یک سناتور به حال هزاران دلار در بلیط بدهی. در حال حاضر او را به مبارزه برای اطمینان از دیگران نیست.


ProPublica, ایلینوی, غیر انتفاعی اتاق خبر که به بررسی سوء استفاده از قدرت است. ثبت نام برای دریافت به روز رسانی هفتگی در مورد کار ما است.

اگر شما در حال خواندن این, شما احتمالا می دانید من گزارش گسترده در شیکاگو سیستم های فروش بلیط و جمع آوری بدهی, چگونه آن را نامتناسب صدمه سیاه رانندگان و باعث شد دهها هزار نفر از ورشکستگی. این گزارش که در نهایت با همکاری دوستان ما در WBEZ شیکاگو قابل توجهی منجر به اصلاحات از جمله برخی از بدهی از شهر مقرون به صرفه تر برنامه های پرداخت و دولت قانون پایان دادن به تعلیق مجوز پرداخت نشده بیش از بلیط پارکینگ.

خوب, در اینجا یکی دیگر از پتانسیل اصلاحات برای اضافه کردن به لیست: چند هفته پیش دولت آمریکا با سناتور. سلینا Villanueva, شیکاگو, دموکرات, معرفی قانون برای پایان دادن به راننده مجوز تعلیق برای مزد نور قرمز و دوربین های سرعت بلیط. پنج مزد دوربین بلیط می تواند باعث تعلیق. (توجه داشته باشید که این واقعا یک جاده با موضوع ایمنی به عنوان شما می توانید 100 دوربین بلیط اما خطر از دست دادن امتیازات رانندگی اگر شما می توانید استطاعت به پرداخت آنها.) مقامات وزارت امور خارجه به من گفت این هفته که بیش از 13000 رانندگان در حال حاضر مجوز خود را معلق به دلیل پرداخت نشده دوربین بلیط.

من بیانوبا ماه گذشته در یک رویداد سازمان یافته توسط اصلاحات برای ایلینوی یک دولت خوب گروه بود شگفت زده به شنیدن صحبت های عمومی و خیلی رک و راست در مورد چگونه بلیط بدهی تا به حال تحت تاثیر قرار زندگی خود را. بنابراین این هفته من رسیده بپرسید که چگونه داستان زندگی خود را تحت تاثیر قرار داده بود او قانون است.

او به من گفت که زمان درست بود در بخشی به دلیل جاری فدرال عمومی فساد رسیدگی به نور قرمز دوربین های شرکت. (سلف او مارتین Sandoval, التماس گناه در ماه گذشته به گرفتن رشوه در این مورد است.) اما او نیز این را دیدم به عنوان یک مسئله مهم است که بر طبقه کارگر ساکنان در سراسر کشور.

در اینجا برخی از ما گفتگو ویرایش شده برای اختصار و وضوح:

به همین دلیل معرفی این لایحه در حال حاضر ؟

سناتور. سلینا بیانوبا (ایلینوی در مجلس سنا دموکرات حزبی)

بیانوبا: این یک طوفان کامل با فساد موضوع است. بود منافع خود را [در حمایت از چراغ قرمز دوربین] واقعا امنیت عمومی و یا آن را لایه خود را از جیب پول پشت working-class مردم ؟ و چرا ما هنوز هم تعلیق مردم مجوز رانندگی اگر ما تصویب قانون پایان دادن به تعلیق بیش از به طور منظم بلیط پارکینگ بدهی ؟

مردم در حال رفتن به بدهی چرا که این نور قرمز دوربین بلیط که به قیمت 100 دلار یا بیشتر و پس از آن دو [با هزینه های اواخر]. که سخت است به خصوص برای مردم فقیر یا طبقه کارگر افرادی که لازم نیست که درآمد قابل تصرف.

من شنیده ام شما صحبت می کنند نه بیش از حد طولانی پیش در مورد این که چگونه این مسائل ضربه اصلی را برای شما در یک سطح شخصی. شما می توانید به من بگویید چه اتفاقی افتاده است ؟

بیانوبا: من تا به حال یک ماشین چند سال پیش بود که در پایان عمر آن است. آن را شکستن من هر چند ماه و رفع آن هزینه می شد بیشتر از وسیله نقلیه خود را.

