17 ملوانان و شش تفنگداران دریایی کشته در حوادث قابل اجتناب. کنگره پرسش که آیا مشکلات برطرف شده است.


ProPublica غیر انتفاعی اتاق خبر که به بررسی سوء استفاده از قدرت است. ثبت نام برای دریافت ما بزرگترین داستان به عنوان به زودی به عنوان آنها منتشر شده است.

اعضای کمیته نیروهای مسلح مجلس فشرده نیروی دریایی و سپاه تفنگداران دریایی رهبران شنبه در پاسخ به سوال که چقدر آماده است نیروهای آمریکایی بودند باید عمده درگیری شکستن.

در یک دیدار رسمی جلسه بعد از ظهر چهارشنبه به قانونگذاران متمرکز در سه تصادفات منجر به مرگ در اقیانوس آرام است که مورد بررسی قرار گرفتند توسط ProPublica سال گذشته دو مربوط به نیروی دریایی ناوشکن کوبیدن به کشتی های تجاری در سال 2017 و 2018 هوا تصادف بین دو سپاه تفنگداران دریایی هواپیما.

در هر یک از حوادث ProPublica یافت که خدمه بودند خطرناکی undertrained, undermanned و کار با معیوب و یا تخریب تجهیزات. هشدار در مورد شرایط نا امن نادیده گرفته شد تا زنجیره ای از فرمان.

“ما می توانیم بهتر انجام دهید. ما باید بهتر” Rep. راب Wittman, R-Va., گفت. “ما هرگز نباید قربانی ایمنی ما تفنگداران دریایی که بر پشت ملت ما ایمنی انجام شده است.”

اعضای کمیته اشاره کرد ProPublica گزارش بارها و بارها به آنها خواستار پاسخ از رهبران نظامی ارشد در مورد آنچه که انجام شد به بهبود وضعیت این کشور در خط مقدم نیروهای نظامی است.

“ما باید کاملا خاص این چیزها اتفاق نمی افتد دوباره” جان تشکر. Garamendi D-کالیفرنیا گفت: در جلسه مشترک برگزار شده توسط کمیته های فرعی در آمادگی و seapower و طرح ریزی کردند. Garmendi به نام ProPublica گزارش “عظیم خدمت به مردان و زنان و عموم مردم است.”

میلر ، ریچارد براون نیروی دریایی در سطح نیروهای فرمانده مطمئن قانونگذاران که نیروی دریایی بود دیگر ارسال کشتی ها در ماموریت های بدون نیاز آموزش و هنگامی که آن را تا به حال به این اقدامات را باید تایید توسط ارشد نیروی دریایی فرماندهان. مردان و زنان در نیروی دریایی کشتی او گفت: در حال حاضر به حال یک خط مستقیم ارتباطی به بیان نگرانی های ایمنی بالاتر به دستورات.

“باید یک تعادل بین که تقاضای سیری ناپذیر برای نیروهای و نگهداری و آموزش” براون گفت.

سرهنگ ژنرال استیون سکان دریایی سپاه’ معاون فرمانده برای حمل و نقل هوایی اذعان کرد که مبتنی بر ژاپن اسکادران درگیر در یک کشنده 2018 تصادف بود “هنوز هم تا به جایی که آنها باید” در رابطه با اینکه به طور کامل آماده برای مبارزه با. وضعیت جت های خود را, او گفت:, بهبود یافته, اما آنها هنوز هم کوتاه بر واجد شرایط تفنگداران دریایی و هنوز هم نمی خواهد بود قادر به تکمیل برخی از تکالیف ضروری اگر جنگ شد به شکستن.

اما او گفت: فرماندهان مشغول به کار بودند به بهبود آموزش و ارسال مطلب تفنگداران دریایی به اقیانوس آرام.

“ما هنوز هم مقدار زیادی از کار را به انجام” سکان گفت.

در عین حال هر دو اصرار فرماندهان نیروهای آمریکایی در اقیانوس آرام می تواند به طور موثر مبارزه با اگر نیاز به وجود آمد.

پس از 2018 تراژدی که به کشته شدن شش تفنگداران دریایی در سواحل ژاپن دریایی سپاه گفت: عمومی تحقیقات خود را پیدا کرده بود اسکادران را هوانوردان و رهبران بودند که بی پروا و مقصر حادثه استراحت تا حد زیادی با آنها. فرمانده واحد, جنگنده, حمله اسکادران 242 شد رها از فرمان او.

اما ProPublica نشان داد که یک دوم کاوشگر به نام بررسی ایمنی و نگهداری محرمانه — ترسیم مقصر بدبختی بالاتر پیدا کردن فرماندهان ارشد آگاهانه به اسکادران تجهیزات معیوب و نادیده گرفته تکرار درخواست برای اطلاعات بیشتر از زمان و منابع به درستی قطار. کسانی که نتیجه گیری شد و هرگز به اشتراک گذاشته و یا خانواده های مرده تفنگداران دریایی.

تشکر. مایک گالاگر R-Wis., سوال حکمت دریایی سپاه خودداری یافته های تحقیقی در مورد تصادفات مرگبار از مردم است. گالاگر پیشنهاد پاسخگویی ممکن است نیاز به رفتن هنوز بالاتر دریایی سپاه زنجیره ای از فرمان.

“من مطمئن هستم که مصرف آن در افسر فرمانده است که در آن سرزنش باید گذاشته,” او گفت:.

گالاگر با اشاره به Marketplace را یافته است که دریایی سپاه در ” گزارش دروغ و یا گمراه کننده ادعا کرد که Ambien استفاده جنسی و قاعدگی تا به حال منجر به بی توجهی به مسائل ایمنی در اسکادران.

“گزارش باقی مانده است تنها چیزی که در خارج وجود دارد publicly. ما می رویم به تصحیح رکورد ؟ ” کنگره خواسته است.

سکان به او اطمینان داد که نیروی دریایی در حال انجام یک بررسی دیگر به سقوط آن خواهد تعیین کند که آیا این اقدامات و دیگران لازم گرفته شود.

“آنها به دنبال در تمام آن حقایق شما در حال بالا آوردن,” او گفت:.

در زمینه:

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>