تمام مجسمه های محلی: بزرگ سرنگونی 2020 و تولد دوباره مدنی تخیل

تقریبا به عنوان به زودی به عنوان تظاهرات پس از پلیس با قتل جورج فلوید رفت و ملی در هفته گذشته از ماه مه آنها شد و در همه جا آنها اتفاق افتاده است نیز عمیقا محلی است.

در ریچموند, ویرجینیا, معترضان بلافاصله با تمرکز بر بنای تاریخی خیابان بلوار بزرگ است که اجرا می شود از طریق ظریف فن منطقه, و آن صفوف منظم از پر اب و تاب مجسمه ها و بناهای یادبود تجلیل کنفدراسیون. آنها با پوشش پایه Robert E. لی سوارکاری مجسمه با ترکیبی از پیام های مناسبت های ملی حاضر: به خاطر سپردن فلوید و دیگران در برابر پلیس به طور کلی اعلام کرد که سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. اما اطلاعات بصری که فنر در بنای تاریخی سایت marshaled محلی مراجع هم آنهایی که خاص به ریچموند حوادث و پویایی است.

به سرعت ظریف چوب حک شده ثبت نام به نظر می رسد که مورد استقبال بازدید کنندگان به “زیبا مارکوس-دیوید پیترز دایره آزاد توسط مردم” نام برای یک مرد که ریچموند پلیس کشته در سال 2018 است. کسی که پس از حذف آن یک شبه یکی از جدید حتی بزرگتر و بیشتر جامد کاشته شده بود در خود جای داده است. تعیین گیر به عنوان معترضان و حتی روزنامه نگاران محلی به اشتراک گذاشته شده به روز رسانی در رسانه های اجتماعی از “MDP دایره” — قانون تغییر نام توسط جمعی عمل انجام شده است.

شش هفته بعد بنای تاریخی خیابان شده است کاملا تبدیل در سرعت که نه مخالفان و نه مدافعان مجسمه های پیش بینی شده به بن بست رسیده و برای چندین دهه در استدلال تظاهرات مطالعات شهری-طراحی تمرین — نه به ذکر است یک ویرجینیا دولت قانون است که مانع از شهرستانها از بین بردن این آثار که لغو شد در اوایل این سال است. با تصمیم شهردار, Levar سنگی شهر ریچموند حذف چهار مؤتلفه مجسمه های تحت کنترل آن — از استون وال جکسون, Jefferson Davis, J. E. B. استوارت و متی Fontaine Maury — زیر یک نشانه از معترضان که پایین کشیده دیویس مجسمه خود جدا کردن آن از بمب افکن, colonnaded حرم به کنفدراسیون از آن محور.

لی مجسمه در ضمن میله میله به پایین آمدن با تصمیم ویرجینیا فرماندار رالف نرتهم هر چند در آخرین خندق طرح دعوی در دادگاه توسط مدافعان مجسمه نیاز به غلبه بر. در این میان اما MDP دایره تبدیل شده است نه فقط این سایت روزانه اعتراضات محلی اما حیاتی ملی و حتی جهانی — مرجع در این فصل از قیام به عنوان تصاویر گردش روزانه از آلی فرهنگ است که جوانه زده وجود دارد.

سیاه ویرجینیایی را ساخته اند عاطفی زیارت به اصلاح یک فضای است که برای بیش از یک قرن از لحاظ جسمی هماهنگ به معنی حذف آنها و subordinacy. شده اند وجود دارد تظاهرات خودجوش کنسرت و بی حد و حصر خود به خود عکس شاخه های تلخ و مبارز. شبانه پیش بینی بر روی مجسمه و پایه توسط هنرمندان محلی داستین کلاین و الکس Criqui را تبدیل به قدرتمند ترین متن های بصری از این فصل بی قراری. تصاویر را شامل سیاسی نقل قول ها و تصاویر فلوید دیگر قربانیان پلیس و چهره های بزرگ در تاریخ است.