شهر دشنه بود و همچنین در مورد به مرور بنابراین من فکر کردم من می خواهم به خلاص شدن از شر این ماشین. من به نام به آن گرفته شده به پایان برسد. در ضمن ماشین من پارک شده بود در مقابل خانه من. من نمی توانم حرکت ماشین را شکسته و من شروع به گرفتن بلیط.

من در زندگی به چک چک کار به عنوان یک مهاجر فعال حقوق. هر گونه پول اضافی داشتم که قرار بود برای پایین آوردن کارت اعتباری و بدهی وام دانشجویی و پرداخت صورتحساب. اما این بلیط نگه داشته و دو برابر شدن و همه از ناگهانی من به پایان رسید تا با $3,000-به علاوه در بلیط بدهی. یک زن و شوهر از بلیط نور قرمز دوربین بلیط.

چگونه آنها را به شما پرداخت کردن ؟

بیانوبا: من به سختی تا به حال یک زن و شوهر فوق العاده صد دلار به نام من. من در برنامه های پرداخت, اما آنها درخواست شد برای حدود 1500 دلار پایین. آن را به من یک سال تمام برای نجات این مبلغ است. من نگاه به ورشکستگی برخی از تحقیقات آنلاین. من نمی خواهم به فایل. که تحت تاثیر هر چیز دیگری در زندگی من است.

اما من تا به حال برای انجام کاری از آنجا که من نمی خواهم من مجوز به حالت تعلیق درآمد. من می دانستم که خیلی زود من نیاز به یکی دیگر از ماشین. کار من این بود که ramping تا و من می دانستم که من می تواند هزینه های زیادی از زمان در حومه شهر. در نظر گرفتن حمل و نقل عمومی به حومه شهر است که قابل اعتماد نیست.

من تا به حال یک طرح بازنشستگی با کار من است. مردم را از وام های خود را در برابر برنامه های بازنشستگی به پرداخت برای یک خانه. من آن را به پرداخت بلیط. اگر نبود که من صادقانه نمی دانم که در آن من خواهد بود در حال حاضر.

آیا به نظر شما پتانسیل برای اصلاحات مربوط به بدهی دولت مجموعه و سیستم های دیگر از جریمه و هزینه ؟

بیانوبا: قطعا وجود دارد یک فرصت است. بدیهی است که ایالت ایلینویز شده است در یک وضعیت دشوار مالی برای چند سال گذشته است که ما در حال تلاش برای به انجام رسیدن خودمان را. ما به دنبال منابع درآمد جدید.

اما من فکر می کنم آن را نیز مهم است که ما در حال ایجاد تنبیهی جریمه که به ضرر مردم است. ما باید به دور از تلاش برای جمع آوری $10, $100 از هر زمان ما می گویند شما در حال سقوط از خط و یا آیا شما این اشتباه و سپس دادن به مردم یک فرصت برای کار و پرداخت خوب به خاطر ما خود را به حالت تعليق مجوز. آنچه که ما در حال انجام است ایجاد و تقویت چرخه فقر و این خوب نیست.

Illinois state ایالت سلینا بیانوبا نشان دهنده منطقه 11 در شیکاگو سمت جنوب غربی.


در آخرین بررسی بیانوبا لایحه تا به حال 10 cosponsors همه آنها به جز یکی از آنها دموکرات هستند. جلسات باید برنامه ریزی شده و هیچ مخالفت ثبت شده است, هر چند آن را در اوایل جلسه. رژیم صهیونیستی. J. B. پریتزکر دولت هنوز رتبهدهی نشده است گرفته شده و موقعیت هر چند ماه گذشته پریتزکر گفت: این موضوع بود “کاملا شایسته توجه است.”

بزرگترین اپوزیسیون به احتمال زیاد خواهد شد از شهرداری است که تکیه بر تهدید به تعلیق مجوز به فشار مدیون رانندگان به پرداخت دوربین استناد در نتیجه تولید مورد نیاز درآمد. از لحاظ تاریخی این تعلیق باید به طور نامتناسبی صدمه دیده شیکاگو ساکنان از اکثریت سیاه و سفید محله, ProPublica, ایلینوی قبلا یافت.

