رعایت فاکتور های سئو

Google یک الگوریتم پیچیده مشاوره سئو و مخفی برای رتبه بندی محتوای وب سایت در وب دارد. در حقیقت ، حداقل 200 فاکتور رتبه بندی وجود دارد – که سرعت حرکت در تاکتیک هایی که باعث بهبود رتبه بندی وب سایت شما می شوند ، را دشوار می کند. بنابراین ، به عنوان یک کارآفرین یا صاحب مشاغل ، چه کاری می توانید برای افزایش شانس خود در رتبه بندی انجام دهید. از نتایج جستجو؟ در اینجا چند استراتژی سئو (که می توانید با کمک Fiverr dors اجرا کنید ) برای بالا بردن رتبه وب سایت شما آورده شده است.

محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید
به گفته آندری لیپاتسف ، استراتژیست کیفیت جستجوی گوگل ، محتوای با کیفیت بالا یکی از مهمترین سیگنالهای رتبه بندی است. گوگل قصد دارد مناسب ترین پاسخ ها را برای کاربران ارائه دهد ، بنابراین آنها برای تعیین ارتباط و کیفیت محتوای وب ، به روزرسانی هایی را انجام دادند. توضیح عمیق یک مبحث به زبان خواندنی همیشه محتوای بی کیفیت و خواندن را شکست می دهد. محتوای با کیفیت و طولانی تأثیر مطلوبی در رتبه بندی موتور جستجو و مشارکت اجتماعی دارد. یک مطالعه اخیر بیش از 1 میلیون مقاله مشاور سئو را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و دریافت که محتوای طولانی مدت (بیش از 1000 کلمه) به طور مداوم بیشتر از مطالب با فرم کوتاه تر ، اشتراک و پیوند می گیرد. نگاهی به مشاور رایگان سئو محتوای وب سایت و پست های وبلاگ فعلی خود بیاندازید. اگر احساس می کنید جای پیشرفت دارد ، نویسندگان محتوای Fiverrو وبلاگ نویسان می تواند کمک به شما مشاوره سئو حرفه ای در ایجاد محتوای فوتی و فوری.

سئوی سایت خود را برطرف کنید
عناصر SEO در صفحه ، مانند فراداده و کلمات کلیدی ، می توانند موقعیت موتور جستجوی شما را برای بهتر شدن تأثیر بگذارند. ابتدا با استفاده از یک کلمه کلیدی متفاوت برای هر صفحه ، هر صفحه وب را با یک کلمه کلیدی متمرکز بهینه کنید. ( برای یافتن کلمات کلیدی با حجم بالا از Keyword Planner گوگل استفاده کنید.) سپس ، کلیدواژه اصلی را در عناصر زیر ادغام کنید:

فراداده: عنوان متا ، توصیف متا و کلمات کلیدی
برچسب های سرصفحه (H1 ، H2 ، H3)
آدرس اینترنتی
کپی بدنه
برچسب های Alt (تصاویر)
اگر فراداده و کلمات کلیدی برای شما یونانی است ، برای بهینه سازی سئو سایت خود از یک Fiverr کمک بگیرید .

موبایل دوستانه دریافت کنید
آیا می دانید بیشتر از رایانه های رومیزی در آمریکا جستجو در دستگاه های تلفن مشاور سئو سایت همراه انجام می شود؟ با دسترسی هرچه بیشتر مردم به تلفن همراه ، Google تلاش کرده است تا به نفع اکثر کاربران خود باشد: جستجوی موبایل. در واقع ، این شرکت به زودی نمایه همراه اول را معرفی می کند ، که وب سایت ها را براساس محتوای نسخه موبایل – حتی بر اساس نتایج دسک تاپ – رتبه بندی می کند. بنابراین ، برای بهبود سئوی موبایل وب سایت خود چه کاری می توانید انجام دهید؟

طراحی موبایل: طراحی وب سایت تلفن همراه پسند نیز نامیده می شود طراحی پاسخگو مشاوره سئو تهران و آن را به اندازه صفحه نمایش و نوع دستگاه کاربر پاسخ می دهد. حذف عناصر و پنجره های بازشو Adobe Flash ، متراکم کردن محتوای صفحه شما برای کاهش پیمایش افقی و عمودی و اطمینان از ترجمه طرح شما از رومیزی به دستگاه همراه ، سه عنصر مهم برای بهبود طراحی تلفن همراه شما هستند.
سرعت صفحه: مدت زمان بارگیری یک صفحه یکی دیگر از عوامل کمک کننده است. کاربران وب زمان بارگیری سریع را می خواهند – و Google نیز همین کار را می کند. دو تا سه ثانیه مدت زمانی مشاوره آنلاین سئو است که کاربر برای بارگیری یک وب سایت منتظر می ماند. فراتر از آن ، کاربران فرار می کنند و ممکن است رتبه بندی Google شما آسیب ببیند. برای بهبود سرعت صفحه وب سایت خود ، اندازه دارایی های چندرسانه ای را متراکم کنید ، از کش مرورگر استفاده کنید و تعداد هدایت صفحه و کد غیرضروری را کاهش دهید. (می توانید سرعت صفحه خود را با PageSpeed ​​Insights Google آزمایش کنید .)
نگران نباشید – شما مجبور نیستید این کار را به تنهایی انجام دهید. طراحان و توسعه دهندگان تلفن همراه Fiverr می توانند به شما کمک کنند تا با موبایل پذیری وب سایت خود مقابله کنید. بهینه سازی وب سایت شما کاری نیست که نباید از آن چشم پوشی کرد. در واقع ، تنها 8.5٪ از ترافیک وب باعث می شود از صفحه اول Google عبور کنیم. داستان کوتاه ، وب سایت شما وجود ندارد بهتر از این است که در صفحه دیگری به غیر از صفحه اول دفن شود.