صحنه های از ریچموند را افزایش داد معترضان در جای دیگر در یک حلقه, خلاق, تقلید. آنها را بیان, در راه است که ذاتا غیر ممکن است برای باز کردن هر دو روشن مجموعه ای از مشترک ملی نگرانی هایی است که باید coalesced یک جنبش و این شهر را منحصر به فرد محلی ترکیبی از سیاه و سفید سیاست مردمی فکر هنرمند جامعه و پر جنب و جوش, پانک, اسکیت باز و ضد فاشیستی ،

وجود صحنه های مشابه اتفاق می افتند در سراسر کشور هر کدام با منحصر به فرد خود را و طعم.

صدا و خشم

جنبش ملی در پاسخ به پتو مصیبت: سازه نژادپرستی و خشونت پلیس خستگی از آمریکا نظم اجتماعی را بدون توقف توهین به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و بهداشت عمومی و اقتصادی ترسناک از Covid-19 بیماری همه گیر. اما هر عمل در درون جنبش محلی است.

جنبش ملی است اما هر عمل در درون جنبش محلی است.

ظهور مجسمه, آثار تاریخی و هنری — هر دو آهن ربا برای اعتراض و اهرم برای دولت پاسخ دوستانه و یا در غیر این صورت — به عنوان تکیه گاه نقاط باز کرده است تا یک قدرتمند و بارور ترکیبی مدنی فضا. هر مجسمه یک نشانگر برای ملی دستگاه قدرت است که در حال حاضر به طور گسترده درک به عنوان یک سیستم است که هر آنچه در آن گذشته وعده شکست خورده است و مردم است. آن را نیز یک عنصر گاهی اوقات یک نقطه کانونی در یک آلی تاریخ محلی از مبارزه و مقاومت و سیاسی و اداری مذاکره است.

ترکیب شده است کاتالیزوری. حتی به عنوان بسیاری از مجسمه ها شده اند نمادین کشته شدند — برخی از سرنگون توسط معترضان بسیاری از حذف شدن توسط مقامات — آنها زنده اند, فعال, تصویری, های gestural و بداهه بیان سیاسی است که سرریز هر دو شرایط معمولی از بحث و همچنین با تشکر از غیر متمرکز رسانه های دیجیتال آن عروق معمولی است.

هنگامی که معترضان انجام داده اند افتخارات آنها آورده آیین مراقبت و پر هرج و مرج و خشم. بنابراین بومی فعالان همراهی این غلت از کریستف کلمب مجسمه در دولت غیرقانونی در سنت پل با آواز و ضربت زنی تبدیل رویداد به یک مذهبی ، به همین ترتیب در لس آنجلس سرنگونی Junípero Serra, وحشیانه کشیش که تاسیس اسپانیایی ماموریت در کالیفرنیا شده بود پس از قرار دادن بر روی پایه میوه و گل ارائه شده است.

در عین حال دیگر سرنگونی صحنه تاکید کرده اند نمادین retributive خشونت است. در یکی از دو سوی اقیانوس اطلس ظهور است که باید هر دو تقویت و تغذیه به آمریکا موج معترضان در بریستول انگلیس پایین کشیده یک مجسمه از 17 قرن تاجر ادوارد Colston سپس زانو زد و بر آن گردن به افتخار جورج فلوید قبل از ریختن آن در بندر: غرق شدن که inescapably تداعی پاساژ میانه. و در Raleigh, North Carolina, جمعیت پایین کشیده دو مجسمه از مؤتلفه سربازان از بزرگ یادبود fronting state Capitol کشیده و آنها را در خیابان با طناب در اطراف گردن خود را. جمعیت یکی سمت چپ در مراحل دادگاه و آویزان دیگر از یک خیابان نور کل توالی پر از پژواک choreography از مجازات. (یک سیم photo caption حتی استفاده از واژه.) بعد فرماندار خواهد منظور برچیدن کل یادبود.

