یک بازی در مورد برده داری هل مرزهای جدید در نیویورک زندان

یک گروه از خانواده ها و نیویورک مقامات دولتی جمع آوری شده در یک روز کاری صبح آخرین ماه برای اجرای تئاتر از یک درام تاریخی در مورد برده داری و آزادی انسان. اما آن را غیر معمول تنظیم برای یک بازی به خصوص برای یکی تعمق پرسش از آزادی, به این دلیل که مرحله درون حداکثر امنیت زندان و بازیگران بودند یک گروه از مردان زندانی بسیاری از آنها هنوز در دهه پشت میله های زندان.

در پایان بازی دو دوجین اعضای بازیگران صف در مقابل این مرحله به عنوان یک بازیگر پس از دیگری خود را برداشته و لباس: ساده و تی شرت سفید با کلمه “برده” یا شخصیت نام برده نوشته شده در سراسر قفسه سینه. در زیر مرحله در ردیف اول یک گروه مناسب ارشد, اصلاحات مقامات نگاه خونتان.

سپس مخاطبان مقامات شامل شکست را به یک ایستاده اند. بازیگران, کسی, اعلام کرد, اجازه داده می شود خارج از صحنه نمایش برای چند دقیقه به استقبال خانواده های خود و به صورت مختصر هرج و مرج لحظه های بازیگران با عجله وارد سالن به قطره قطره در آغوش مادران و همسران و فرزندان به عنوان یک گروه از نگهبانان ایستاده بود نزدیک به تماشای. سپس مردان گروه بندی پشت صحنه به شمارش جستجو و همراهی بازگشت به سلول های خود را.

عملکرد دومین و آخرین مرحله از یک بازی — “پدر به خانه می آید از جنگ” توسط Suzan-لری پارک توسط یک گروه از مردان زندانی در گرین هاون زندان در Stormville, New York. تولید نقطه اوج monthslong برنامه توانبخشی از طریق هنر و یا RTA, ابتکار که برای بیش از دو دهه ارائه کرده است برنامه هنر برای صدها نفر از افراد محبوس در زندان های سراسر کشور. یک روز پیش از این بازیگران انجام داده بودند قبل از مخاطبان مشتاق و 350 همکار زندانی مردان است. در حال حاضر برای اولین بار مقامات در گرین هاون بود باز زندان دروازه به خانواده و خارج از بازدید کنندگان.

برای مدت دو ساعت بازی غم انگیز اگر در زمان absurdist درام مجموعه در یک کابین و یک جنگ داخلی میدان جنگ, بازیگران و مخاطبان به نظر می رسید برای فراموش کردن آنها بودند در اعماق مختلف محیطی از دیوار و به شدت امن دروازه. “من احساس مثل من در خانه در حال تماشای تلویزیون نشان می دهد” خواهر یکی از بازیگران به من گفت.

play-L1001158-1582222647
play-L1001071-1582222672
play-L1001152-1582222697

صحنه هایی از “پدر به خانه می آید از جنگ” در گرین هاون زندان در Stormville n. y.

عکس: میراندا بارنز برای رهگیری

وجود دارد یادآور البته: رادیو از یک تعداد انگشت شماری از نگهبانان ایستاده در امتداد سالن دیوار crackled در پس زمینه به عنوان بازی گشوده به روی صحنه است. و آنتونی Annucci اقدام کمیسر نیویورک وزارت امور خارجه از اصلاحات و جامعه نظارت معرفی عملکرد با شوخی به مخاطبان به سکوت خود را در تلفن های همراه — یک یادآوری است که بازدید کنندگان را ترک کرده بود تمام وسایل و رفته از طریق دقیق امنیتی غربالگری قبل از اینکه اجازه ورود به سالن. بازی آغاز شده و در اواخر به دلیل برخی از اعضای خانواده برگزار شده بود تا در امنیت است. موانع دیگر به انجام تئاتر در زندان بودند به شوخی گنجانیده شده و به عملکرد خود: به جای یک سرپا نگه داشتن تفنگ یک بازیگر brandished یک برش مقوا هجی کردن کلمه “تفنگ.” و چون خاکستری و نیروی دریایی شد و نه تنها رنگ کنفدراسیون و اتحادیه ارتش بلکه کسانی که از نیویورک اصلاحات کارکنان لباس, بازیگران, بازی سربازان در هر دو طرف از جنگ به جای عینک کت قهوهای مایل به زرد با “مؤتلفه خاکستری ارتش کت” و “اتحادیه ارتش آبی کت” نوشته شده بر روی آنها.

اما اگر در مرحله یک تئاتر تولید در حداکثر امنیت زندان به شمار بی شماری از چالش های لجستیکی انجام این کار با یک برش بازی در مورد برده داری در میان جنگ داخلی اما عمیقا انعکاس واقعیت موجود از جرم حبس هل مرزهای در تست نشده روش. “ما برای بسیاری از خارج از جعبه فکر کردن برای تولید داخل حداکثر امنیت زندان” کاترین Vockins, RTA بنیانگذار و مدیر اجرایی گفت: مخاطبان قبل از بازی.

“من نمی توانم تاکید چقدر دشوار است برای انجام یک نمایش شبیه به این در این نوع از محیط زیست” تکرار پل فیتزجرالد بازی مدیر. “[این بازی] به ارمغان می آورد تا بسیاری از مسائل در مورد داستان آمریکایی.”

مقامات زندان تا به حال مورد بررسی و تصویب این اسکریپت قبل از تولید آغاز شده; برخی از بازی بحث برانگیز ترین صحنه های قطع شده بود پیشگیرانه توسط RTA کارکنان به دلیل ترس آنها ممکن است “riled تا مردم در یک راه خاص” گفت: Quanel میلر یکی از بازیگران. “ما در حال محدود در اینجا.”

“شما نوع که تصور کنید آنچه که ممکن است التهابی و یا پیچیده در راه است که فقط بیش از حد به در و پیش بینی و آن را کاهش بر این اساس” فیتزجرالد به من گفت. “شما فقط سعی کنید به احساس می کنید که چگونه ناراحت کننده می تواند این چقدر می تواند به شما فشار پاکت برای ایجاد معنی دار هنر برای ایجاد گفت و گو به مطرح کردن مسائل بدون رفتن بیش از حد با توجه به محیط زیست است.”

با وجود کاهش عملکرد تحریک آمیز و اغلب ناراحت کننده است. و در حالی که هر خط پاکسازی شده بود و جلوتر از زمان وجود دارد تفاوت بین خواندن مرحله جهت در یک اسکریپت و تماشای دو دوجین مردان بسیاری از زندانی در دهه های حذف خود را “برده” لباس و پایکوبی در یک مرحله اعلام خود را رایگان.

“هر کسی که بازی را دیدم دور منفجر شد. در آن زمان آنها را برای یک لحظه. این بازی را می فرستد یک پیام است که ما انسان هستید ما می توانیم همان چیزهایی است که بقیه جهان در حال انجام است.”

Quanel میلر 32

“اگر چه ما اینجا هستیم زیرا ما جنایات آن را سخت به می گویند که وجود ندارد تشابه با برده داری.”

لنکس رمزی 30

همه چیز را برای من در اینجا

“پدر به خانه می آید از جنگ” است دشوار بازی تحت هر شرایطی. درام آثار داستان قهرمان یک بردگی مرد که استاد وعده آزادی او در ازای خدمات خود را در جنگ های داخلی — “در طرف اشتباه” از جنگ به عنوان قهرمان دوست هومر او را به یاد اوایل. بازی باز می شود با قهرمان بحث خود را انتخاب و هومر استدلال آن است که در واقع هیچ چاره ای در همه است که هر دو گزینه هستند “دو طرف یک سکه و سکه ندارد و حتی در جیب شما.”

“شما در حال انتظار برای او به شما آزادی” هومر می گوید قهرمان “هنگامی که شما باید آن را.”

هومر خود سعی کرده است که در حال اجرا دور است. هنگامی که او گرفتار, استاد مجبور قهرمان در زور اسلحه به قطع خود پا به عنوان مجازات. اما به عنوان بازی پیشرفت مخاطب می آموزد که قهرمان بود و در واقع snitched در هومر به استاد در ازای یکی دیگر از وعده آزادی که هرگز برآورده شده است.