نگه داشتن تاکتیک های بالا بالا از ذهن و استفاده از ظالمان Fiverr به کمک شما موفق! راهنمایی بیشتری دارید؟ نظرات خود را پایین صفحه با ما درمیان بگذارید.

بسیاری از متخصصان و صاحبان مشاغل می دانند که مشاوره سئو سایت برای رشد تجارت خود کاملاً به SEO احتیاج دارند اما لزوماً نمی دانند که در واقع چیست و شامل چه خدماتی است. SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو و به عبارت دیگر بهینه سازی وب سایت است.

دلیل بهینه سازی یک وب سایت این است که کاربرانی که هزینه مشاوره سئو در موتور جستجو مانند Google به دنبال یک محصول یا خدمات می گردند ، بیشترین نتایج مرتبط را برای کلمه کلیدی خاصی که جستجو کرده اند پیدا می کنند.

چگونه یک وب سایت را بهینه سازی می کنید؟
روش های مختلفی برای بهینه سازی یک وب سایت وجود دارد ، از جمله ایجاد یک وب سایت پاسخگو برای تلفن همراه ، انجام تحقیقات کلمات کلیدی ، نوشتن محتوای مرتبط و با کیفیت بالا که به کاربران ارزش افزوده می دهد ، سرعت بارگذاری وب سایت ، ساختار لینک سازی داخلی و موارد دیگر.

مرحله 1: وب سایت خود را ممیزی کنید
اولین قدم برای بهینه سازی وب سایت شما ، بررسی یک وب سایت حرفه ای مشاوره سئو چیست؟ در زمینه سئو برای اطمینان از پیروی از توصیه های گوگل و همچنین ارائه تجربه کاربر پسند است. کارشناس سئو وب سایت شما را بررسی کرده و گزارشی می نویسد که شامل توصیه هایی در مورد فاکتورهای مختلف رتبه بندی سئو سایت از جمله لینکهای خراب ، نقشه سایت XML ، سرعت صفحه ، محتوای تکراری ، پیمایش و موارد دیگر است.

متخصص حسابرسی SEO خود را انتخاب کنید و اولین قدم مشاور پروژه سئو را برای دستیابی به یک وب سایت حرفه ای و بهینه بردارید:

Gig های حسابرسی SEO بیشتری پیدا کنید! >

مرحله 2: جزئیات فنی SEO وب سایت خود را بهینه کنید
اکنون که گزارش کاملی از سئو سایت خود را در اختیار شما قرار داده است مشاوره تلفنی سئو، می دانید که چه موضوعاتی وجود دارد و چه مواردی باید بهینه شود. یک متخصص فنی SEO می تواند کد شما را تمیز کند ، سلسله مراتب URL شما را سازماندهی کند ، یک فایل robots.txt یا نقشه سایت XML و موارد دیگر ایجاد کند.

این کار سختی است و به یک حرفه ای نیاز دارد که راه خود را در مورد جزئیات فنی و کوچک می داند. ما برخی از بهترین متخصصان سئو فنی را دقیقاً برای شما پیدا کردیم:

سکوهای فنی SEO بیشتری پیدا کنید! >

مرحله 3: یک تحقیق کامل درباره کلمات کلیدی انجام دهید
وقتی جنبه فنی سایت شما مورد توجه قرار گرفت و همه مشکلات برطرف شد ، می توانید از استراتژی و اهداف سئو سایت خود مراقبت کنید. اکنون زمان بررسی چندین چیز است: بازار اصلی وب سایت شما چیست؟ مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ مهم است که به خاطر داشته باشید که اولین تحقیق در مورد کلمات کلیدی شما باید بر روی کلمات کلیدی متمرکز باشد که دارای حجم جستجوی بالا و رقابت کم هستند.

اگر وب سایت شما جدید است ، ابتدا باید بر روی کلمات کلیدی کم طول و کم رقابت مشاوره تخصصی سئو بپردازید تا شانس خود برای رتبه بندی سریع در SERP موتورهای جستجو را افزایش دهید. کارشناس تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید:

Gigs تحقیق کلمه کلیدی بیشتری پیدا کنید! >

مرحله 4: URL ها ، برچسب ها و عناوین را بهینه کنید
تحقیق کلمات کلیدی شما انجام شده است ، وقت آن است که مشاور سئو کیست؟ در مورد نکات کلیدی بهینه سازی صفحه خود مانند عناوین و توضیحات متا ، عناوین (H1 ، H2 ، H3 ..) ، برچسب های ALT ، نشانه گذاری طرح و موارد دیگر صحبت کنید.

ساختار URL وب سایت ، عناوین صفحه و برچسب های Meta باید کوتاه و دقیق نگه داشته شوند ، زیرا آنها از جمله عوامل اصلی تعیین کننده رتبه بندی ارگانیک شما هستند. به حداکثر رساندن پتانسیل این زمینه های اصلی SEO در صفحه توضیح کار مشاور سئو مهم است و نیاز به تخصص دارد ، جایی که متخصصان SEO ما در آن حضور دارند: