی مانند حوله کاغذی و دستمال مرطوب بچه و باتری آمازون گفت.

وجود ندارد و درمان مورد علاقه توسط آمازون, چند, خود, خصوصی برچسب برندها گاهی اوقات لازم نیست به اندازه کافی فروش تحت الگوریتم معیار برای توجیه یک لیست در صفحه اول نتایج جستجوی گفت: مشاور جیمز تامسون سابق سر کسب و کار از آمازون تیم که استخدام فروشندگان شخص ثالث. آمازون ملزومات منظم و باریک-مناسب short-sleeve pocket Oxford پیراهن هر دو ذکر شده در صفحه اول نتایج جستجو برای “پیراهن مردانه” تا به حال حدود 4,400 و 1600 دلار به ترتيب در فروش بیش از یک سال های اخیر 30 روز دوره به مراتب کمتر از اطراف آن پرداخت نشده لیست. فروش خود را باید با قرار دادن پیراهن آکسفورد در بهترین حالت در پایین صفحه دوم با توجه به تامسون و جنگل طلایه دار یک سرویس است که تجزیه و تحلیل آمازون رتبه فروش داده است.

آمازون “دچار سردرگمی مصرف کنندگان به فکر این محصولات محبوب تر از آنها واقعا هستند” تامسون گفت. آمازون گفت: آن خرید نتایج به نفع نیست خصوصی مارک و فروش است تنها یکی از بسیاری از عوامل در نظر گرفته شده توسط الگوریتم خود را.

یک تصویر از یک جستجو برای قهوه در آمازون سایت نشان می دهد که شرکت های خصوصی برچسب محصول در بالا سمت چپ اسلات در زیر تیتر آگهی.

آمازون دارای 45 خصوصی-label علامت های تجاری با مجموع 243,000 محصولات در دسترس حسابداری برای حدود 1 درصد از خرده فروشی این شرکت اعلام کرد. “برچسب های خصوصی در حال بازی به طور فزاینده ای نقش مهمی در آمازون به طور کلی استراتژی” Coresight تحقیقات گفت: در گزارش ماه گذشته.

از آنجا که مردم خواندن از چپ به راست و بالا سمت چپ ترین نقطه مطلوب در نتایج جستجو. هنگامی که ما جستجو برای “بادام” آمازون خوشحال حلقه با نام تجاری کل خام بادام اشغال آن نقطه است. در “بند” نتایج آن را آمازون زنبق و لیلی با نام تجاری. جستجو برای “پاکت” نشان داد AmazonBasics امنیتی نسخه رنگی در بالا سمت چپ جلوتر از سه لیست پرداخت می شود. جستجو برای “کرم” ویژه آمازون برای شما ساخته شده کرم اصلاح را به سمت چپ از دو لیست از هنر اصلاح نام تجاری. یک سخنگوی هنر اصلاح گفت: “وجود ندارد هر گونه مسائل در لحظه” با فروش یا چگونه محصولات خود را به نظر می رسد در آمازون است.

برجسته موقعیت برای خود محصولات را قادر می سازد آمازون برای افزایش قیمت بویس گفت. زمانی که بویس استفاده می شود که به خود صفحه اصلی تفریح و سرگرمی تجهیزات شرکت باقی می ماند و علاقه مند در رده اتفاقا نوع “bocce” به آمازون نوار جستجو در ماه آوریل او را دیدم یک آمازون با نام تجاری توپ bocce برجسته در بالا و قبل از همه لیست های دیگر, او گفت:. زمانی که او با بررسی دوباره هفته بعد قیمت آمازون محصول — هنوز هم بالا سمت چپ — بالا رفته بود چند دلار است. “ما همیشه به دنبال ارائه مداوم قیمت پایین به مشتریان در تمام محصولات ما ارائه می دهیم” این سخنگو گفت: “هیچ مقدار از تبلیغات را احمق مشتریان به پرداخت بیش از آنها می خواهم اگر وجود دارد رقابتی ارائه می دهد برای محصولات رقابتی.”

آمازون دارای یک مزیت بیش از رقبای چرا که آن را ندارد به پرداخت خود را برای بهترین قرار دادن بویس گفت. مارک های پرداخت بین 10% و 30% از فروش برای حمایت حافظه, او گفت:. “عرشه شدیدا انباشته در حمایت از آمازون,” او گفت:.

آمازون مواجه است حداقل یک اروپا تحقیقات آنتی تراست و دو در ایالات متحده در کمیته قضایی مجلس در ماه ژوئن گذشته اعلام کرد تحقیقات ممکن است به ضد رقابتی انجام شده توسط شرکت های فن آوری بزرگ از جمله آمازون است. خانه تحقیقات در حال انجام است به گفته یک سخنگوی تشکر. دیوید Cicilline از رود آیلند, رئیس کمیته ضد تراست فرعی. Cicilline ماه گذشته تهدید به حکم مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس اگر او را نادیده می گیرد یک درخواست به شهادت. تقاضا به دنبال وال استریت ژورنال گزارش داده است که آمازون با استفاده از اطلاعات مربوط به فروشندگان شخص ثالث در سایت خود به منظور توسعه رقابت محصولات خود را تحت خصوصی-label علامت های تجاری.

علاوه بر این کمیسیون تجارت فدرال نیز شده است به دنبال ممکن است رویه ضد رقابتی در آمازون برای تقریبا یک سال. FTC کاهش یافته است به نظر. دیگر شرکت های فن آوری نیز شده اند تحت بررسی. رسانه ها گزارش شده در ماه گذشته است که وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه به طور کلی وکیل به احتمال زیاد فایل ضد تراست پرونده های حقوقی علیه گوگل تمرکز در بخشی از آن تبلیغات آنلاین کسب و کار.

آمازون کاهش یافته است به نظر به طور خاص در تحقیقات. آن را گفت که آن را “رقابت شدید در هر بخش” در آن عمل می کند.

آمازون نشان دهنده کمتر از 4 درصد از بازار خرده فروشی ایالات متحده اما نزدیک به 40 درصد از ایالات متحده به فروش آنلاین. این سومین-بزرگترین بازیکن در ایالات متحده دیجیتال, تبلیغات, بازار, پشت Google و Facebook با حدود 10 میلیارد دلار در ایالات متحده دیجیتال آگهی درآمد در سال 2019 با توجه به تحقیقات بازار شرکت eMarketer. آمازون به اشتراک گذاری آن فضایی است که در حدود 8 درصد و رشد eMarketer گفت. سه چهارم از آمازون دیجیتال آگهی درآمدمان از کلمه کلیدی هدفمند هزینه برای هر کلیک تبلیغات جستجو از جمله “حمایت محصول” لیست با توجه به eMarketer تخمین می زند.

یک دسکتاپ جستجو در آمازون به طور کلی بازده چند صفحه از نتایج جستجو. هر صفحه ممکن است نشان می دهد یک دوجین یا بیشتر ردیف از محصولات به طور معمول با سه یا چهار listings هر ردیف. ردیف بالا از ویژگی های ممکن بین یک تا چهار لیست پرداخت می شود, شناخته شده به عنوان حمایت از محصولات. برای مثال اخیر جستجو برای “پرده” نشان داد AmazonBasics پرده در بالا سمت چپ نقطه پس از دو اسپانسر و “آلی” — یا پرداخت نشده — لیست در سراسر ردیف.

تحت چه بویس خواستار “پرداخت-به-بازی” سیستم برندها رقابت برای تحت حمایت قرار دادن محصول در سایت آمازون مناقصه در یک واژه برای جستجو های خاص مانند “پرده.” برندها هیچ چیز پرداخت در صف مقابل برای این لیست. آنها پیشنهاد در آنچه که آنها مایل به پرداخت آمازون per click — مقدار به طور معمول در محدوده مورد نیکل به 20 دلار در هر, کلیک کنید, بسته جستجوی عبارت مشاوران گفت.

بسیاری از علامت های تجاری ممکن است همان رقابت محدود آگهی فضا و آنها می توانند یاد بگیرند که برآورد برنده شدن در مناقصه و قبل از قرار دادن آنان است. داشتن بالاترین پیشنهاد را تضمین نمی کند قرار دادن. زمانی که تعیین می کند که برندها را آرزو لکه های آمازون الگوریتم طول می کشد را به حساب یک نام تجاری فروش و موجودی در دسترس بودن و محصول را در ارتباط به مدت مورد نظر از جستجو. قرار دادن برای مارک های فردی به طور مداوم در حال تغییر است.