در بیانیه سخنگوی این شهر گفت که “در حالی که این شهر هنوز بررسی لایحه, ما ستایش قانونگذاران و طرفداران برای ارائه ایده های اضافی برای کمک به بلند کردن بار بدهی برای کسانی که سخت ترین ضربه در شیکاگو و در سراسر دولت است.”

در اینجا چند بیت دیگر از بلیط-اخبار مرتبط من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن با شما:

  • دیوان عالی ایالات متحده برنامه ریزی شده است بحث در مورد آغاز شده است که با یک شهر شیکاگو حقوقی استراتژی با هدف دلسرد رانندگان با بلیط بدهی از تشکیل پرونده برای ورشکستگی. شروع در سال 2017, این شهرستان متوقف و بلافاصله بازگشت توقیف وسایل نقلیه برای رانندگان که برای ثبت ورشکستگی فصل 13. یک دادگاه تجدید نظر فدرال گفت: در تابستان گذشته است که نقض اساسی حمایت از ورشکستگی و انجام آن بیشتر به تولید درآمد.

    بدون گرفتن بیش از حد در اعماق علف های هرز دیوان عالی کشور است که در اصل بودن پرسید که آیا طلبکاران از انواع مجاز به آویزان بر روی اموال پس از کسی فایل برای ورشکستگی بدون نقض یک حمایت قانونی شناخته شده به عنوان خودکار بماند. اما با توجه به این که این همه در اینجا در شیکاگو که در آن دهها هزار نفر از مردم را برای ورشکستگی زمینه برای مقابله با خرد کردن عواقب ناشی از بلیط بدهی — از جمله از دست دادن مجوز و یا وسایل نقلیه — ما خواهید بود توجه کنید.

  • در پیوند با شهر شیکاگو و آن بکسل پیمانکار شد شکایت کرد و در دادگاه فدرال این هفته بیش از نگه داشتن برنامه است. طرح دعوی در دادگاه که به دنبال کلاس اقدام وضعیت ادعاهای این شهر عمل بکسل ضبط و در نهایت فروش کردن هزاران نفر از وسایل نقلیه بیش از مزد بلیط خلاف قانون اساسی است. “حتی اگر آن را به فروش می رساند خودرو هیچ کدام از درآمد حاصل از پرداخت به مالک” وکیل Jacie Zolna می نویسد: در طرح دعوی در دادگاه. “فوق العاده شهرستان و حتی خارج از مجموعه صاحب بدهی مبلغ فروش. آن را به سادگی طول می کشد این همه برای خود و برگ مالک سابق بدهی آن را به عنوان است.”

    در یک بیانیه شهرستان سخنگوی کاهش یافته است به اظهار نظر در مورد طرح دعوی در دادگاه اما گفت: شهردار لری Lightfoot دولت است “به طور فعال در حال کار برای ارزیابی این شهر پیچیده نگه داشتن سیستم برای پیدا کردن راه هایی برای بهبود آنها و اطمینان حاصل شود که ساکنان از دست دادن ندارد اتومبیل های خود را به سادگی به دلیل ناتوانی در پرداخت.”

    خواندن این داستان در طرح دعوی در دادگاه توسط WBEZ داده ویرایشگر الیوت راموس من همکار در بسیاری از گزارش فروش بلیط. الیوت است به طور جداگانه مورد بررسی قرار گرفته این شهر عظیم بکسل و نگه داشتن برنامه و گزارش ذکر شده است به شدت در طرح دعوی در دادگاه. (اگر شما آن را چک کردن لطفا این کار را حتی فقط برای دیدن مجنون هواپیماهای بدون سرنشین فیلم از یکی از شهرستان های بزرگ نگه داشتن مقدار زیادی است.)


    مثل همیشه لطفا ما را راهنمایی یا سوال یا من رها یک خط در [email protected]

    در زمینه:

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>