Protesters lynch a figure pulled from the Confederate monument at the State Capitol at the intersection of Salisbury and Hargett Streets in Raleigh, N.C., on Juneteenth, Friday, June 19, 2020. (Travis Long/The News & Observer via AP)

معترضان قطع یک شکل کشیده از Confederate monument در دولت و کنگره در تقاطع سالزبری و Hargett خیابان, در, رالی, N. C. در 19 ژوئن سال 2020 است.

عکس: Travis طولانی/اخبار ناظر/AP

در ضمن حداقل یک سرنگونی lurched از شادی را به وحشت زمانی که در Portsmouth, Virginia, یک مجسمه است که معترضان کشیدن یک مؤتلفه یادبود در محل سابق یک بازار برده مجروح عضو جمعیت است. و هنگامی که یک شبه نظامیان در آلبوکرک نیومکزیکو مواجه معترضان در بنای تاریخی به استعمارگر اسپانیایی Juan de Oñate, یکی از اوباش به ضرب گلوله یک مبارز باعث آسیب جدی است. (که بنای بیش از حد در حال حاضر رسما برچیده شد.)

مجسمه و بنای یادبود حذف توسط مقامات دولتی شده اند سنگین تر البته اطاعت دلایل و سیاست و ادب و ایمنی: مجسمه های عجیب در اطراف کمر; سوارکاری آمار و ارقام جمع آوری شده توسط تسمه تحت اسب حلقه برداشته و توسط جرثقیل; ستون و هرم گرفته در بخش آشکار ناشناخته جنبه های ساخت و ساز خود را و حداقل در چند مورد در جنوب اواخر قرن 19 و کپسول زمان. حتی پس از, شده اند وجود دارد تصمیمات را در مورد زمان دید و محیط کلی-en-scène از بین بردن. ریچموند رفت و برای روز روشن اجازه می دهد نشئه جمعیت برای جمع آوری در اطراف کارگران در نظر گرفتن پایین استون وال جکسون مجسمه. این Maury و استوارت مجسمه نیز پایین آمد در مکان های اعلام نشده در پیشبرد اما با خبر كردن به سرعت به اندازه کافی یک بار کارگران به نظر می رسد که Richmonders قادر به جمع آوری برای کسانی که حذف بیش از حد.

در جای دیگر دولت های محلی باید در نظر گرفته شود, آثار بی سر و صدا در لحظهای ساعت و در برخی موارد در اوایل ماه ژوئن تحت پوشش حکومت. مثلا بیرمنگام آلاباما حذف آن 52-پا بلند ستون هرمی شکل سنگی تجلیل کنفدراسیون که تحت سلطه رویکرد به تالار شهر و Jefferson County Courthouse برای یک قرن; یک خبرنگار محلی را تنها livestream نظارت از روند کند برای جغدها شب اتفاق افتاده است که برای گرفتن آن. صبح روز بعد مردم در Alexandria, Virginia نیز یافت مؤتلفه سرباز مجسمه رفته از عمده شهر تقاطع; حذف در حال حاضر برنامه ریزی شده است در یک توافق بین شهر و ایالات دختران کنفدراسیون صاحبان آن اما تظاهرات شتاب مرگ آن است. و اگر بسیاری از شهرستانها رفت و برای حداکثر محرمانه بودن حذف از کریستف کلمب مجسمه در مرکز شهر نیوآرک, نیوجرسی در حالی که سرزده و بدون حضور رسانه ها صورت گرفت به صدای ضربت زنی آفریقایی توسط نوازندگان به نام در کوتاه مدت متوجه یک شهرستان رسمی به ارائه آیین ریتم.

به مراتب بیش از

بزرگ مجسمه سرنگونی 2020 به مراتب بیش از. در علاوه بر این به نشانه در شهرستانها مانند Richmond, بیرمنگام, رالی یا چارلستون کارولینای جنوبی — که در اواخر قرن 19 مجسمه طرفدار برده داری antebellum, معاون رئیس جمهور, John C. Calhoun در حال حاضر رفته همراه با آن 115-پا پایه — جنبش ادعا کرده است ده ها تن از مؤتلفه یادبود در شهر جنوبی. دانشمندان که تخصص در این موضوع در حال مبارزه برای نگه داشتن سرعت.

یک ناوگان از کلمبوس مجسمه های طولانی در نظر گرفته نجس با توجه به ادعا ایتالیایی آمریکایی حساسیت بازنشسته شده اند با حادثه سرنگون در مینیاپولیس و به طور رسمی حذف در یک رشته از midsized سواحل شرق شهرستانها و همچنین به عنوان یک شهر به نام برای اکسپلورر خود: Columbus, Ohio. (یک اندرو جکسون مجسمه نیز با توجه به حذف در Jackson, می سی سی پی.) در فیلادلفیا شهرستان برداشته خود را به رقابت مجسمه fronting شهرستان سالن فرانک ریزو های نژادپرستانه 1970s شهردار. یک نقاشی دیواری در جشن ریزو در جنوب فیلادلفیا نیز رفته در دیوار لخت, خدمت, در سال های اخیر به عنوان یک فعال-سازمان عمومی طرح ریزی روی صفحه نمایش.

A crew from Mural Arts paints over the Frank Rizzo mural on 9th Street in Philadelphia

خدمه از نقاشی دیواری هنر رنگ بیش از فرانک ریزو نقاشی دیواری در 9 خیابان در فیلادلفیا در شنبه 7 ژوئن 2020.

عکس: دیوید Maialetti/The Philadelphia Inquirer از طریق AP

و در حالی که دیدنی در اعتراض به رهبری teardowns آهسته یک بار یخبندان روند مشورتی در شوراهای شهر و شهرستان تخته از سرپرستان دارای سرعت بالا. این همه اما اطمینان می داد که بیشتر بناهای تاریخی به چالش کشیده خواهد شد سوال قرار داده و به مقامات که مدت ها به دنبال جلوگیری از این موضوع و در نظر گرفته شود.

این فرآیند در حال حاضر باعث زمین لرزه های کوچک در محلی زندگی مدنی. در لافایت ایالت می سی سی پی به عنوان مثال که در آن پنج انتخاب سرپرستان — همه مردان سفید — مخالف از بین بردن مؤتلفه یادبود در خارج از دادگستری شهرستان حتی اگر شهردار آکسفورد بخشداری می خواهد آن را از بین رفته اند. جلسه در همان روز که رای جولای 6, دو, دیگر, Mississippi شهرستان تخته رفت و راه دیگر: بولیوار شهرستان مدیره رای دادند به اتفاق آرا به حذف خود یادبود و Lowndes County, مدیره, معکوس خود تصمیم به حذف آن مشابه بنای تاریخی پس از رای دو هفته قبل به آن را نگه دارید. در فضایی که دو هفته نژادپرستانه نظر توسط یک سرپرست در مصاحبه با یک خبرنگار باعث شده بود عمده دیوانگی. و می سی سی پی مقننه البته تا به حال ساخته شده است این تصمیم تاریخی که در نهایت بازنشسته فاحش پرچم دولت با آن متفق نبرد-نشان کانتون.

به عنوان موج بنای تاریخی از بین بردن نخوت آن را در جذب افزایش توجه به عنوان یک کل پدیده و کمتر به محلی خاص. این ممکن است اجتناب ناپذیر به یک اندازه است. اما در رفتن گسترده بحث تبدیل شده است بی فایده فاصله گرفته از انسان, حرکات مذاکرات و بداهه که در آن انرژی از این لحظه ساکن.