آمازون ارائه می دهد حمایت محصول تبلیغات در پایین اولین صفحه نتایج جستجو و همچنین در صفحات بعدی اما کسانی که کمتر از گران قیمت و از آنجایی که آنها به طور کلی منجر به فروش کمتر مشاوران گفت. اگر محصولات — مانند خواب و مکمل های غذایی به فروش می رسد by Boyce مشتری — از دست دادن حمایت خود موقعیت آنها دیگر مجبور به پرداخت هزینه برای قرار دادن.

آمازون شروع به ارائه پرداخت برای هر کلیک تبلیغات در آن سایت در سال 2012 گفت: Mike زیگلر سابق ارشد مدیر محصول برای آمازون برنامه های تبلیغاتی. پس از آن به تدریج افزایش یافته و هر دو شماره از لیست پرداخت محصول در صفحات نتایج جستجو و همچنین مقدار فضایی است که ویژگی های آمازون-محصولات با نام تجاری گفت: تامسون که توصیه مارک های کار با آمازون است.

در سال های اخیر آمازون گاهی اوقات ویژه محصولات خود را در تیتر تبلیغات است که اجرا در سراسر بالای صفحه نتایج درست در زیر نوار جستجو. این منطقه در حال حاضر شناخته شده به عنوان “حمایت از نام تجاری” فضا و در دسترس است به مارک های مایل به پیشنهاد در آن است. علاوه بر این آمازون به ویژه آن علامت های تجاری در وسط صفحه نتایج در یک بخش به نام “محبوب ترین از مارک های ما است.” آن را هنوز هم گاهی اوقات به ترویج محصولات خود را در این راه. اما قبل از همه گیر آمازون خصوصی-label علامت های تجاری تنها وارد ردیف بالا از لیست از طریق مناقصه رقابتی ،

با دادن خود را بالا قرار دادن آمازون است که تضمین موفقیت آن مارک هیوز گفت. از آنجا که مشتریان بیشتر احتمال دارد به خرید محصولات ذکر شده در بالای نتایج جستجو, آمازون, افزایش فروش برای محصولات خود و افزایش در همین راستا رتبه خود را در چشم الگوریتم. بنابراین حتی اگر آمازون در نهایت cedes بالا سمت راست محصولات خود را تا پایان در یک موقعیت بهتر نسبت به رقبا نسبت به قبل هیوز گفت. آمازون گفت این بخشی از استراتژی آن است.

زمانی که هیوز کار کرده و آمازون بین 2012 و 2015 کار خود را به حداکثر رساندن درآمد حاصل از تبلیغات در آمازون متعلق به سایت IMDb یک پایگاه داده از فیلم و تلویزیون را نشان می دهد که پس از آن سالانه درآمد تبلیغ در حدود 50 میلیون دلار است. منفور و یا استفاده نشده فضای تبلیغاتی هیوز ساخته شده است روابط خود را با به اصطلاح “باقی مانده دهندگان” که پر کردن فضا با آخرین لحظات تبلیغات برای یک نرخ تنزیل. اگر چه کار او این بود که برای بدست آوردن درآمد بیشتر از فضای تبلیغاتی هیوز گفت: رئیس خود را در نهایت به او گفتم به رها کردن باقی مانده تبلیغ کنندگان در حمایت از در حال اجرا پرداخت نشده تبلیغات برای خدمات آمازون از جمله نخست تصویری.

“به من گفته شد از تخت ما انجام نشده باقی مانده ارائه دهندگان خدمات دیگر ما فقط نشان دادن آمازون, خانه, تبلیغات,” او گفت:. “وجود دارد هیچ منطق. آن را از رهبری ارشد. شما باید آن را انجام دهد.”

آمازون گفت: این فقط نشان می دهد خانه تبلیغات در برنامه شرح داده شده توسط هیوز زمانی که آن را ندارد مربوطه آگهی پرداخت.

