35 راه برای افزایش ترافیک وب سایت در سال 2020

شما یک محصول عالی را انتخاب کرده اید و فروشگاه خود را طراحی کرده اید. اکنون ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که چگونه می توانید ترافیک به وب سایت خود را پیدا کنید تا فروش در آن ثبت شود.

از رسانه های اجتماعی گرفته تا هک های بازاریابی غیرمجاز ، این مقاله به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که چگونه یادگیری چگونگی افزایش ترافیک وب سایت در فروشگاه خود را می طلبید. شما همچنین می شنوید که متخصصان برای افزایش ترافیک در وب سایت های خود چه کاری انجام می دهند. و ما برخی از ابزارهای جستجوگر ترافیک وب سایت را برای شما می اندازیم تا دریابید که چه میزان ترافیکی را بدست می آورید و از کجا می روید.

ارسال مطالب [نمایش]

ترافیک وب سایت چیست؟
ترافیک وب سایت به شما می گوید که چند کاربر از وب سایت شما بازدید گوگل می کنند. ابزارهای تجزیه و تحلیل اغلب به تعداد بازدیدهای صفحه و تعداد بازدیدهای صفحه منحصر به فرد به شما می گویند. تعداد بازدیدها از صفحه تعداد کل دفعاتی است که شخصی از سایت شما بازدید کرده است ، در حالی که نمای صفحه منحصر به فرد به شما می گوید که چند نفر از سایت شما بازدید کردند – بعضی اوقات چندین بار و برخی فقط یک بار.

ایده این است که هرچه میزان ترافیک وب سایت بیشتر باشد ، فرصت بیشتری برای تبدیل کاربران خواهید داشت.

اما غالباً خواهید دید که با ترافیک بیشتر نرخ تبدیل پایین می آید. این امر می تواند به این دلیل باشد که ترافیک هدفمند نیست – اگرچه افراد بیشتری به سایت شما می آیند ، اما ممکن است همه آنها ماهر و ماهر نباشند که احتمالاً محصول (های) شما را خریداری می کنند.

35 راه برای افزایش ترافیک به وب سایت شما
در اینجا 35 راه برتر برای افزایش ترافیک وب سایت در سال 2020 آورده شده است:

شماره 1 وب سایت خود را برای جستجو بهینه کنید
وقتی کار خود را شروع می کنید ، بر اساس یافتن کلمات کلیدی که نشان دهنده طاقچه شما برای محتوا کردن مطالب وبلاگ شما و ذخیره صفحات است ، توجه کنید. به طور معمول ، می خواهید بر روی یک یا دو کلمه کلیدی اصلی در هر صفحه تمرکز کنید. می توانید از ابزارهای جستجوگرها مانند کلمات کلیدی در همه جا برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید.

در ابتدا ، بر کلمات کلیدی متمرکز شوید که حجم جستجو زیر 10،000 جستجو در ماه دارند. پس از گذشت چند ماه از ایجاد محتوای وبلاگ و بهینه سازی صفحات محصول ، می توانید بر روی کلمات کلیدی با حجم بالاتر تمرکز کنید.

ترفند برای بدست آوردن ترافیک وب سایت در ابتدا ایجاد پایه ای قوی از کلمات کلیدی مربوطه است. حتما از وبلاگ موجود در فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید زیرا این امر می تواند بیشترین تأثیر را در رانندگی ترافیک ارگانیک به وب سایت شما داشته باشد.

شماره 2 با طراوت محتوا آزمایش کنید
تازه بودن محتوا هک سئو است که افراد برای هدایت ترافیک به وب سایت شما به شکلی بزرگ انجام می دهند. در اصل ، لازم است محتوای قدیمی منسوخ شده را از صفحه وب خود حذف کرده و بخش های جدیدی را اضافه کنید تا محتوای شما به آن مرتبط شود. این در اصل یک لمس سریع در محتوای صفحه وب قدیمی است.

یک روش ساده برای تازه کردن محتوا برای صفحات محصول ، داشتن یک برنامه بررسی محصول مانند افزودنی بررسی محصول Stamped.io است. این به مشتریان شما اجازه می دهد تا بررسی را در صفحه محصول شما انجام دهند ، این به Google نشان می دهد که فعالیت منظم در صفحه و محتوای جدید وجود دارد. همچنین می توانید صفحات محصول خود را با گرفتن رایج ترین بازخورد مشتری و تبدیل به یک جمله در توضیحات خود ، “تازه” نگه دارید.

شماره 3 سایت خود را به موتورهای جستجو ارسال کنید
همچنین برای سئو SEO مفید است ، می توانید از موتورهای جستجو بخواهید سایت خود را خزیده و نمایه کنند و شانس حضور در صفحات نتایج را برای نمایش داده های مربوطه افزایش دهند.

برای Google: سایت خود را از طریق کنسول جستجو ارسال کنید.
برای بینگ و یاهو: یاد بگیرید که چگونه URL را اینجا ارسال کنید.
شماره 4 پیوندهای پشتی خود را بسازید
بک لینک ها یکی دیگر از مؤلفه های مهم سئو هستند. وقتی یک سایت خارجی به سایت شما پیوند می خورد ، به Google علامت می دهد که سایت شما قابل اعتماد و مربوط به کلمات موجود در متن لنگر (کلمات قابل کلیک) است.

علاوه بر سئو ، بک لینک ها این امکان را دارند که ترافیک را به سمت فروشگاه شما و در خودشان هدایت کنند. ممکن است کاربران در آن سایتها روی شما کلیک کرده و مورد کاوش شما قرار بگیرند – امیدوارم که منجر به خرید شود.

