راه اندازی یک وب سایت مناسب

اهمیت حضور در دنیای دیجیتال و رده آن در افزایش کسب‌وکار امروز را باز‌نگری کردیم. آمار و ارقام رو به رشد دنیای دیجیتال و همچنین مزایای استفاده از دیجیتال مارکتینگ نسبت به تبلیغات سنتی را بیان کردیم؛ من جمله مزایای دیجیتال مارکتینگ می‌توان به شناخت ظریف مخاطب، آگاهی از موقعیت جغرافیایی، امکان ارزیابی و بهینه‌سازی، هدفمندی و مشخص و معلوم بودن نرخ بازگشت سرمایه اشاره کرد؛ که هر یک به‌صورت جداگانه در جلسه اول توضیح داده شده است.

همچنین گفته شد دیجیتال مارکتینگ شامل سه سطح حضور، عرضه و تحلیل است که اجرای هر یک از همین روند برای به وقوع پیوستن اهداف کسب‌وکار حتمی است. هر سه مرحله وابسته به یکدیگر هستند و برای وصال به موفقیت، این پروسه بایستی به‌ رخ مداوم اجرا شوند. در قدم اول، می بایست هدف به کار گیری از دیجیتال مارکتینگ معلوم شود. گام دوم، اطلاع‌رسانی در مورد همین حضور از طریق شبکه‌های تبلیغاتی هست و گام سوم، بررسی ظریف کردار کاربران به‌ مراد بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی است.

در جلسه دوم دیجیتال مارکتینگ، به حضور آنلاین می‌پردازیم و بعضی از بهترین روش‌های حضور در دنیای آنلاین را مطرح و به‌تفصیل آن‌ها را تحلیل می‌کنیم.

روش های حضور در فضای آنلاین

اگر اکثریت مشتریان کسب‌وکار شما آنلاین هستند، شما نیز بایستی حیاتی آن‌ها همپا باشید. حضور حاذق در دنیای آنلاین، امری اضطراری برای استراتژی بازاریابی است و سبب دور اندیشی از برند شما و جذب خریدار می‌شود؛ اما قبل از آغاز دیجیتال مارکتینگ باید هدف از انجام آن را مشخص کنید تا مکمل بقیه استراتژی‌های کسب‌وکار شما باشد. روش‌های متعددی برای حضور آنلاین وجود دارد؛ انتخاب هر یک از این روش‌ها به عواملی نظیر دسته کسب‌وکار، هدف از حضور آنلاین، جامعه مشتریان هدف، تراز رشد متاع بستگی دارد. از جمله این روش‌ها می‌توان به وب‌سایت‌ها، فهرست‌های کسب‌وکار محلی، شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های موبایل اشاره کرد. همین جلسه به بعدها متفاوت وب‌سایت‌ها به‌عنوان رایج‌ترین طریق حضور آنلاین می‌پردازیم و در جلسه آن گاه بقیه روش‌ها را گزینه بررسی قرار می‌دهیم. در انتهای جلسه بعد، این چهار نحوه را حیاتی نیز مقایسه می‌کنیم تا کسب‌وکار شما متناسب‌ترین روش‌های حضور آنلاین را انتخاب کند.

راه اندازی یک وب‌سایت، آیتم اولیه برای حضور آنلاین

تبلیغ در فضای وب‌سایت‌های اعتبار اهل ایران در مدیااد

مدیااد، به شما امداد می‌کند تا کمپین‌های تبلیغاتی کسب‌وکار خویش را در معتبرترین وب‌سایت‌های اهل ایران اجرا کنید و مارک خویش را در در مقابل دیده مخاطبان هدفتان قرار دهید.

