پیستون چیست و طرز کار آن چگونه است؟

پیستون از دو جنس آلیاژ آلومینیوم و یا این که آلیاژ چدن ساخته میگردند که هر کدام کلیدی مزایا و معایبی هستند. حلقه چسباندن هنگامی رخ می دهد که رینگ، خواص ارتجاعی خویش را از دست دیتا است، پیستون در باطن سیلندر به سختی حرکت می نماید و روغن به میزان مطلوب تقسیم نمی شود. مناسب برای ماشین های پژو GLX و سمند و پارس. اما به دلیل انبساط دوچندان بدنه آنها، سازندگان مجبور می شوند برای پرهیز از گریپاژ، پیستون را اهمیت لقی زیاد بسازند. در صورتی که اصطکاک بین سیلندر و پیستون بسیار باشد، پیستون به صدق حرکت نمی‌کند که آسیبهای زیادی را به همپا خواهد داشت. مکانیک ها غالبا از یک تکنیک به کار گیری می کنند و آن این می باشد که زمانی مقدار تراش سر سیلندر فراوان باشد از یک واشر مازاد به کار گیری می کنند به این معنی که دو واشر سر سیلندر را کلیدی هم گزینه به کار گیری قرار می دهند بنظرم در مواردی که یک‌سری بار سر سیلندر تراش خورده باشد خوب تر میباشد سرسیلندر را بده بستان نمود . البته همین قطر و وزن در موتورهای دیزل ممکن می باشد اصلی یکدیگر تفاوت داشته باشد. طراحی پیستون دیزل ژنراتور ها بر مبنا مزایا و مخاطراتی که نهایتا عملکرد بهینه موتور را رقم می­زند انجام می­پذیرد. مواد به عمل رفته در ساخت همین قطعه و طراحی آن به استمرار و کارایی کلی یک موتور امداد میکنند. پیستون اهمیت سر صاف: سطح تاج همین پیستونها صاف و یک دست است. مثلا در صورتی که گفته شود خودرویی ۴ سیلندر هست ، بلوک سیلندر آن گنجایش قرارگیری ۴ پیستون باطن آن را دارا است. پیستون های موتور وسیله نقلیه باید باطن هر سیلندر عایق بندی شوند تا فرآیند احتراق کارامد باشد. قطر پیستون های موتور اتومبیل بین 76 تا 122 میلی متر (3 تا 4 اینچ) تغییر می کند.همه پیستون ها باید هم وزن باشند تا موتور دچار لرزش حرکت پیستون باطن سیلندر نشود. وقتی که شما همین مقاله را دوست داشتید، مایل به دیتاها بیشتری در ارتباط حیاتی پیستون رشته ای وب سایت خود باشید.

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort fud crypter