شماره 5 جاسوسی از رقبا
در آخرین کتاب من ، وقتی صحبت از تجزیه و تحلیل رقبا می شود ، در مورد برخی از اسرار خود صحبت کردم. هر وقت یک فروشگاه آنلاین جدید را راه اندازی می کنم ، همیشه کنجکاو هستم که منابع اصلی ترافیک رقبا را بدانم. این به من کمک می کند تا درک کنم کدام کانال های بازاریابی را باید در اولویت قرار دهم.

من گاهی از ابزار رایگان Alexa استفاده می کنم. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به وب سایت رقیب خود وارد شوید ، به “سایت های بالادست” بروید و به لیست وب سایت هایی که بلافاصله قبل از فرود در وب سایت رقیب خود مراجعه کرده اید ، نگاه کنید.

اگر می بینید که Google تمایل به انتخاب برتر دارد ، باید روی Google Ads و SEO تمرکز کنید. اگر فیس بوک وب سایت برتر است ، می دانید که باید تبلیغات فیس بوک ایجاد کنید. یا اگر یک وبلاگ طاقچه بالاترین منبع ترافیک است ، می توانید برای همکاری با آن وبلاگ ، روی ساختن یک استراتژی دستیابی متمرکز شوید.

شماره 6 برای کلمات کلیدی دم بلند بهینه سازی کنید
در حالی که بسیاری از کلمات کلیدی کوتاه تر ممکن است در تحقیقات کلمات کلیدی شما ظاهر شوند ، مهم است که به فرصت های کلمات کلیدی دم بلند نیز توجه ویژه ای داشته باشید. اغلب ، این کلمات کلیدی خاص تر هستند. به این ترتیب ، آنها معمولاً از حجم جستجوی کمتری و در نتیجه رقابت کمتر برخوردار هستند. این بدان معنی است که نه تنها رتبه بندی برای کلمات کلیدی مربوط به دم بلند آسان تر نیست ، بلکه همچنین آسان تر می توان هدف جستجوگر را حدس زد.

وقتی تجربه وب سایت متناسب با هدف جستجوگر را ایجاد می کنید ، به احتمال زیاد محتواهایی را که می خواهید تحویل بگیرید. این کمک خواهد کرد که ترافیک جستجوی ارگانیک بیشتر از طریق یک گروه هدف از کاربران به سایت شما هدایت شود.

شماره 7 روزانه محصولات یا محتوای جدیدی را به وب سایت خود اضافه کنید
از آنجا که یکی از عوامل رتبه بندی گوگل این است که محتوای تازه بودن آن چیست ، همچنین ایده خوبی است که به طور مرتب محتوای وب سایت خود را به روز کنید – در صورت امکان روزانه.

اما این فقط یک حرکت خوب برای SEO نیست. همچنین این دلیل را برای کاربران فراهم می کند که دوباره به سایت شما بازگردند. اگر آنها می دانند چیز جدیدی برای کشف وجود دارد ، احتمالاً به سایت شما مراجعه می کنند تا بدانند این چیست.

شماره 8. میزبان محتوای اختصاصی در وب سایت خود
وبلاگ خود را راه اندازی کنید ، یک دوره رایگان ایجاد کنید ، ارائه اسلایدها ، میزبان وبینارها را ایجاد کنید و سایر مطالب مرتبط را در سایت خود منتشر کنید. یک برنامه نشر منظم را حفظ کنید و به کاربران اجازه دهید مشترک شوند ، بنابراین دلیلی برای ادامه بازگشت دارند.

شماره 9 ایجاد آزمونها با ویژگی های نتایج اشتراک گذاری
آزمونها ابزاری برای تولید سرب مؤثر در ترکیب بازاریابی محتوای شما هستند. در سال 2016 ، کاربران LeadQuizzes 33.6٪ نرخ تبدیل داشتند. و نه تنها این ایمیلهای کاربران که می توانید در آینده به آنها بازاریابی کنید ، بلکه از طریق پاسخ های مسابقه آنها داده هایی در مورد آنها دارید.

اما بگذارید به هدف اصلی بازگردیم: ترافیک وب سایت. وقتی کاربران یک مسابقه را تمام می کنند ، نتایج اشتراکی به دست می آورند. آنها سپس این نتایج را در رسانه های اجتماعی ارسال می کنند و شبکه های آنها می توانند بر روی لینک کلیک کرده و مسابقه را بگیرند. از این تاکتیک برای رانندگی بیشتر ترافیک و رشد لیست ایمیل خود در همان زمان استفاده کنید.

شرکت سینه بند True & Co. در سایت خود مسابقه ای برای کمک به کاربران در انتخاب سینه بند اندازه مناسب دارد. آنها بر اساس پاسخ های خود ، توصیه های محصول را به کاربران ارائه می دهند.

شماره 10 پادکست را شروع کنید
51٪ از آمریکایی ها به پادکست گوش داده اند ، و 32٪ حداقل هر ماه به پادکست گوش کرده اند. پادکست ها مخاطب عظیمی دارند و با شروع یکی از پشتیبانی از نام تجاری آنلاین شما می توانید ترافیک سایت خود را نیز هدایت کنید.

پادکست از چند طریق به شما سود می دهد:

آگاهی از نام تجاری: کاربران ممکن است ابتدا شما را از طریق پادکست شما کشف کنند و سپس برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شما مراجعه کنند.
روابط مشتری را پرورش دهید: از طریق محتوای پادکست به مشتریان خود ارزش افزوده بیشتری بدهید. همچنین می توانید یک مؤلفه تعاملی را در خود گنجانده باشید تا تجربه ای با نام تجاری صمیمی تر به آنها بدهید.
SEO: اگر پادکست های خود را رونویسی می کنید ، می توانید صوتی را جاسازی کنید و متن را در وبلاگ سایت خود ارسال کنید ، به شما فرصت بیشتری می دهد تا برای جستجو بهینه شوید.
شماره 11 مسابقات میزبان و مسابقات
اگر بخش هایی از استراتژی تجارت الکترونیک خود را به طور منظم به مسابقات و مسابقات اعطا می کنید ، به کاربران دلیل می دهید تا از سایت شما بازدید کنند – و به عقب برگردند. اشاره ای به بازاریابی کلمه به دهان نخواهید کرد ، به ویژه اگر یک مؤلفه اشتراک اجتماعی را در کمپین وارد کنید.