رایج‌ترین طرز پیوستن به دنیای دیجیتال، راه‌اندازی وب‌سایت است. وب‌سایت‌های نخستین بروشورهای آنلاینی بودند که هیچ تعاملی دارای عضو تولید نمی‌کردند؛ اما امروزه وب‌سایت‌ها کاربردهای بسیار وسیعی دارند: به کاربران این قابلیت را می‌دهند که در آن‌ها تحقیق کنند، حساس کارشناسان گفت‌وگو کنند، نظرات کاربران دیگر را بخوانند، کلیپ ویدیو تماشا کنند، محصولاتی را خریداری کنند، سفارش‌ها را دنبال کنند و… وب‌سایت شما فرصتی خوب برای برقراری ارتباط حساس مشتریان است؛ جایی که مشتریان بالقوه می‌توانند در مورد کسب‌وکار شما و آنچه به آن‌ها ارائه می‌دهید، باخبر شوند. برای راه‌اندازی وب‌سایت ابتدا بایستی به امکانات آن به جهت تحقق هدف ها کسب‌وکارتان فکر کنید. بسته به هدف کسب‌وکارتان، دیتاها و امکانات حتمی را در وب‌سایت قرار دهید؛ صفحه وب‌سایت شما ممکن هست شامل شماره تلفن، ایمیل، نشانی و نقشه، درگاه خرید کردن آنلاین و … باشد. در ادامه، به تفسیر کوتاهی در مورد سرورها و شیوه سازمان‌دهی آدرس وب‌سایت‌ها می‌پردازیم.

وظیفه سرورها و هاست وبسایت

یک سرور(سرور مجازی یا اختصاصی)، کامپیوتری متصل به اینترنت می باشد که اجازه می‌دهد اجزای تشکیل‌دهنده وب‌سایت شما (کد، متن، تصویر، کلیپ ویدیو و …) را نگهداری یا این که اصطلاحاً میزبانی کند. استدلال نام‌گذاری سرور ارائه ظریف محتوای درخواست شده است. شرکت‌های بخش اعظمی وجود دارا‌هستند که فضای سرور شمارا اجاره و وب‌سایت شما را میزبانی می‌کنند؛ به‌عبارت‌دیگر، شما هزینه میزبانی را می‌پردازید تا آن‌ها به‌جای شما، جنبه‌های فنی سرور را اجرا کنند. هر سرور در عالم مهم آدرس منحصربه‌فرد به خود است که آدرس IP نامیده می‌شود. IP، یک رشته طولانی از اعداد و ارقام میباشد که هر دستگاه متصل به internet می‌تواند از طریق IP خود، سرور را پیدا و دارای آن رابطه برقرار کند. فقط می بایست یک اسم مناسب‌تر به‌جای آدرس عددی IP پیدا کنید که آن را آدرس وب‌سایت یا  دامنه می‌نامند. درواقع یک سرور میزبان وبسایت شماست و نشانی وب سایت به مردمان امداد می‌کند تا آن را پیدا کنند.

آدرس و سازمان‌دهی وب‌سایت

نامی که بعد از آن از www. قرار می‌گیرد به‌عنوان نشانی وب سایت شناخته می‌شود و کاربران از آن نحوه شما را پیدا می‌کنند؛ به این ترتیب گزینش نام قابل قبولی که قبلاً توسط وب‌سایت دیگری گزینش نشده میباشد و مردم به‌ راحتی آن را به خاطر می‌سپارند، مورد قضیه دوچندان مهمی است. هر دستگاهی اعم از تبلت، موبایل هوشمند و لپ‌تاپ که این آدرس را کاوش کند مهم سرور رابطه برقرار خواهد کرد. در عاقبت این ارتباط، همه‌ اجزای موردنیاز به جهت نمایش وب‌سایت (کد، تصویر، ویدئو و…) به آن دستگاه ارسال می‌شود. اولین صفحه‌ای که مردمان پس از تایپ نشانی سایت بازدید می‌کنند، برگه اصلی است. می‌توان کاربران را از طرز یک منو در بالا یا این که تحت ورقه اصلی یا لینک‌هایی در قالب نوشته یا تصویر، به صفحه ها دیگر وب‌سایت سوق‌دهی کرد. روش صحیح جهت دهی کاربر در صفحات مختلف وب‌سایت من جمله ویژگی‌های اساسی در یک وب‌سایت است. در ادامه مهم جزئیات بیشتری به ویژگی‌های یک وب‌سایت خوب اشاره می‌کنیم.

