پیستون موتور چیست ؟

وجود آلودگی ها و کربن موجب تشکیل رسوب در شیارهای پیستون می شود، در نتیجه باعث به چسبندگی و قفل شدن رینگ می گردد. در اینجا باید گفت بر خلاف تصور، شوینده های انژکتور تا حدی موجب برطرف شدن کربن های تجمع یافته در درون سیلندر که در کیلومترهای بالا مقدمات صدمه به موتور را فراهم می کند، می شود. همه اعضا باید زمان ثبت نام در سایت، از عبارات مناسب در اسم کاربری خویش به کارگیری کنند. پس می بایست پیستونی به شدت پهن و پهناور دارای شاتونی بسیار بلند داشته باشند تا بتوانند اقتدار زیادی را تولید نمایند . لطفا در هنگام پاسخ دادن به پرسش ها از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که سبب ساز دلسردی عضو سوال کننده شود دوری کنید. همینطور در رخ تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.در صورت مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا این که مغایر قوانین از مشاجره نمودن و جواب دادن به آن ها جدا دوری کرده و تنها مسئله را از طرز آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید. در شکل مشاهدهی لغات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، اکانت کاربری وی مسدود میشود.8. واجب می باشد در روزگار تعویض پیستون، رینگ موتور را نیز تعویض نمایید تا عملکرد قطعه خوبتر شود؛ همینطور از سلامت شاتون اطمینان حاصل نمایید و در شکل لزوم، شاتون را هم تعویض کنید. مانند: ریختهگری ناصحیح پیستون، خنک کردن کاهش از میزان واجب توسط روغن موجود در فضای کارتر و سیستم خنک کننده و همینطور تهیه و تنظیم نبود فشار وارده به پیستون که می تواند از تهیه نبودن میزان تزریق و یا این که زمانبندی احتراق نشات بگیرد باعث به سوراخ خوردگی پیستون میشود. در این جور پیستون، برشی تمام در دامنه تولید می گردد تا از بازخورد میللنگ حیاتی آن دوری شود. همین سر باز، سر پایینی پیستون بوده و سر بالایی آن هم حیاتی گوشه و کنار احتراق در تماس است. عدم سوختگی در پیستون به علت بالای دمای محیط فراوان اساسی است. هوا به وسیله ترکیبی از سوپرشارژر و توربوشارژ اهمیت هندسه متغیر به درون سیلندرها تزریق میشود. دامنه یا این که تنه پیستون در سه جور بدون برش، نیمه برش و برش تام ساخته میشود. امروزه این پیستون های آلومینیومی به دو شیوه ریخته گری یا این که آهنگری ساخته می شوند که از نوع آهنگری آن در موتور های پرقدرت و سنگین به کارگیری می کنند. بعضی رینگ های روغنی یک تکه از یک فنر بازشو به جهت اعمال فشار اضافی بر بر روی رینگ همین قطعه استعمال می­کنند. همین منجر ارتقا واحد فشار (میزان نیروی میزان گیری شده بر بر روی سطح مماس رینگ) اعمالی بر روی جداره نمایندگی پیستون تبریز سیلندر میشود. در صورتی که خودور شما مبتلا قفل حلقه پیستون شود، حلقه بضاعت جمع نمودن روغن از جداره سیلندر را از دست می دهد و روغن باقی باقیمانده بر بر روی جداره سیلندر می سوزد و به رخ بخار از درب روغن بیرون می شود. ادله همین تفاوت اینست که مواد بکار رفته در پیستونهای اتومبیلها کلیدی وزن سبکتر خویش اذن کار در سرعتهای بخش اعظم و انعطاف پذیری در سرعتهای متعدد را به پیستونها میدهند. آلیاژ آلومینیوم ریخته گری سبک وزن بوده و انسجام ساختاری خوب و هزینه تولید پایینی دارد. در بعضا از پیستونها مواد فولادی بصورت حلقهای در موقع ریخته گری باطن پیستون قرار میگیرند. از آن ها در بعضی از اتومبیل های دیزلی پر اقتدار به کار گیری می شود. اساسی توجه به این که فرآیند احتراق در گوشه و کنار احتراق به شدت پیچیده می باشد و کوچکترین برآمدگی یا فرورفتگی در پیستون ، بر صورت و گونه احتراق اثر گذاری می گذارد ، در بعضی از خودروها علاوه بر فرم هایی که در بالا به آن اشاره شد ، فرم های پیچیده و بهینه ای به مرحله بالای پیستون می دهند. از آنجایی که نصیب زیرین میله در شرایط ثابتی نیست، باعث می شود به جای حرکت خطی، یک حرکت دایره ای صورت داشته باشد. این همینطور به خاطر خاصیت گوه ای هندسه رینگ سبب می­شود توزیع روغن در تمام کورس حرکت همین قطعه به صورت بهینه صورت پذیرد. کلیدی فرض اینکه فاصله طی شده برابر با ۳ کیلومتر باشد، تندی میانگین همین فرد چقدر است؟ در صورتی که سرعت هوای ورودی به کمپرسور بسیار باشد، شتاب هوا در نوک پرههای آن به سرعت صوت می رسد و برای گردش کمپرسور نیروی زیادی صرف خواهد شد. پیستون به وسیله شاتون به میل لنگ متصل می شود و میل لنگ، نیروی حتمی جهت حرکت خویش را از پیستون اخذ می کند. پیستون به قطعهای به نام شاتون متصل می باشد که شاتون نیز در انتهای خود به میل لنگ . به گزارش اتوکار، پیشرانه پیستون متقابل (OPE) همین شرکت، می تواند در دنیای مدرن کنونی اتومبیل حرفی به جهت گفتن داشته باشد.پیشرانه پیستون متقابل بهجای یک میللنگ منفرد که به وسیله پیستونهای رفت و برگشتی در سیلندرهای خویش گردانده میشود، با دو میللنگ میباشد که توسط چرخدنده به یکدیگر متصل شده و دو پیستون در هر سیلندر روبهروی یکدیگر هستند. پیشرانههای دوزمانه تقریبا منقرض شدهاند؛ البته Achates Power از پیشرانه پیستون متقابل دو زمانهای در وانت فورد F-150 استفاده کرده هست که علاوه بر کارایی بیشتر، آلایندگی کمتری دارد. درصورتیکه از تایپ کردن همین مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید دیتاها بیشتری در گزینه مالک پیستون سازی تبریز لطفا از برگه ما بخواهید.