نقش بازی در رشد و آموزش کودکان از بهبود خلاقیت تا سلامت جسمانی و ..

یک عدد از مهمترین مسائل پیرامون هویت یابی کودکان، ادبیات است که میتواند نقش تعیینکنندهای در نتیجه ها پژوهشهای روانشناسی داشته باشد. جهت تحلیل و جمع­آوری اطلاعات از اسناد و مدارک کتابخانهای، نهایی پژوهشهای زمینه بازیهای رایانهای بازیگر نقش کودکی نازگل در ثنا ۱ بهره گرفته شد. امروزه اثبات شده می باشد کودکانی که به میزان کافی و به درستی بازی نمی کنند از رویش فرضی مناسب و پرورش اجتماعی درست بی بهره هستند. در همین رهگذر، هر یک از آزادمردان و شیر زنان عاشورا، به سهم خویش بر اعتلا و سربلندی این حماسه افزودند اما کربلا از حماسه کودکانی که در این مسافرت جاودانه، هم پای ایثارگران و جانبازان عاشورا، چکامه حضور سرودند، خاطرهها بر لوح سینه دارد. نتیجهگیری: حیاتی توجه به نتایج و در حق تقدم قرار گرفتن بازی دیجیتال از لحاظ متخصصان به لحاظ می­رسد که بهکارگیری ابزار دیجیتال زیرساخت مناسبی به جهت فهم و شعور ملموس مفاهیم انتزاعی را فراهم می کند که کارایی بالایی در انتقال مفاهیم به کودکان دارد. دارای دقت به این‌که هنر میتواند اساسی در حیث گرفتن نیازهای عالی آدمی وی را به پروسه پایانی تکامل رهنمون سازد، ضرورت بهرهگیری از آن به مراد ارتقای شخصیت و تولید خلاقیت و یاری به فرآیند هویتیابی بیش از پیش احساس میشود. از همین رو هنر را می توان یک عدد از کارآمدترین ابزار و روشهای تربیت آدمی در دوره امروز به شمار آورد که نتیجه های و آثارش از بعدها گوناگون، بهویژه از حیث خلاقیت و تولید هویت، حیاتی دارد. ایجاد ارتباط عاطفی به واسطه هنر و تفکر حاصل از آن «نقش تعیینکنندهای در هویتیابی به وسیله کودکان دارد. افلاطون در مکتوب «جمهوریت» معتقد هست «باید پرستاران و مادرها را وادار نماییم که تنها حکایاتی را که پذیرفتهایم برای کودکان نقل کنند و متوجه باشند که پرورشی که روح اطفال به وسیله حکایات حاصل میکند، به مراتب بیش از تربیتی می باشد که جسم آن ها به وسیله ورزش پیدا میکند» (رهگذر، 1369: 66). معلم شهید مرتضی مطهری در پاورقی مکتوب «اصول فلسفه و نحوه رئالیسم» درخصوص کارکرد و بها ادبیات آورده میباشد که «تأثیر ادبیات در روحیه و رفتار و اوضاع زندگی بشر و در تحولات تاریخی که در اجتماع بشری صورت دیتا اگر اکثر از تأثیر عقل و استدلال نباشد کاهش نیست. به عنوان مثال بگویید «لباس های ریخته شده کف اتاق، صدات نقش ادبیات طفل در یاد دادن و تربیت می کنند. به عبارتی، در کنار تدریس های مستقیم، کودک از روش بازی با گونه های مختلف اسباب و اثاث بازی، پیروز به آموزش و شناخت رنگ ها، صورت ها، میزان ها، اجناس و اشیاء و کلیدی آنان می شود. میشل لاندبسرگ، منتقد کانادایی، درباره حیاتی ادبیات و کتابهای ادبی در تربیت کودک، پرورش شخصیت و ایجاد هویت شخصی و اجتماعی و اجتماعی آن‌ها میگوید: «ادبیات برایکودککارهای متعددی انجام میدهد که بهترین آنان گسترش افقها و القای حسی در باره پیچیدگی زندگی و ماهیت خود است. اساسی ادبیات و هنر در شکلدهی به هویت انسان در دورهکودکی و تأثیر آن بر کودکان از دیر باز گزینه توجه اندیشمندان و صاحبنظران تعلیموتربیت بوده و در این راستا بحثهای متعددی شکل گرفته و نظرهای گوناگونی دیتا شده است که بعضی از آن ها هنوز هم از اعتبار و قیمت متعددی برخوردارند.

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum instagram beğeni bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite ÇevirmeKamagraMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaVodafone Mobil Ödeme Bozdurma