وقتی کاربران وارد مسابقات و مسابقات می شوند ، شما نیز در آینده فرصتی برای بازاریابی به آنها خواهید داشت. تقریباً یک سوم از شرکت کنندگان در مسابقه حاضر به دریافت اطلاعات از مارک ها هستند.

بعلاوه ، تا آنجا که علایق آنها پیش می رود ، بینش خاصی در مورد آنها خواهید داشت ، بنابراین می توانید استراتژی های مورد علاقه خود را برای خرید انتخاب کنید. شخصی سازی یک فرصت بزرگ برای مارک ها است ، با توجه به اینکه 71 درصد از مصرف کنندگان وقتی تجربه آنها غیر شخصی است ناامید می شوند.

شماره 12 روی Medium بنویسید
Medium یک بستر انتشار آنلاین است که در آن افراد و مارک ها می توانند پست های وبلاگ را با ویرایش و طراحی اولیه HTML و CSS بنویسند. این پلتفرم همچنین جامعه ناشران ایجاد کرده است که می توانند پست های دیگران را دنبال کنند ، با آنها درگیر شوند و تبلیغ کنند.

می توانید به این انجمن موجود ضربه بزنید و مارک خود را معرفی کنید. بعد از اینکه منابع خود را برای ایجاد یک تجربه عالی در زمینه Medium سرمایه گذاری کرده اید ، خوانندگان خود را جذب می کنید. با درج لینکهایی که به سایت خود دارید ، می توانید خوانندگان را به فروشگاه اینترنتی خود فریب دهید.

شماره 13 بازاریابی YouTube کارشناسی ارشد
شما می توانید با ایجاد تبلیغات YouTube ، افزودن پیوندهایی به توضیحات خود ، اضافه کردن پیوندهای حاشیه نویسی به ویدیوی خود ، یا از طریق دریافت سایر YouTubers برای به اشتراک گذاشتن پیوندهای خود در ویدیوهای خود ، باعث افزایش ترافیک از YouTube شوید. حداقل با ایجاد یک فیلم جدید حداقل هفته ای یک بار ، به طور مداوم و با مسافت طولانی ، می توانید ترافیک بیشتری به وب سایت خود برگردانید.

اگر هنوز مخاطبی ندارید ، می توانید با مخاطبان قابل توجهی به YouTubers مراجعه کرده و از آنها بخواهید که عضو شوند یا هزینه آنها را بپردازند. این می تواند در کوتاه مدت مفید باشد اما همیشه ایده خوبی است که سعی کنید کانال های خود را بسازید تا هزینه های خود را کاهش دهید.

شماره 14 با وبلاگ نویسی مهمان درگیر شوید
ارسال مهمان به دو روش کار می کند: شما می توانید پست ها را به سایت های دیگر ارسال کنید یا می توانید پست های مربوط به مشارکت کنندگان خارجی را بپذیرید. (شما همچنین می توانید هر دو را انجام دهید!)

جستجوی نشریات و وبلاگ های محبوب در طاقچه خود را. توجه ویژه به کسانی که مخاطبان و پست های فعال و درگیر دارند که توجه بسیاری از رسانه های اجتماعی را به خود جلب می کنند. برخی از وبلاگ ها دستورالعمل ارسال پست مهمان را دارند ، بنابراین مهم است که ابتدا بررسی کنید. اگر نمی توانید با کلیک کردن روی سایت ، آن را پیدا کنید ، یک جستجوی سایت از طریق Google انجام دهید – چیزی مانند سایت پست مهمان: URL.

به یاد داشته باشید که دستورالعمل های ارسال مهمان را با دقت دنبال کنید. به عنوان مثال Offbeat Bride دارای صفحه و فرم مفصلی است که کاربران می توانند قطعات خود را ارسال کنند:

بارها ، پست های مهمان پیوندی به سایت شما دارند – در محتوا ، زندگی نامه نویسنده شما یا هر دو. با این کار ترافیک از آن سایت به سمت شما هدایت می شود.

از طرف دیگر ، وبلاگ نویسان و مارک های مکمل را برای ارسال در وبلاگ خود دعوت کنید. این ایده خوبی است برای به اشتراک گذاشتن آنچه در آن است برای آنها: آیا شما تعداد زیادی از ترافیک وبلاگ؟ لیست ایمیل بزرگی؟ یک دنباله اجتماعی بزرگ؟

شماره 15 ترافیک وب سایت را با فیس بوک درایو کنید
اگرچه دسترسی ارگانیک فیس بوک همچنان ادامه می یابد ، زیرا فیسبوک پست های دوستان و اعضای خانواده کاربران را در اولویت قرار می دهد ، این باعث نمی شود این سیستم عامل کمتر از یک نیروگاه استفاده شود. شما می توانید ترافیک وب سایت را از گروه های فیس بوک ، آگهی های فیس بوک ، مسنجر ، پست های رسانه های اجتماعی و البته صفحه کسب و کار خود دریافت کنید.

برای دارندگان فروشگاه های آنلاین ، می توانید محصولات را در گروه های خرید و فروش فیس بوک تبلیغ کنید تا از ترافیک وب سایت از افرادی که به خرید محصولات شما علاقه مند هستند اطمینان حاصل کنید.

همچنین ، با ترکیب تبلیغات فیس بوک با ارسال مداوم در صفحه فیسبوک ، شانس دریافت ترافیک وب سایت از مناطق مختلف در Facebook را افزایش می دهید. با مراجعه به برنامه های گفتگوی فیس بوک ، راحت شوید زیرا می توانید پیوندها به صفحات محصول یا محتوای وبلاگ را برای مشتریان بالقوه و واقعی به اشتراک بگذارید.

شماره 16 بازاریابی اینستاگرام را امتحان کنید
با گذشت زمان ، اینستاگرام به دلیل ویژگی های تجاری مناسب و اندازه مخاطبان زیاد ، به یک کانال بازاریابی بهتر برای خرده فروشان آنلاین تبدیل می شود.

در حالی که می توانید با داشتن لینک در بیوگرافی خود ترافیک را افزایش دهید ، می توانید با داشتن شرکت های وابسته ، افرادی که محصولات شما را برای کمیسیون به بازار عرضه می کنند ، این کار را انجام دهند ، لینک ارجاع خود را به حساب های اینستاگرام خود اضافه کنند. یا به دنبال تأثیر گذارانی از تأثیر گذاران بزرگ برای پیوند پیوند شما در زندگی نامه خود باشید. با ایجاد تبلیغات ترافیکی می توانید ترافیک وب سایت را افزایش دهید. و حتی می توانید پیوندهایی به استوری ، پست و عکس های اینستاگرام اضافه کنید. برای ایجاد گالری اینستاگرام می توانید از ابزارهای رایگان مانند Showcase استفاده کنید.

بنابراین ، اگر پیوند را در بیوگرافی خود اضافه کنید ، به دنبال برنامه شخص ثالث ، پیروان اینستاگرام را به سمت گالری های قابل فروش در وب سایت شما هدایت می کند. این امر همچنین به تقویت تبدیل های کلی کمک می کند زیرا این امکان را به شما می دهد تا محصولات را در پست های خاص اینستاگرامی که ایجاد می کنید ، خریداری کنند.

شماره 17 ترافیک وب سایت را با LinkedIn افزایش دهید
برای اکثر خرده فروشان آنلاین ، LinkedIn اغلب به عنوان آخرین مکانی است که از آن ترافیک استفاده می کنید. و گرچه ممکن است بزرگترین اولویت نباشد ، هنوز می توانید یک جریان ثابت از ترافیک را از این منبع دریافت کنید.

بسیاری از فروشندگان آنلاین از LinkedIn برای به اشتراک گذاشتن اخبار PR خود استفاده می کنند. به عنوان مثال ، اگر اخیراً به یک موسسه خیریه اهدا کرده اید ، می خواهید یک کارمند را از تیم خود برجسته کنید یا به یک نقطه عطف بزرگ برای کسب و کار خود دست پیدا کرده باشید ، ممکن است مقاله ای را از وب سایت خود در LinkedIn به اشتراک بگذارید.

به اشتراک گذاشتن پیوندهای محصول غیر معمولی است ، مگر اینکه محصول برای اولین بار در نوع خود باشد. فیلم ها از نظر دیدگاه و درگیری بسیار خوب در LinkedIn کار می کنند. با افزودن پیوندی به وب سایت خود در یک پست با یک ویدیو ، می توانید میزان ترافیک وب سایت را افزایش دهید.

شماره 18 دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را اضافه کنید
دکمه های اشتراک اجتماعی را به صفحات قابل اشتراکی مانند پست های وبلاگ ، صفحات محصول و تصاویر و سایر محتوای وب سایت اضافه کنید. این دکمه های اشتراک اجتماعی ، ارسال مطالب شما (با پیوندها) را برای کاربران آسان می کند ، و به شما اثبات اجتماعی و ترافیک می دهد. وقتی شبکه آنها این پست ها را می بیند ، می توانند روی سایت شما کلیک کنند.

نام تجاری Skincare Speak دارای دکمه های سهم اجتماعی در زیر توضیحات محصول و بالاتر از نظرات مشتری در صفحات محصول خود است.

شماره 19 درگیر بازاریابی ایمیل شوید
با بازاریابی از طریق ایمیل ، می توانید تا زمانی که مشتریان در مشترک بمانند ، ترافیک وب سایت را به فروشگاه خود هدایت کنید. با توجه به اینکه سایتهای رسانه های اجتماعی به طور مداوم دسترسی شما را محدود می کنند ، بازاریابی از طریق ایمیل تنها کانال بازاریابی است که می توانید بر آن کنترل کامل داشته باشید.

ایجاد لیست برای بازاریابی ایمیل می تواند مدت زیادی طول بکشد ، بنابراین مهم است که از روز اول شروع کنید. شما می توانید با اضافه کردن ایمیل Pirate ، که فرمهای انتخاب را به وب سایت شما اضافه می کند ، یک لیست ایمیل ایجاد کنید.

همچنین می توانید از Spin-a-Sale برای جمع آوری ایمیل در هنگام خروج استفاده کنید ، یا Product Notify را امتحان کنید که در صورت تغییر قیمت محصول ، به شما ایمیل می دهد.

شماره 20 بازاریابی توییتر را حداکثر کنید
در حالی که توییتر در حال خراب شدن در مورد اتوماسیون اسپم است ، شما هنوز هم می توانید از این منبع ترافیکی استفاده کنید. اگر هنوز فقط یاد می گیرید که چگونه ترافیک وب سایت را افزایش دهید ، توییتر یک بستر عالی برای آزمایش است. نیازی به نگرانی در مورد محدودیت دسترسی ندارید. با کمک هشتگ های مربوطه ، می توانید مخاطبی بزرگتر از تعداد پیروان خود داشته باشید.