“‘گرفتن آزادی خود را’ یک خط است که طنین انداز با من” لنکس رمزی که بازی هومر به من گفت که من به بازدید از بازیگران در طول تمرینات. رمزی است که 30 سال و 11 سال به 17 سال زندان محکوم نقل مکان کرد از زندان به زندان به عنوان او تلاش برای آمدن به شرایط با حکم او تا چهار سال پیش زمانی که او فرود آمد در گرین هاون و شروع به گرفتن کلاس های کالج و کشف یک شور و شوق برای اقدام از طریق RTA. “همه چیز تغییر کرده برای من در اینجا” او به من گفت. “شما را به آزادی خود را, شما نمی توانید اجازه دهید که زمان ساخت تا بر شما. ما این سخن را در زندان ‘آیا وقت اجازه ندهید که زمان شما انجام دهد.”

این بازی که اعضای بازیگران خود را انتخاب “طنین انداز با بسیاری از ما” رمزی اضافه شده است. در بسیاری از جهات تشابه آشکار شد و هر خط به نظر می رسید به حمل دو معنی زمانی که صحبت در زندان زمینه. “زمانی که من در آن مرحله من بازیگری است. من واقعا می خواهم به دور از وجود دارد چرا که من واقعا می خواهید به دور از اینجا گفت:” ملوین دیویس 29 ساله که در نقش یک برده فراری است و خدمت به 20 سال حبس. “هنگامی که شما زندانی آن را مانند شما به عقب بر کشت و زرع.”

اما تشابه به مراتب پیچیده تر و اگر ارتباط بین بردگی و حبس هرگز صریح و روشن در عملکرد آن با اینحال ناگفته تم در سراسر.

“جرم حبس آغاز شده و به زودی پس از برده داری به پایان رسید با ولگردی قوانین” گفت: مالکوم باپتیست و اضافه کرد که او نگه داشته در سلول خود یک کپی از میشل الکساندر پیشگامانه کتاب “جدید Jim Crow” که آثار یک خط مستقیم از برده داری معاصر ، “در 80s و 90s زمانی که من یک کودک بود, مردم در جامعه ما صحبت در مورد چگونه جرم حبس شد و همه بخشی از این طرح از کسانی که برای کنترل جامعه است.”

نیز وجود دارد که به صورت موازی بین برده داری و زندان کار باپتیست اضافه شده است. “ما نمی دریافت یک دستمزد عادلانه” او گفت:. “هیچ بیمار روز هیچ روز تعطیلات.”

در سن 42 و 24 سال به 50-به-زندگی, زندان, حکم باپتیست آثار 30 ساعت در هفته به عنوان دستیار معلم و کارمند در زندان است. او باعث می شود 25 سنت یک ساعت یا $7.50 در هر هفته است. در زندان است و فرضا او گفت: یک جعبه از جزر و مد مواد شوینده هزینه $5.50 تقریبا یک هفته پرداخت. پیام های ایمیل به خانواده و هزینه 33 سنت در هر پیام و اضافی 33 سنت برای هر پیوست. “این سرمایه داری,” او اضافه شده است. “استعمارگران به آفریقا رفت اسیر مردم به ارمغان آورد و آنها را به آمریکا و کشورهای دیگر و فروش آنها. … امروز ما پلیس هدف قرار دادن مناطقی که محروم هستند که undereducated, کمبود بودجه روبرو هستند که در آن هیچ شغل است.”

دیگر زندانیان را دیدم یک ارتباط بین این بازی تنها, سفید, شخصیت — Confederate سرهنگ — و عمدتا سفید پاسداران در زندان است. یکی از بازی ترین مشقت بار صحنه های اجرا یا نمایش مجدد از یک برده بود و به شدت یادآور جستجوهای است که زندانی به طور منظم صورت می شود. “این یک بازی پیچیده آن را به ارمغان می آورد احساسات” گفت: Lamel Fabers که یک برده فراری. “شما نمی توانید فکر می کنم فقط به خاطر من در زندان, من یک حیوان است.”

“آنها هنوز هم كه به ما گفت:” ارنست Iverson بازی را راوی.

وقتی از او پرسیدم که آیا او فکر کارکنان زندان تماشای بازی ممکن است یک اتصال مشابه او پاسخ داد: “آنها نه احمق. آنها را ببینید اتصال.”

“من تا به حال هرگز فکر نمی کردم در مورد برده داری. من واقعا نمی دانم چه برده داری بود. من تا به حال هیچ آموزش و پرورش, من نمی دانم هر یک از این. من اهمیتی نمی دهند.”