مغلوب ساختن پیشی جستن و حامیان او هستند مهیج شبح برخی از هماهنگ حمله اراذل و اوباش را فعال کنید توسط نرم و عمدتا دموکراتیک مقامات منتخب در برابر آثار و بناهای تاریخی به آمریکا چهره های تاریخی به طور کلی. این Trumpists مراقبت به حذف مؤتلفه نام خود را از نمونه های خاص به نفع بیشتر رضایت طرفین ارقام که مجسمه در صورت کمی و یا بدون تهدید. شفاف fearmongering تاکتیک با آشکار نژادپرستانه undertones آن سیگنال های حمایت از مدافعان مؤتلفه یادبود که در حال تجدید قوا در پاسخ به رویدادها: ظاهر مسلح در بنای تاریخی سایت, پرونده دعاوی و یا گرفتن روزنامه تبلیغات است.

یکی دیگر از بد خط از بحث است که معتقد است که چهره های تاریخی سزاوار یا نه را جشن گرفت. اثر آن است که عمدتا برای فعال کردن لغزنده شيب استدلال که ادامه در ایمان بد — “کجا پایان می یابد.” — و به موقع, عجیب و غریب, شخصی مداخلات در اطراف افراد خاص. در نظر بگیرید مثلا یک op-ed توسط نسل توماس جفرسون استدلال برای یادبود جفرسون در واشنگتن بود در اثر توقف و وقف مجدد به Harriet Tubman. و به خوبی در نظر گرفته شده طرح کمیسیون ملی در بناهای تاریخی مانند نیروی کار که مورخ دیوید سوختگی پیشنهادی برای یک احتمالي جو بایدن مدیریت خطر گرفتار در این استریل مقایسه شایستگی تولید ارزش کمی برای شهرها و جوامع محلی.

مترقی نقد در ضمن سوالات با تمرکز سیاسی تلاش در مجسمه سازی به جای فشار دادن مواد نیاز به انجام با عدالت اقتصادی, بهداشت عمومی, پلیس, incarceration, و بیشتر. این یک آشنا احتیاط صادر شده برای مثال توسط محقق آدولف نی در سال 2017, پرداختن تصمیم به حذف چند مؤتلفه خاطرات. به عنوان نقطه است نه پرداختن به تصمیم نیواورلئان به حذف چند مؤتلفه یادبود نکته این است که انجام این کار اشتباه است یا بی فایده است: “شهر بدون شک بهتر شده زده از بناهای تاریخی,” او نوشت. اما شمارش حذف یک مجسمه به عنوان یک پیروزی خطرات با توجه ناخواسته افتخاراتی به شهر دولت که حفظ سیاست های نابرابر در مناطق دیگر. در واقع نشاط است که با ریچموند حذف بنای تاریخی خیابان مجسمه در تضاد با خشونت که ریچموند پلیس تحت معترضان همراه با سنگین لیست مترقی نگرانی دولت از Stoney شهردار. مشابه عوامفریبی اشاره شده است در بسیاری از شهرستانها.

در عین حال وسوسه به اخراج سقوط مجسمه به عنوان صرفا نمادین belittles شهادت مردم منتقل شده و احساس خشنودی توسط ناپدید شدن اشیاء که حضور خود را ابراز گذشته و حال خروج و انقیاد. این همچنین باعث می شود کمتر و کمتر حس نزدیک یکی به زمین می شود: به شهر مربع در خیابان های شهر و جاده های روستایی که در آن هیچ یک از این آثار با شانس فرود آمد و از آن جایی که هر کدام نقش موثری در شکل دادن به ارزش ملک تخصیص منابع عمومی و دیفرانسیل تجارب شخصی ایمنی.