وقتی صحبت از بازاریابی محتوا می شود ، ترفند کوچکی که برای به دست آوردن ترافیک از توییتر انجام می دهم ، اشتراک گذاری یک کلیک برای بازخورد پیوند با افراد ارائه شده در مقاله است. این اجازه می دهد تا صدای جیر جیر اصلی شما بیشتر دیده شود ، به خصوص اگر از هشتگ در آن استفاده شود ، زیرا می تواند به شما در رتبه بندی بالاتر در فید برای هشتگ استفاده شده کمک کند. در نتیجه ، چشمهای بیشتری به توییت ختم می شوند و با کلیک بیشتری به وب سایت خود خواهید رسید.

شماره 21 پینترست را بررسی کنید
Pinterest یکی از بهترین راهها برای جابجایی ترافیک وب سایت است. با پین کردن محصولات و محتوای وبلاگ خود چندین بار در هفته ، ترافیک Pinterest به طور بالقوه می تواند از خانه های قدرتمندی مانند فیس بوک فراتر رود. تمام چیزی که لازم است این است که یک پین ویروسی شود تا بتواند جریان بی پایان ترافیکی به وب سایت شما وارد کند.

اگر پست وبلاگ را به اشتراک می گذارید ، می توانید تمام تصاویر درون پست را پین کنید. این به شما فرصت های مختلفی را برای برخاستن از پین می دهد – یکی از تصاویر شما به طور بالقوه می تواند از بقیه بهتر باشد. در نتیجه ، می توانید ترافیک بیشتری را به وب سایت خود برگردانید.

بیایید بگوییم که شما می خواهید یک صفحه محصول را تبلیغ کنید. اگر عکسهای محصول در آن صفحه الهام بخش نیستند ، می توانید تصاویر دلخواه را برای ایجاد کلیک در وب سایت خود بارگذاری کنید. برای افزایش ترافیک وب سایت از Pinterest ، می توانید برنامه Pinoculars را که مجدداً بازدید کنندگان را در Pinterest هدف قرار می دهد ، امتحان کنید.

شماره 22 بازاریابی تأثیرگذار را امتحان کنید
روش های مختلفی برای استفاده از تأثیرگذار برای ترافیک سایت وجود دارد:

به تأثیر گذاران بپردازید تا درباره مارک و محصولات شما از جمله پیوندها در رسانه های اجتماعی ارسال کنند
از تأثیر گذارها برای معرفی شما در خبرنامه های ایمیل خود استفاده کنید
روابط خود را با وبلاگ نویسان با نفوذ ایجاد کنید تا در وبلاگ خود درباره مارک شما صحبت کنند
محصولات را به صورت رایگان به تأثیرگذار ارسال کنید و از آنها دعوت کنید تا یک بررسی صادقانه را در کانالهای خود ارسال کنند
در مقالات گردآورنده تأثیرگذار برجسته شوید
از تأثیر گذاران در محتوای خود یادداشت کنید و پیوندها را با آنها به عنوان “سلام ، من در مورد شما نوشتم!” به اشتراک بگذارید – مردم عاشق مطبوعات آزاد هستند و ممکن است مایل به اشتراک گذاری با شبکه های خود باشند
شماره 23 فروشگاه خود را در Snapchat تبلیغ کنید
با حدود 190 میلیون کاربر فعال روزانه ، Snapchat یکی دیگر از بسترهای رسانه اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان شماست – به ویژه اگر هدف شما جمعیتی جوانی است. مخاطبان مورد علاقه خود را با یک برنامه استراتژیک ایجاد کنید و آنها را به سایت خود هدایت کنید تا در مورد برند و محصولات خود بیشتر بدانید.

همچنین می توانید با تبلیغات اسنپ چت آزمایش کنید. این موارد فوری قابل کلیک است که در طول تجربه کاربر در برنامه نشان داده می شود. شما می توانید آنها را به هر URL در سایت خود هدایت کنید.

شماره 24 در انجمن ها شرکت کنید
انجمن ها جوامع دیجیتالی هستند که افراد از آنها سؤال می کنند و در مورد هر موضوعی بحث می کنند. Reddit ، Quora و پاسخ های یاهو چند مورد از محبوب ترین و شناخته شده ترین انجمن ها هستند – تقریباً در مورد هر موضوعی قابل تصور بحث ، گروه و موضوعات وجود دارد.

به خاطر داشته باشید که مشارکت در انجمن باید ارگانیک و غیرفروش باشد. شما باید قبل از ارتقاء مشاغل خود ، ارزش افزوده ، ایجاد روابط و احترام به عنوان عضو کسب کنید. فقط بعد از انجام این کار می توانید پیوندهایی به وب سایت خود اضافه کنید.

همچنین ارزش افزودن انجمن های طاقچه های مرتبط با صنعت شما را دارد. این روشی برای دستیابی به گروهی بسیار هدفمند است.

شماره 25 فروم خود را ایجاد کنید
از وب سایت خود برای استفاده از تالار گفتگوی شخصی خود ، از یک بستر استفاده کنید ، جایی که مردم را دعوت می کنید تا بیشتر از برند و محصولات خود بحث کنند. آن را به یک جامعه محترم تبدیل کنید تا افراد بتوانند در مورد موضوعات مرتبط با طاقچه شما صحبت کنند

این امر باعث می شود تا افراد با مراجعه به سایت بتوانند به سایت شما ترافیک کنند – همیشه در انجمن های فعال یک بحث جدید یا پاسخ جدید وجود دارد. می توانید اعلان ها را به افراد فریبنده فعال برگردانید.

انجمن ها همچنین محتوای منحصر به فرد تری را ایجاد می کنند که برای سئو مفید هستند. این محتوا قبلاً برای صدای مشتری شما بهینه شده است ، به این دلیل که مستقیماً از طریق آنها دریافت می شود.

شماره 26 وارد گروه های Facebook شوید
گروه های فیس بوک از اواخر محبوبیت خاصی پیدا کرده اند ، و مارک های تجارت الکترونیک در حال جستجو برای فرصتی برای شرکت در جوامع آنلاین پر رونق هستند.

گروههای مربوط به طاقچه خود را جستجو کنید ، در حاشیه بنشینید و وقتی ارزش افزوده دارید ، به مکالمات بپیوندید. درست مانند انجمن ها ، مهم است که از تبلیغات بیش از حد جلوگیری کنید. روابط اول ، ترافیک دوم.

شماره 27 دسترسی به شرکت های وابسته
بازاریابی وابسته هنگامی کار می کند که شرکت ها برای تبلیغ محصولات خود به شرکت های وابسته واریز می کنند. شرکت های وابسته درصدی از درآمد خود را از هر فروشی که مراجعه می کنند بدست می آورند. اغلب ، این فروش ها از طریق ترافیک وب سایت صورت می گیرد. شاید این عضو وبلاگ نویسی یا تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی باشد که با مراجعه یا کد رهگیری خود پیوندی را ارسال می کند. هربار که کسی با آن کد خریدی انجام دهد ، مبلغ توافق شده را به شرکت وابسته پرداخت می کنید.

شماره 28 از طریق شبکه های تبلیغاتی تبلیغ کنید
اگر بودجه دارید (لازم نیست بزرگ باشد) ، به فرصت شبکه های تبلیغاتی ضربه بزنید. تبلیغات دیجیتالی ایجاد کنید که وب سایت شما را تبلیغ کند ، تبلیغات را به سمت مشتری ایده آل شما هدف قرار دهد و چرخه راهنمایی را در آن مشاهده کنید.

برخی از شبکه های تبلیغاتی برای بررسی:

شبکه نمایش Google
AdRoll
تبلیغات مایکروسافت
تبلیغات Quora
تابولا
خارج از مغز
شماره 29. با مارک های دیگر همکاری کنید
مشارکت برند اعتبار شرکت شما را تأیید می کند و شما را در مقابل مخاطب هدفمند قرار می دهد. هر همکاری با نام تجاری باید نوعی جزء دیجیتالی داشته باشد ، به خصوص اگر می خواهید ترافیک سایت خود را هدایت کنید.

این امر می تواند شامل تبلیغ متقابل در رسانه های اجتماعی یا ایمیل و همچنین پیوندهایی به سایت شما از طریق آنها باشد.

شماره 30 درمورد کمک به گزارشگر به خبرنگاران دسترسی پیدا کنید
Help A Reporter Out (HARO) ابزاری است که روزنامه نگاران و نویسندگان از آنها برای یافتن و ارتباط با منابع برای داستانهایی که در آن کار می کنند استفاده می کنند. تبلیغاتگران و مارک های تجاری از آن استفاده می کنند تا برای داستان های خاص نمایش داده شد.

در دسته بندی های مربوط به ایمیل های HARO خود ثبت نام کنید و به دنبال پرس و جوهایی باشید که می توانید به آنها پاسخ دهید. برای افزایش شانس خود در پذیرش ، به برخی از دستورالعمل های خاص زمین توجه کنید. بارها نویسندگان درباره برند شما صحبت می کنند و پیوندی به سایت شما درج می کنند.

شماره 31 انتشار بیانیه مطبوعاتی
آیا یک خبر جالب برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ اطلاعیه مطبوعاتی در مورد آن بنویسید و منتشر کنید. علاوه بر ارسال نسخه در کانال های شخصی خود ، آن را در یک سایت سندیکایی مانند PR Newswire یا PRWeb به اشتراک بگذارید. این سرویس ها می توانند مطبوعات و برند شما را در معرض مخاطبان جدید قرار دهند که این امر به نوبه خود می تواند باعث افزایش بیشتر ترافیک وب سایت به سایت شما شود.

شماره 32 ارسال به شکار محصولات

Product Hunt یک وب سایت است که به کاربران کمک می کند محصولات جدید را به اشتراک بگذارید و کشف کنید. برند سبک زندگی Startup Drugz از Product Hunt برای هدایت 35000 بازدید منحصر به فرد به فروشگاه آنلاین خود استفاده کرد.

در اینجا نحوه کار آن آمده است: ایجاد یک حساب کاربری ، یک هفته صبر کنید تا امتیازات ارسال را بدست آورید ، سپس محصول خود را ارسال کنید. به یاد داشته باشید از عکسهای محصول با کیفیت بالا استفاده کنید ، توضیحات کاملی اضافه کنید و از پارامترهای URL استفاده کنید تا بتوانید ترافیک ورودی را پیگیری کنید.

شماره 33 برای جلب بازدیدکننده ، تبلیغات بازپرداخت ایجاد کنید
فقط 2٪ از بازدید کنندگان اولین باری که به سایت شما می آیند خرید می کنند. بازپرداخت تبلیغات بسیار مؤثر است زیرا به مخاطبان گرمی بازاریابی می کنید – سعی می کنید آنها را مجدداً برای یک بازدید بعدی دنبال کنید. به همین دلیل ، شما زمان ساده تری برای ترغیب آنها برای تبدیل کردن دارید.

در صورت بازپرداخت تبلیغات ، تبدیل کلیک به سایت شماست. برای رانندگی بیشتر به سایت خود با استفاده از تبلیغات بازاریابی ، اساس آن را بر رفتار کاربر در نظر بگیرید. اتوماسیونها می توانند براساس اقداماتی که بصورت آنلاین انجام شده اند شروع کنند و به شما امکان می دهند یک تجربه شخصی تر و جذاب تر ایجاد کنید.