هیوز گفت که آمازون تلاش برای ترویج آن مارک های خود را تبدیل به بیشتر تهاجمی در طول سال اول با تیتر و میانه-از-صفحه کارگماری و در حال حاضر با بالا سمت چپ اسلات. “آنها نمی باید به مبارزه مانند هر کس دیگری به موقعیت” برای خصوصی خود را-label علامت های تجاری در محصول جستجو صفحات هیوز گفت. “آنها فقط با قرار دادن ‘مارک های ما’ وجود دارد و رونق فروش فوری. تفاوت بین بودن در شکاف یک در مقابل اسلات 10 حتی در صفحه اول در حال رفتن به یک منظور از قدر متفاوت از نظر فروش. این یک نمایی کاهش منحنی. آن است که یک قطره بزرگ کردن.”

دن Brownsher مدیر عامل یک سازمان است که توصیه فروشندگان در سایت آمازون گفت: برندها رقابت در ردیف بالا از نتایج جستجو به این دلیل که “بیشتر شما را در یک صفحه کمتر احتمال دارد که شما” کلیک کنید در یک لیست و خرید یک محصول ، “اگر شما در صفحه 2 شما اساسا مرده است,” او گفت:. “اگر آمازون گرفتن کلید املاک و مستغلات پس از آن که فشار هر کس دیگری را.”

به عنوان یک نتیجه, آمازون خصوصی-برچسب فروش هستند به احتمال زیاد به افزایش حتی بر روی محصولات است که در حال حاضر نیست محبوب Brownsher گفت. بنابراین در حالی که این شرکت ممکن است چشم پوشی از درآمد حاصل از تبلیغات در کوتاه مدت به عنوان نام تجاری خود را جابجا یک تبلیغات پرداخت حافظه آن را “رفتن را به نفع خود در دراز مدت است.” Brownsher همچنین گفت آمازون ممکن است ترویج محصولات که overstocked و نیاز به فروش می رسد به سرعت. آمازون سخنگو گفت این استراتژی آن است.

نه همه فروشندگان ناراحت هستند. زیگلر سابق ارشد مدیر محصول که در حال حاضر توصیه مارک های که تبلیغ در سایت آمازون گفت: مشتریان خود را — که شامل Unilever مواد غذایی راه حل — قبول که آمازون در گذشته ترویج علامت های تجاری خود در کنار رقبا و آن را ادامه خواهد داد به انجام این کار. “این یک واقعیت از زندگی” زیگلر گفت. Unilever نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.

Randall زمینه مدیر عامل شرکت خرده فروشی مشورتی شرکت پارک شهر, گروه, گفت, مواد غذایی و تخفیف زنجیره های طولانی ایجاد شده خصوصی-برچسب محصولات. آمازون قرار دادن آن علامت های تجاری در پرسود ترین فضای وب است که شبیه به یک فروشگاه مواد غذایی شامل نام تجاری خود را از دنباله مخلوط را در برجسته ترین فضای قفسه, او گفت:. مانند آمازون آجر و ملات فروشگاه ها نیز به اتهام هزینه های برتر نمایش فضا.

“آنها در حال انجام هر کاری که در هر سوپر مارکت های زنجیره ای انجام نمی دهد” گفت: زمینه های همکاری بنیانگذار کوکی ساز خانم در زمینه های. (او دیگر درگیر با این شرکت است.) “این فقط در مقیاس از آن است که بسیار بسیار زیاد در آمازون است.”

وجود دارد یک تفاوت مهم, تامسون و Sagers گفت. چون از آمازون تسلط بر خرده فروشی آنلاین بسیاری از فروشندگان و تامین کنندگان تکیه بر آن خود را به عنوان اولیه یا تنها منبع درآمد فروش آنها گفت.

“بازار باز به معنی هر کسی می تواند نشان می دهد تا هر کسی می تواند فروش محصولات خود هيشكي فرصت” تامسون گفت. “اما چه اتفاقی می افتد زمانی که نخست املاک و مستغلات ایجاد می شود و تنها آمازون می تواند دسترسی به آن? آن را فقط هل می دهد شما بیشتر و بیشتر دور از بازار و در واقع در حال به اصطلاح ” باز است.’ آن را مانند کسی دیگری می گویند: “من آماده به پرداخت به آن است که املاک و مستغلات است.’ نوچ. که املاک و مستغلات در دسترس نیست.”

در زمینه:

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im