9 ویژگی‌ یک وب‌سایت مطلوب و کامل

1- نشانی سایت (URL) مناسب

انتخاب نام مطلوب به جهت وب‌سایت اولین قدم پس از پرداختن به ایده طراحی وب سایت است و از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چون این نام در آینده تبدیل به برند سایت شما خواهد شد. ویژگی‌هایی که باید برای همین اسم و ثبت دامنه در لحاظ بگیرید:

1- کوتاه باشد و در ذهن ماندگار شود؛ به جهت مثال HubSpot، WordPress، Twitter، Facebook و … . اختصار و به‌ یادماندنی بودن اسم همین سایت‌ها آن‌ها را به یک برند تبدیل می‌کند، البته در حیث داشته باشید که همواره عبارات کامل نسبت به لغت ها اختصاری در ذهن عضو به‌یادماندنی‌تر خواهد بود.

2- اسم دامنه شما ترجیحاً بایستی دربردارنده نام برند شما باشد؛ به‌عنوان‌مثال، نام دامنه شرکت مایکروسافت، Microsoft.com است.

3- تلفظ آن بی آلایش و آشکار باشد و ازنظر املایی به گونه‌های مختلف قابل تالیف نباشد؛ به جهت مثال چنانچه نام وبسایت شما baroon است، کاربر ممکن هست آن را به رخ barun وارد کند.

4- از لغت ها حساس استفاده کنید. به جهت نمونه درصورتیکه هدف وبسایت شما فروش آنلاین است، کلمه shopping کاربردی هست یا این که درصورتیکه محتوای وب‌سایت شما دارای تکنولوژی در ارتباط است، به کارگیری از واژه و کلمه Tech بسیار مناسب خواهد بود.

5- منحصربه ‌فرد و خلاقانه باشد.

6- از اعداد و ارقام و خطوط ربط در نشانی و نام مهم وب‌سایت استفاده نکنید.

7- مشخص‌کننده ماهیت کسب‌وکار باشد. دقت داشته باشید که علاوه بر اسم دامنه، پسوند هم مدل کار سایت شما را معین خواهد کرد، پس در انتخاب آن دقت کنید. پسوندهای با عبارتند از:

  • (Com (commercial تجاری
  • (Net (network شبکه
  • (Org (organization سازمانی
  • (Info (information اطلاعاتی
  • (Gov (government دولتی
  • (Edu (education آموزشی
  • (TV (television نتورک تلویزیونی
  • (Biz (business کسب‌وکار و تجاری

ابزارهای تعیین دامنه وبسایت

با کمک ابزارهایی نظیر وب‌سایت‌های ذیل می‌توانید اهمیت وارد نمودن اسم موردنظر از آزاد بودن آن نام تدبیر پیدا کنید و بهترین نام را برای دامنه خویش تعیین نمایید. در بعضی از این ابزارها نام‌های پرطرفدار را به مزایده گذارده ‌شده و به فروش می‌رسند. همینطور می‌توانید نام دامنه‌های منسوخ ‌شده را خریداری کنید. درصورتی‌که آدرس اسم مارک شما قبلاً خریداری‌شده باشد، این ابزارها نام‌هایی شبیه و اصلی ویژگی‌های مناسب را سفارش می‌دهند.

https://iranhost.com (مناسب برای وب‌سایت‌های.ir)

http://www.leandomainsearch.com

http://www.panabee.com

2- طراحی و سازمان‌دهی کاربرپسند (User friendly)

وب‌سایت می بایست به‌گونه‌ای طراحی شود که عضو به‌راحتی از آن به کارگیری و به دیتاها موردنیازش دسترسی پیدا کند. طراحی تارنما می بایست کاربر را به برگشت و به کارگیری دوباره از آن ترغیب و او را به یک خریدار دائمی تبدیل کند. ویژگی‌های یک طراحی عالی شامل موارد پایین است:

1- همگی صفحات بایستی معنی و محتوای مطلوب را به عضو انتقال دهند زیرا کاربر همواره به ورقه اهمیت مراجعه نمی‌کند بلکه در اغلب مورد ها از شیوه یک لینک مستقیم در پست الکرونیکی یا صفحات اجتماعی به یکی از از صفحات فرعی وب‌سایت منتقل می‌شود.

2- سوق دهی پر‌نور و دقیق عضو به مورد موردنظر او از طریق لینک‌های مستقیم یا منوی ساماندهی که در بالای برگه قرار دارااست یک ضرورت است. همه دیتاها اساسی می بایست به‌ راحتی از طرز این منو قابل ‌دسترسی باشند، ولی ازآنجایی ‌که بهتر است نوار جست‌وجو در کل صفحات سایت موجود باشد، منوی اساسی نباید خیلی طولانی شود. دسته‌بندی مطلوب مطالب وب‌سایت ازجمله مهم‌ترین عوامل جذب کاربران است.

3- در صورت وجود فرم، آن را در دسترس کاربران قرار دهید. فرم تماس می‌تواند مشتریان بالقوه را تشویق به تایپ کردن نام، نشانی ایمیل و سایر اطلاعات نماید تا اهمیت آن‌ها تماس بگیرید و به جهت فرایند بعدی دیجیتال مارکتینگ از آن‌ها به کار گیری کنید.

4- درصورتیکه وب‌سایت شما محتوای مفیدی ارائه می‌دهد، به کسب درآمد از سایت از طرز تبلیغات فکر کنید. Asos، یک مثال عالی در این حوزه است.

5- منتخب از وب‌سایت را به جهت ارسال نظر، پیشنهاد، انتقاد و خواهش کاربران در لحاظ بگیرید.

با جست‌وجوی منابع آموزشی در گزینه تجربه کاربری (User Experience یا این که به‌اختصار UX) می‌توانید کلیدی سایر جنبه‌های طراحی وب‌سایت آشنا شوید.

3- خوانایی مطالب موجود در وب‌سایت

مطالعات نشان می‌دهند که بازدیدکنندگان وب‌سایت‌ها درواقع چیزی نمی‌خوانند بلکه از طریق مرور لغات کلیدی، متن را اسکن می‌کنند. درنتیجه می بایست به نکات تحت در حین تالیف محتوا وب‌سایت اعتنا کرد:

1- از نوشتن پاراگراف‌های طولانی اجتناب کنید و به جهت راحتی اعضا در پیدا نمودن مطالب موردنظرشان، تیترهای مناسبی در نظر بگیرید.

2- افزودن تصاویر در میان متن ها مضاعف موثر می باشد همین کار به یادگیرندگان بصری یاری می‌کند مطالب مربوط به کالا شما را خوبتر و سریع‌تر به خاطر بیاورند.

3- از به کارگیری از فونت‌های مختلف در یک طراحی پرهیز کنید. همگی مطالب وب‌سایت و صفحات فرود برند خود را با یک فونت معین و از پیش انتخاب‌شده بنویسید.

4- از تکنیک‌های قالب‌بندی مانند سرفصل‌ها و پر رنگ کردن نوشته‌ها به جهت افزایش قابلیت و امکان اسکن نمودن چشم، به کارگیری کنید.

5- همینطور برای سهولت در خواندن نوشته‌ها، کنتراست در میان پس‌زمینه و وب‌سایت را مراقبت نمایید تا دیده کاربر از تلاوت متن خسته نشود و روند قرائت مطالب را ساده‌تر کند، مثلاً رنگ متن سیاه روی پس‌زمینه سفید مطلوب خواهد بود. گزینش رنگ به‌اندازه تعیین محتوای وب‌سایت حساس است. تلاش نمایید تا حد قابلیت از رنگ‌های تیز نظیر سبز یا زرد نئونی به کارگیری نکنید. هنگامی‌که می‌خواهید بهترین آیتم خود را ارائه دهید، خوبتر میباشد از طرح و رنگ معمولی به کارگیری نمایید تا آن جنس جلوه بیشتری داشته باشد، البته هنگام ارائه چندین گزینه به‌صورت هم‌ زمان، یک طراحی پویا اکثر به عمل می‌آید. به‌عنوان‌مثال Apple، به عامل طراحی بی آلایش آن توجه شما را تنها به یک قسمت یگانه جلب می‌کند و در مقابل Asos، یک وب‌سایت پویا هست که چند بخش و گزینه را ارائه می‌دهد.