شماره 34 بهترین منبع ترافیکی خود را بهینه کنید
به تجزیه و تحلیل خود نگاهی بیندازید و بدانید بهترین منبع ترافیکی شما چیست. برای تعیین بهترین منابع ، در نظر بگیرید:

کدام منابع بیشترین حجم ترافیک را ارسال می کنند
کدام منابع بالاترین میزان ترافیک را تبدیل می کنند
کدام منابع بیشترین ترافیک را ارسال می کنند
از آنجا مشخص کنید که چرا این منابع تا این حد مؤثر هستند. سپس روی آن دو برابر کنید. ما این را بهینه سازی می نامیم.

شماره 35 از رویدادهای شخصی استفاده کنید
اگر یک فروشگاه آجر و ملات دارید ، در خرده فروشان کالای فیزیکی توزیع کنید ، یا در خرده فروشی های موقت یا پاپ آپ درگیر شوید ، می خواهید آن خریداران حضوری را به بازدید کنندگان آنلاین تبدیل کنید. این امر باعث می شود تا در خارج از ساعات کار عادی ، در مکان هایی که هیچ حضور جسمی ندارید و پس از پایان فعالیت موقت خود ، فروش را خارج کنید.

چطور این کار را بکنیم؟ ایمیل ها را در زمان خرید جمع آوری کرده و لینک وب سایت خود را در رسید الکترونیکی قرار دهید. با گچ کردن URL وب سایت خود روی علائم درون فروشگاه و سایر نمایشگرهای تصویری ، خریداران فروشگاه آنلاین خود را یادآوری کنید.

3 ابزار جستجوگر ترافیک وب سایت برای امتحان در سال 2020
در اینجا 3 ترافیک برتر وب سایت که باید در سال 2020 استفاده شوند:
شماره 1 خریدن
گزارش های بررسی ترافیک وب سایت Shopify به شما کمک می کند تا درک کنید چه میزان ترافیکی از فروشگاه شما دریافت می کند. تحت گزارشات ، در فهرست سمت چپ فروشگاه Shopify خود ، می توانید “جلسات با گذشت زمان” را مرور کرده و تاریخ های مشخصی را انتخاب کنید تا ببینید ترافیک وب سایت شما چقدر است.

با ارجاع متقابل این کار با سایر گزارش ها ، از جمله “نرخ تبدیل فروشگاه آنلاین” ، اگر ترافیکی از مخاطبان مورد نظر خود دریافت کنید ، بهتر خواهید فهمید.

خریدار بررسی ترافیک وب سایت

شماره 2 الکسا
وب سایت چک الکسا الکسا به تحقیقات رقابتی کمک می کند. به عبارت دیگر ، اگر می خواهید منابع ترافیکی رقبای خود را بدانید ، این ابزاری است که می توانید از آن استفاده کنید. به علاوه ، این برنامه رایگان است.

من از ساخت این ترافیک وب سایت هنگام ساخت فروشگاه های جدید استفاده می کنم تا ببینم منابع اصلی ترافیک رقبای من چه هستند. همچنین می توانید از آن برای نظارت بر محبوبیت رقابت استفاده کنید – آیا روند ترافیکی رو به بالا ، پایدار یا نزولی است. شما حتی می توانید رتبه جهانی یا ملی وب سایت را مشاهده کنید.

جستجوگر ترافیک وب سایت الکسا

شماره 3 مشابهWeb
جستجوگر ترافیک وب سایت SameWeb تعداد کل بازدیدهای صفحه ، مدت زمان بازدید ، منابع برتر ترافیک و موارد دیگر را برای وب سایت های رقیب به شما می گوید.

این جستجوگر ترافیک وب سایت حتی سایت های ارجاعی برتر را در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید برای دستیابی به آن وب سایت ها یک برنامه بازی ایجاد کنید تا به وب سایت خود پیوند دهید. درصد درآمد پرداخت شده در مقابل ترافیک ارگانیک را می شناسید تا به شما در درک بهتر نحوه استراتژی بهتر تولید ترافیک خود کمک کند.

جستجوگر وب سایت مشابه وب سایت

8 کارشناس راه های افزایش ترافیک وب سایت را به اشتراک می گذارند
گرشام HarklessGresham Harkless ، مدیر بلاگر در مدیر عامل شرکت Blog Nation

بهترین راه برای دستیابی به ترافیک ارگانیک این است که بازار هدف خود را در سایت خود قرار دهید. برای مدیر عامل وبلاگ Nation ، ما بر روی گردهمایی های منظم متمرکز شده ایم که کارآفرینان و صاحبان مشاغل را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهند. این تأثیر بیش از 40k کاربر بدون تبلیغات بوده است.

اندرو سومیتانی

اندرو سومیتانی ، مدیر بازاریابی در TINYpulse

مانعی که تقریباً هر سازمانی با آن روبرو خواهد شد ، افزایش تعداد پیوندهای ورودی ضمن حفظ کیفیت بالای پیوندها است. در TINYpulse ، معمولاً از دستیابی به بک لینک از طریق انجمن ها ، نظرات وبلاگ و سایت های رسانه های اجتماعی جلوگیری می کنیم.

برای حفظ کیفیت ، ما به دنبال روزنامه نگاران با نفوذ یا هماهنگ کننده های محتوای وب سایت از طریق ابزارهایی مانند Buzzsumo و Ahrefs هستیم. آنها یک منبع خارق العاده برای زوایای اخبار و داستانهای مرتبط هستند که بیشترین ارزش را برای خوانندگان خود دارند ، صرفاً با فیلتر کردن مطالب پرطرفدار.

جورج پری ، متخصص SEM در پهنای باند

مسابقات یا نقاشی من با شرکت ها همکاری کرده ام تا کارت پستال ها را برای دعوت از افرادی که علاقه مند به تجارت / صنعت هستند برای ورود به نفع خود دعوت کنم. ما آنها را به یک صفحه منحصر به فرد برای مسابقه آورده ایم ، و پس از ورود ، اطمینان حاصل کردیم که در تأییدیه یک CTA داریم که آنها را به سمت سایت اصلی سوق می دهد. نتیجه 30٪ از ترافیک در طول مسابقه و 5٪ ضربات در طول زمان.

Steph TaylorSteph Taylor ، میزبان بازاریابی آنلاین Podcast Socialette

پین های تبلیغاتی Pinterest شماره یک منبع ترافیک وب سایت جدید من بوده اند و به مراتب ارزان تر از تبلیغات فیس بوک برای مخاطبان من هستند. بودجه روزانه 5 تا 10 دلار در روز منجر به 1212 کلیک به وب سایت من در 30 روز گذشته شده است. بهترین قسمت؟ حتی هنگامی که من تبلیغات را متوقف می کنم ، پین های من هنوز نشان می دهد که در آن افراد به آنها پین شده اند ، بنابراین آنها همچنان به ترافیک وب سایت من ادامه می دهند

Dayne ShudaDayne Shuda ، صاحب نویسندگان وبلاگ شبح

میهمان کردن یکی از اشکال مورد علاقه من در افزایش ترافیک وب سایت است. شما می توانید انواع دیگری از مطالب مانند پادکست ها ، فیلم ها ، مقالات و غیره را مهمان کنید. شما معمولاً محتوا را سرگرم کننده یا آموزشی ارائه می دهید و در عوض به مخاطبان جدید دسترسی پیدا خواهید کرد. به بازیگری فکر کنید که در اواخر شب برنامه های گفتگو را برای تبلیغ یک فیلم جدید ادامه می دهد. این می تواند ترافیک کوتاه مدت ، بلکه همچنین ترافیک طولانی مدت را نیز افزایش دهد.

صفحه استیون صفحه شانزده ، کارشناس بازاریابی دیجیتال در شرکای غول پیکر ،

رشد لیست مشترکان پیام رسان خود و هدایت آنها به صفحات وب سایت شما یکی از راه های موثر برای دستیابی به ترافیک بیشتر است. این پیام ها از نرخ باز٪ 90 + و نرخ کلیک٪ 50 + استفاده می کنند که تقریباً تضمین می کند که آنها پست وبلاگ بعدی شما یا منابعی را که ایجاد کرده اید مشاهده کنند.

برنامه های پیام رسانی از شبکه های اجتماعی پیشی گرفته اند و به زودی جایی نمی روند. من توصیه می کنم که شروع کنید زیرا این میزان نامزدی شگفت انگیز دوام چندانی نخواهد داشت.

جف موریارتی جف موریارتی در طرح های جواهرات تانزانیت

ما چندین وب سایت داریم و مشتریانی داریم که فقط یکی از آنها را خریداری کرده اند. ما 30 روز پس از سفارش مشتری با هرکدام از وب سایت های خود ، ارسال کارت پستال را آغاز کردیم. این کارت پستالها از آنها برای خریدشان تشکر می کنند و وب سایت های دیگر ما را نیز به نمایش می گذارند. در واقع به فروش جدیدی در وب سایت های دیگر که حتی مشتریان ما حتی از آنها نمی دانیم برای ما تبدیل شده است. و نکته جالب این است که همه این موارد از طریق یک برنامه انجام می شود و کاملاً خودکار است ، و هر ارسال کمتر از 1 دلار است. شما واقعاً نمی توانید آن را برای قرار گرفتن در معرض اضافی ضرب کنید.

جسی واینبرگ جسی وینبرگ در گروه رسانه ای جهانی یودل

همه عاشق مطبوعات هستند. یک پست وبلاگ گردآوری ایجاد کنید تا 25 رهبر فکر در صنعت شما را گردآوری کنند. افرادی را که تحسین می کنید پیدا کنید ، افرادی که کارهای خلاقانه انجام می دهند ، افرادی که به دنبال آنها هستید و حتی بهترین رقبای خود هستید خلاصه خلاصه ای از آنها ، کار و کارهایی که انجام می دهند بی نظیر و الهام بخش باشد. پیوندی به دسته توییتر آنها وارد کنید.

هنگامی که مقاله را منتشر می کنید ، یک توییت منحصر به فرد را ارسال کنید و با پیوند به مقاله ، هر شخص را تگ کنید. همه عاشق مطبوعات غیر منتظره هستند. شانس این است که بیشتر افرادی که شما به آنها اشاره کردید ، شما را بازتوییت می کنند و مقاله را در شبکه های اجتماعی خود که رانندگی به وبلاگ و وب سایت شما است ، به اشتراک می گذارند.

با رفتن به مایل اضافی ، گسترش مهربانی و دادن نذورات به افرادی که کارهای خوبی را در زمینه شما انجام می دهند ، این امر به نوبه خود با راهنمایی ترافیک بزرگ به وب سایت شما کمک می کند. این چیزی است که من آن را برنده می دانم.

خلاصه
چندین راه برای هدایت ترافیک به فروشگاه اینترنتی شما ، از رسانه های اجتماعی گرفته تا بازاریابی حضوری و همه چیز در بین آنها وجود دارد. موثرترین روش به مارک و مشتریان شما بستگی دارد – و فقط از طریق آزمایش و خطا (به علاوه کمی بهینه سازی) یاد خواهید گرفت.