چگونه می توانید به طور منظم ورزش نفع سالمندان ؟

[ad_1]

به منظور حفظ سلامتی و رفاه ورزش باید نقش حیاتی در زندگی یک فرد است. این امر به ویژه در مورد افراد مسن است زیرا آنها بیشتر در خطر مبتلا می افتد و دیگر مسائل مربوط به سلامت. ورزش منظم می تواند تعدادی از مزایای به زندگی روزانه.

در آمریکا تخمین زده می شود که 39 میلیون افراد با سن 65 سال و یا بیش از. از این تنها 22 درصد از جمعیت در حال فکر به شرکت در فعالیت بدنی منظم. همچنین تخمین زده است که در امریکا 4 از 10 سالمندان و افراد با سن 65 سال و یا بیش از مشکلات اساسی تکمیل فعالیت ها یا وظایف زندگی روزانه. این شماره می تواند در کاهش از طریق ورزش منظم به عنوان این کمک خواهد کرد که به تقویت عضلات افراد و کاهش خطر سقوط در میان افراد مسن جمعیت.

افراد مسن ورزش

آن است که توصیه می شود که افراد مسن شریک شدن در 150 دقیقه با شدت متوسط فعالیت هوازی. این می تواند شامل فعالیت هایی مانند: پیاده روی سریع, ایروبیک در آب, تنیس, عمومی و باغبانی. با شدت متوسط فعالیت هوازی شما را تنفس سخت تر و قلب خود را ضرب و شتم سریع تر است.

افراد مسن نیز باید کامل عضلات-تقویت فعالیت های 2 یا 3 روز در هفته. این فعالیت باید همه گروه های عضلانی اصلی است که عبارتند از: پاها کمر و لگن و قفسه سینه و بازوها و شکم و شانه ها. عضلانی-تقویت فعالیت های به طور کلی حرکات تکراری برای کمک به ساخت عضلات در طول زمان. این فعالیت ها شامل: فر bicep, صندلی می ایستد و بازو را بالا می برد زانو کشی هیپ کشی و شانه کشی.

هفتگی توصیه می شود سطح فعالیت برای افراد مسن می تواند به گسترش بیش از زمان, اما به منظور آن را به طور موثر از آن است که توصیه می شود که افراد صرف کمتر از 10 دقیقه در یک زمان ورزش.

فواید ورزش برای افراد مسن تر

وجود دارد تعدادی از مزایای که ورزش منظم می تواند در افراد مسن و اینها عبارتند از: حفظ استقلال و جلوگیری از طیف گسترده ای از شرایط پزشکی, بهبود, قلبی, قدرت, کاهش استرس و بهبود خلق و خو و کاهش خطر می افتد.

ورزش می تواند به کاهش خطر ابتلا به یک فرد مسن تر در حال توسعه انواع شرایط پزشکی این است که تا حد زیادی به دلیل ورزش منظم می تواند کمک به بهبود یک فرد به طور کلی سلامت و رفاه. برای مثال به طور منظم ورزش می تواند کمک به جلوگیری از پوکی استخوان به دلیل آن می تواند کمک به افزایش تراکم استخوان است. این به نوبه خود می تواند کمک به کاهش احتمال از یک فرد مبتلا می افتد و دلیل این است که آنها تبدیل خواهد شد قوی تر و بیشتر قادر به بسیج با اعتماد به نفس.

با ورزش به طور منظم در افراد مسن نیز می تواند با حفظ استقلال برای دیگر دلیل این است که فعال ماندن می تواند کمک به بهبود و استحکام کلی سلامت. این به این معنی است که فرد به احتمال زیاد به رنج می افتد به این معنی است که آنها قادر خواهد بود به در خانه زندگی می کنند و مستقل باقی می ماند برای مدت بسیار طولانی تر در مقایسه با کسانی که اصلا ورزش به طور منظم.

ورزش می تواند کمک به انتشار اندورفین که به نوبه خود می تواند کمک به از بین بردن استرس و بهبود کلی خلق و خوی فرد است. ورزش منظم همچنین می تواند کمک به افزایش یک فرد اعتماد به نفس است که می تواند در بهبود فرد خلق و خوی بیشتر است.

تمرینات ساده در خانه انجام می شود هیچ هزینه اما می تواند اگر به طور مداوم انجام می شود. آن است که ارزش پیدا کردن آنچه در محلی گروه ورزش وجود دارد, این گروه شما را قادر به ورزش و معاشرت در همان زمان.

مراقبت در منزل

اجرای مراقبت در منزل بسته بندی نیز می تواند بسیار مفید برای افراد مسن است. دلیل این است که یک کارگر مراقبت خواهد بود قادر به بازدید از آنها را در خانه خود و کمک به آنها را به شرکت در فعالیت هایی که از آنها لذت ببرید. برای مثال یک کارگر مراقبت ممکن است قادر به گرفتن یک فرد را برای یک پیاده روی به اطمینان حاصل شود که آنها در حال گرفتن برخی از ورزش به طور منظم.

از طریق مراقبت در منزل بسته بندی افراد می توانند با حفظ استقلال دیگر به این دلیل که آنها را دریافت پشتیبانی که آنها نیاز به فعال باقی می ماند. مراقبت از کارگران نیز قادر به ارائه آنها را با تشویق به منظور کمک به افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>