4- دسترسی سریع بازدیدکنندگان به مطالب موردنظرشان

کاربران بایستی به ‌سرعت و اساسی کمترین کارایی آنچه را که می‌خواهند به دست آورند.

1- منوهای سایت می بایست ساختار و دسته‌بندی صحت داشته باشد و به‌ راحتی در دسترس اعضا باشد تا از سردرگم شدن آن‌ها خودداری شود.

2- منوی جهت‌دهی را باید در بالای برگه قرار دهید.

3- وجود گوشه ای به جهت جست‌وجو یک نیاز اضطراری می باشد و به کاربران همین قابلیت و امکان را می‌دهد که اهمیت شتاب بیشتری به مطلب موردنظر خویش دسترسی پیدا کنند.

4- گزینه‌های خانه، درباره ما و تماس مهم ما، سؤالات مرسوم و بقیه لینک‌ها را در پایین کلیه صفحات قرار دهید.

5- وجود محتوا، تصاویر و تیترهای جذاب

وب‌سایت‌هایی که از مسئله و ظواهر جذاب‌تری برخوردارند، حجم زیادی از کاربران را به صفحه ها خویش جهت دهی می‌کنند. به کارگیری از تصاویر و رنگ‌های جالب و فونت‌های خوانا با سایز مناسب من جمله عواملی است که در جذب کاربر تأثیر متعددی دارد. بعضی از نکات اهمیت در این حوزه شامل موارد تحت می‌شود.

1- محتوای وب‌سایت می بایست متناسب دارای هدف ها کسب‌وکار شما باشد؛ به‌عنوان‌مثال، وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده سرویس ها املاک می بایست کلیدی یک بخش جداازهم به جهت اکران املاک و فروشندگان باشد. ارائه داده ها موثر و به‌ روز عضو را به مراجعه و به کارگیری دوباره از سایت شما ساماندهی می‌کند. یک‌راه حل مطلوب برای استعمال از محتواهای مربوط به راستا کسب‌وکار شما، داشتن بلاگ و هدایت کاربران از منوی دارای وب‌سایت به آن است.

2- تصاویر محصولات را به توضیحات ارائه‌شده در مورد آن کالا لینک کنید. تلاش نمایید از تصاویر باکیفیت بالا به کار گیری کنید. ولی تعیین حجم خیلی فراوان محنوای چهره‌ای یا ویدیویی هم در سرعت‌ بالا داخل شدن وب‌سایت شما مؤثر است.

3- طراحی کلیه صفحه ها وب‌سایت را به‌ میزان کاغذ مهم موردتوجه قرار دهید.

4- در صورت دور اندیشی از سلیقه و سن مخاطبین خود، می‌توانید به جهت طراحی وبسایت از المان‌ها و رنگ‌های موردعلاقه آن‌ها استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال، افراد جوان به یک تم رنگی بخش اعظم جذب می‌شود، البته نسل کهن یک تم ساده‌تر را ترجیح می‌دهند. همچنین، استعمال از رنگ‌های متفاوت برای برجسته‌سازی عناصر مهم، نقل‌قول‌ها، کلمات، نام‌ها و … نیز یک روش عالی به جهت جلب توجه عضو است.

5- استفاده از تصاویر در پس‌زمینه تا جایی که بیننده را از محتوای مهم بدور نکند، می‌تواند مؤثر باشد.

6- رجوع و برگشت آسان به ورقه اهمیت از طریق کلیک بر روی لوگو

قرار دادن دکمه منزل برای بازگشت ساده‌تر کاربر به برگه کلیدی سوای نیاز به چندین بار کلیک روی دکمه برگشت در طراحی وب‌سایت مهم است. لوگوی کمپانی غالباً در سمت چپ بالا قرار می‌گیرد تا بازدیدکنندگان به‌راحتی آن را ببینند و اصلی تکرار این مشاهده، لوگو و مارک شما در ذهن آن‌ها تصویب شود.

7- بارگذاری سریع صفحات

این یک ادله اصلی میباشد که می بایست در طراحی وب سایت کاربرپسند در لحاظ بگیرید. کاربران وب‌سایت‌ها به طور معمول اشخاص صبوری نیستند. بر پایه گزارش‌ها، متوسط دوران بارگذاری 7.25 ثانیه است یعنی، به‌طور متوسط در صورتی که سرعت بارگذاری صفحات بیشتر از همین میزان باشد، اعضا سریعاً ناامید شده و صفحه را رخنه خواهند کرد؛ درنتیجه کاربر را از دست خواهید داد. ابزارهایی نظیر gtmetrix.com شتاب ظریف بارگذاری وب‌سایت و حجم آن را به شما اعلام می‌کنند.

8- نمایش مطلوب وب‌سایت در تمامی سیستم‌ها

وب‌سایت شما بایستی در همگی سیستم‌عامل‌ها نظیر تلفن‌های هوشمند، تبلت، دسکتاپ و حتی سیستم‌های بازی قابل‌دسترس یا اصطلاحاً Responsive باشد. طرح وب‌سایت در سایر دستگاه‌ها هم باید شبیه ورژن دسکتاپ آن باشد تا کاربرانی که به استفاده از کامپیوتر عادت دارند، بتوانند به همان ترتیب از نسخه‌های دیگر نیز به کارگیری کنند. به‌عنوان‌مثال، تارنما دیجی کالا کاربرانی را که از طریق موبایل و تبلت به وب‌سایت دسترسی دارا هستند را جذب کرده می باشد و نیازی نمی باشد به جهت دریافت خدمات آن حتماً به وب‌سایت روی دسکتاپ مراجعه کنید.

9- یکپارچگی همه عنصرها طراحی

سعی کنید که طراحی، تم، رنگ، فونت، سایز نوشته‌ها و تصاویر در همه صفحه ها وب‌سایت تقریباً یکسان باشد. به‌عنوان‌مثال، اگر به جهت معرفی محصولات خویش از سایز کوچک به کار گیری می‌کنید، باید در همه صفحات همین نکته را در لحاظ بگیرید.

همه همین ویژگی‌ها بایستی با توجه به هدف ها کسب‌وکار شما و جواب به نیازهای مشتریان باشد تا وب‌سایت شما را به یک نمونه حرفه‌ای تبدیل کند. به این نکته اعتنا داشته باشید که حتماً قبل از راه‌اندازی وب‌سایت، خویش را جای مشتری گذارده و وب‌سایت را آزمون کنید تا به مشکلات احتمالی آن پی ببرید و آن مشکلات را از بین بردن کنید. از عزیزان خود که دیتاها به اندازه در آیتم محصولات/خدمات شما ندارند بخواهید وب‌سایت را تحلیل کنند و به شما در مورد معنی بودن محتواها و جذابیت ظاهری و دسترسی منوها، عکس العمل بدهند.

تقریباً همگی اشکال کسب‌وکارهایی که نیاز به شناخت شدن در دنیای آنلاین دارند، باید به فکر راه‌اندازی وب‌سایت باشند. هدف از حضور آنلاین به ‌وسیله وب‌سایت‌ها، دانایی گوشه ای در آیتم کسب‌وکار به مردم، ارائه سرویس ها به‌ رخ آنلاین، جذب مشتری‌های نو از روش تکنیک‌های یک وب‌سایت حرفه‌ای، تبدیل مشتریان جدید به مشتری‌های دائمی و توسعه کسب‌وکار است. جامعه مشتریان وب‌سایت‌ها از لحاظ جنبه‌هایی مانند سن، آگاهی، سلیقه و تقاضا زیاد متنوع است درنتیجه به جهت داشتن کسب‌وکار موفق، گام نخستین شناخت دقیق از مخاطبین است. کسب‌وکارهایی که در فضای آنلاین حضور دارند، به اهمیت دیجیتال مارکتینگ پی برده‌اند.