Lamel Fabers, 33

“من می دانم در حقیقت بسیاری از چیزهایی که من انجام شده بود به عنوان یک جوانی من واقعا بازیگری است.”

مالکوم باپتیست 42

“بعضی از بچه ها در اینجا زندگی می کنند و ذهنی آنها در اینجا. قلب و ذهن خود را در اینجا; آنها می شود. من از طریق عبور. من نمی توانم اجازه دهید این محل تعریف من است.”

ملوین دیویس 29

هیچ کس واقعا سزاوار بود در آن وجود دارد

اگر هر یک از اصلاحات مقامات به نام احساس با عملکرد آن را نشان نمی دهد. “هر کس من صحبت کرده اند به فکر این بود که یک عملکرد بسیار خوب” گفت: مرلین Kopp معاون سرپرست برای برنامه های در گرین هاون. “این یک موضوع سخت و آنها آن را به کار گرفته فوق العاده صادقانه.”

“وجود دارد خیلی از افراد با استعداد در اینجا وجود دارد بدون شک در مورد آن” یک نگهبان اختصاص داده شده برای مانیتور یکی از تمرینات به من گفت. “این شگفت انگیز بود.” من از او پرسیدم اگر بازی طنین انداز در یک راه خاص با توجه به زندان ببرند. “آنها باید یک اتصال به آن” او در پاسخ با اشاره به بازیگران. آیا نگهبانان احساس یک اتصال مشابه? “من نمی نگاهی به چیزهایی که در این راه” او پاسخ داد. سپس صحبت از شغل خود “هیچ کس مشتاق به انجام این کار است.”

اما نه همه ولی علاقه استعداد اجرا. یکی به من گفت که او فکر آن را “مضحک” است که زندانیان ارائه می گردد این نوع از فرصت ها. “ما نمی مانند آنها را بسیار آنها دوستان با بچه ها که حمله دوستان من” نگهبان گفت: داوطلبان در آینده به آموزش هنر کارگاه های آموزشی. “در راه آنها دشمن است.”

“من شنیده ام بازخورد منفی بود چرا که هر کسی پیشنهاد این افراد هر چیزی و چرا شما از کار با خانواده های قربانیان گفت:” مارگارت Ables که تولید این بازی کار کرده است و با RTA برای مدت پنج سال. “من درک می کنم که انتقاد اما نتایج مثبت است که ما دیده ایم از عضویت ما فقط واقعا من را متقاعد کند که این برنامه در حال انجام است درست است.”

Kopp, معاون سرپرست, گفت منفی انداز در میان کارکنان زندان شد و نادر است. “من رفتن به یک یا دو تن از اعضای هیات احساس نمی, همان, استراحت, به عنوان شما را شنیده اند ؟ اکثریت مخالف,” او گفت:. “من نمی باید بسیاری از واکنش. … اگر اکثریت مردم احساس کردند که من قادر نخواهد بود برای به دست آوردن این نوع از تولید به خارج از زمین.”

در واقع این تولید عظیم بود تلاش لجستیکی برای بازیگران و کارکنان زندان به طور یکسان. تمرینات تا به حال به برنامه ریزی در اطراف تناوبی “شمارش” که بازیگران تا به حال به پشت در سلول های خود را. به دلیل محدودیت در حرکت کسانی که زندانی کسی بود که همیشه از دست رفته است. هر سرپا نگه داشتن و لباس بود preapproved بازرسی و حساب در همه زمان ها. و زمانی که در خارج از داوطلبان نمی تواند در زندان کمیته ای از مردان زندانی فرار خود را تمرین.

در روز عملکرد نگهبانان همراهی خانواده “به روده از زندان” به عنوان کسی که آن را فراتر از اتاق ملاقات بستگان به طور معمول پایین به ظاهر بی پایان سرد دالان امتداد زندان متری و گذشته درب فلزی پیشرو به مسکن بلوک که در آن سه ردیف سلول نشستن یکی در بالای دیگر. آن را نزدیک ترین نگاه زندگی در داخل که اکثر خارجی ها تا به حال کرده بود.

“من یک کمی احساس آنچه آن را مانند در و صادقانه که بخشی وحشتناک بود برای من” گفت: جینا دیویس ملوین دیویس خواهر کوچکتر پس از عملکرد. “این وحشتناک; من نمی خواهم او را به وجود دارد.”

“من فقط می خواهم همه از این مردان به خانه آمده,” او اضافه شده است. “امیدوارم این زمان است که آنها را صرف در وجود آنها آموخته خود را به درس و امیدوارم آنها به خانه آمده بود و بهتر است مردم به دلیل صادقانه هر کس سزاوار یک شانس دوم و مردم نباید صرف تمام طول زندگی خود را پشت میله های زندان. … هیچ کس واقعا سزاوار بود در آن وجود دارد.”

“این بهترین تصمیم من تا کنون ساخته شده است. من حتی نمی دانم چه اتفاقی افتاد — من عاشق بازیگری است.”

کوین Cocozello, 31

“اندازه گیری از یک مرد است که او چقدر می تواند مقاومت در برابر.”

ارنست Iverson, 40

عملکرد تمرینات و کلاس های هفتگی RTA اجرا می شود در داخل زندان با ارائه یک لحظه نادر از فرار برای این برنامه شرکت کنندگان است. داوطلبان و کارکنان با برنامه اجرای رقص, نوشتن, هنر های تجسمی, زبان عمومی و بداهه نوازی کارگاه های آموزشی در میان دیگر ارائه شده است. و در حالی که گرین هاون نیز ارائه می دهد سنتی آموزشی و فنی و حرفه ای, برنامه نویسی, RTA “اجازه می دهد تا برای زندانیان به رشد در یک راه کاملا متفاوت از یک نشست نوع از برنامه” گفت: Kopp معاون سرپرست.

مهمتر از همه این برنامه ارائه می دهد شرکت کنندگان یک فرصت برای ایجاد روابط عمیق که روزانه از زندگی در زندان اغلب مانع. “بودن در زندان به شما می آموزد که به خود نزدیک و از اعتماد به مردم گفت:” ملوین دیویس. تئاتر خواسته مخالف است. برای شش ماه منتهی به عملکرد دیویس تمرین بخشی از پنی تنها شخصیت زن در این بازی به عنوان یک بازیگر حرفه ای بود و تنها مجاز به پیوستن به خدمه برای دو هفته از تمرینات. “این یک چالش واقعی برای من بازی در حداکثر امنیت زندان,” دیویس گفت و اشاره کرد که او نمی تواند آن را انجام داده اند بدون حمایت از بقیه بازیگران. “شما در زندان هنگامی که شما با RTA; آن را مانند خانواده است.”

کوین Cocozello تنها سفید بازیگر در, بازیگران, تا به حال به همان اندازه به چالش کشیدن نقش: که از ظالم جنون استاد و مؤتلفه سرهنگ. شخصیت خیلی نژادپرستانه و خشونت آمیز است که این بازیگر در اصل اختصاص داده شده به بازی در این بخش حاضر به انجام آن است. “این واقعا سخت و زشت نقش برای کسی چون کلمات و اقدامات است که شخصیت بسیار ناراحت کننده” گفت: Ables تولید کننده. “اما حتی بیشتر از آن در یک زندانی فضایی که در آن آنها بسیار تشدید شده است.”

Cocozello گفت: نقش و پیچیدگی “باید هر بازیگر رویای.” اما به عنوان یک زندانی مرد 10 سال به 23 سال حبس او به شناسایی بیشتر با قهرمان. “او را دوست دارم, من احساس می کنم انگار یک بخشی از روح من است که در دو قطع.”

play-L1001244-1582223416

پس از بازی بازیگران اعضا اجازه داده شد خاموش مرحله به طور خلاصه به استقبال بستگان و دوستان است.

عکس: میراندا بارنز برای رهگیری

که احساسات بسیاری بیان شده و آنها به اعتبار قرار گرفتن در معرض تئاتر برای کمک به آنها برای آمدن به شرایط با آن است.

“RTA به من کمک کرد پایین آوردن ماسک من تا به حال قرار داده تا در زندان” گفت: Hector Rodriguez که صرف 25 از 45 سال در زندان است و یک جانباز از برنامه. “در زندان, شما باید به این رواقی شخصیت بنابراین شما می توانید زنده ماندن. این به من کمک کرد تا خودم را پیدا کنید. من هنوز هم به پوشیدن ماسک ، اما در حال حاضر من می دانم آن را به من نیست و گاهی اوقات وجود دارد بدون نیاز به آن را می پوشند.”

پرتره توسط میراندا بارنز برای رهگیری

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>