بزرگ Recontextualization

در تاریخ 5 ژوئن در گرمای تظاهرات مخالفان دولت در شهرستان در واشنگتن راه اندازی روند دیگری که در گسترش در سراسر کشور تبدیل شده و در عین حال یکی دیگر از رورشاخ آزمون سوالات نمادین و فضایی سیاست است. آن را به رنگ سیاه و سفید “زندگی” موضوع در نور ترافیک زرد رنگ به همراه دو بلوک دهانه 16th Street, NW نزدیک به کاخ سفید است. حرکت آورده تشویق برای اشاره به تاکید و قرار دادن — همراه با علامت خیابانی تعیین “Black Lives Matter پلازا” — و تمسخر با توجه به سابقه شهردار موریل Bowser خود و پیشینیان خود با توجه به سیاست های مالی gentrification و پلیس.

شهرستانها متعدد شبیه سازی سی از جمله نیویورک که به رنگ همان پیام را در یک خیابان در هر قصبه به علاوه یک برای اندازه گیری اضافی در مقابل تهمت برج در خیابان پنجم. در عین حال این روند دو به سرعت تبدیل به موضعی که آیا رسمی طراحی ورودی از هنرمندان و گروه های اجتماعی و یا چریکی مداخلات. در سی فعالان اضافه “پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس” به پیام رسمی — به زودی برداشته شود اما نه قبل از این تصاویر به طور گسترده ای توزیع شده و حفظ شده در این لحظه از حافظه است. برخی از شهرستانها را تایید قاطعانه تر پیام: یکی در وودوارد خیابان در دیترویت می خواند “قدرت مردم” در حالی که نیوآرک نقاشی کرده است, در مقابل, Essex County Courthouse, “لغو سفید برتری.”

هر آن ممکن است می گویند در مورد یک شهر سیاسی, رهبری, هر “زمین نقاشی دیواری” — به عنوان برخی از آنها خواستار این شکل جدید — پیروزی یا شکست در آن زمینه خاص. آن وجود دارد در ارتباط با ساختمان های اطراف و فضاهای باز جمعیت و تراکم ترافیک, چگونه محل قابل دسترسی است و توسط چه کسی و بافت — و یا عدم وجود آن — با اعمال دیگر از مکانی بازپس که رسید کنار تظاهرات. بین مشاغل و مناطق خودمختار سیاسی و یادبود نقاشی های دیواری, نقاشی در سوار کردن عرض یک موج تازه از نقاشی های دیواری, بداهه اجرای خود به خودی skateparks و در دادگاه های بسکتبال, هوای آزاد, پیش بینی و بیشتر — به علاوه تمام دیجیتال خود را گسترش و محصولات جانبی — این تبدیل به یک زمان شدید مدنی تصور, در مقیاس از بحران است.

آن را حس می کند در نگاه به گذشته است که آثار متبلور این پویا منجر به بیشتر topplings و حذف از حتی طرفداران تصور کرده, البته, وجود دارد مقاومت, بیش از حد: در شیکاگو به عنوان مثال پلیس شده اند بسیج به حفاظت از کلمبوس مجسمه از معترضان باعث درگیری. اما آیا این آثار باقی بماند یا سقوط فضاهای زندگی در حال تغییر با عمل مردم و جوامع است.

این محبوب “recontextualization” و بازپس فراتر از مطالعات هنرمند, تماس, و طراحی مسابقات که بسیاری از شهرستانها برگزار کرده اند با توجه به جایگزینی و یا ساخت بناهای جدید. کسانی که تمرینات هنوز هم ارزش داشته باشد البته اگر انجام شده با باز بودن و درست حس کنجکاوی; فیلادلفیا مبتنی بر studio بنای آزمایشگاه به عنوان مثال تا به توسعه یک روش برای تجدید نظر در آثار تاریخی که بر اساس جامعه با مشورت و اجازه می دهد تا برای این ایده است که بناهای تاریخی را می توان کاملا متفاوت و یا موقت.

پیام از مارکوس-دیوید پیترز دایره و در جای دیگر هر چند فراتر از سوال از مجسمه. در این تابستان هنگامی که ورشکستگی آمریکا نظم اجتماعی آمده است علت آن را به ما می گوید نیز وجود دارد تخیل در کار و آن را در خیابان ها.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>