ابزارهای اهل ایران و خارجی ایجاد وب‌سایت

در گذشته، وب‌سایت‌ها به‌صورت دستی توسط برنامه نویسان کامپیوتری ساخته می‌شد اما امروزه ابزارهایی هم وجود دارا‌هستند که به شما قابلیت تولید وب‌سایت را می‌دهند و نیازی به استخدام برنامه‌نویس نیست. کلیدی به کار گیری از این ابزارها، شما به‌راحتی می‌توانید یک وب‌سایت کاملا کاربردی و دیدنی را در سریع‌ترین دوران ممکن راه‌اندازی کنید. ابزارهای ساخت وب‌سایت شامل ابزار طراحی و سیستم‌های رئیس محتوا است. شاید رایج‌ترین ابزار میانی برای طراحی وب‌سایت را بتوان وردپرس دانست، بااین‌حال استارتاپ‌های متعددی در ایران برای ساخت سایت به امداد کسب‌وکارها آمده‌اند. در به کار گیری از همین ابزارها به طور معمول اعضا از نمونه‌های از پیش طراحی‌شده برای تولید وب‌سایت به کار گیری می‌کنند که این وب‌سایت‌ها ازلحاظ کاربری و طراحی زیاد متنوع هستند.

برای گزینش ابزار تولید وب‌سایت، حتماً هدف وب‌سایت خویش را در حیث بگیرید و دارای کمی تحقیق درباره ابزارهای موجود، ابزاری را گزینش نمایید که پاسخگوی نیازهای شما، مشتریان و خدمات شما باشد. بسیاری از این ابزارها با پشتیبان میباشند و در شکل بازخورد حساس مشکل، می‌توانید اهمیت آن‌ها در تماس باشید. البته همین طریق به صاحبان کسب‌وکار که قصد حضور حرفه‌ای در دنیای آنلاین را دارا‌هستند توصیه نمی‌شود، چون گام سوم بازاریابی دیجیتال (تحلیل) یک حضور آنلاین حرفه‌ای را ملزم به بهینه‌سازی تجربه کاربری می‌کند و استخدام یک برنامه‌نویس Front end یا یک متخصص تجربه کاربری (UX) رویه حل بهتری به جهت این جور از کسب‌وکارهاست.

برخی گزینه‌ها به جهت گزینش ابزار ایجاد وب‌سایت و ویژگی‌های هر مورد را در ادامه مورد باز‌نگری قرار داده‌ایم:

ابزارهای ایرانی طراحی وب سایت

  • کانی‌وب: بالاترین Alexa در میان سایت‌سازهای ایرانی را دارد. درصورتی‌که از دامنه vcp آن به کارگیری کنید خدمات کاملا رایگان میباشند البته اگر قصد ثبت دامنه شخصی خود را داشته باشید، تبلیغات اجباری را حذف کنید و از سرویس پست الکرونیکی آن (داشتن ایمیل‌هایی اساسی نشانی @وب‌سایت خودتان) استعمال کنید، باید وارد بخش تعرفه‌ها گردید و جور مناسب خویش را انتخاب کنید.
  • سی‌فایو: استفاده از آن تا 4 روز مجانی است. در ایجاد محتوا نیز به کسب‌وکارها کمک می‌کند خصوصیت متفاوت آن نسبت به ابزارهای دیگر، پنل پیام کوتاه است. علیرغم بقیه ابزارها، خدمت نشانی اینترنتی را به‌صورت نامحدود ارائه می‌دهد. صنایع غذایی پگاه ازجمله مشتریان آن هستند.
  • کاموا: استفاده از کاموا تا 14 روز رایگان میباشد و یک مزیت با آن، ارائه آموزش‌های ویدئویی کوتاه است که تولید وب‌سایت را سرعت بالا و ریلکس به عضو تدریس می‌دهد. کاموا همینطور قسمتی ذیل تیتر فروشگاه‌ساز آنلاین داراست که اتصال به درگاه‌های پرداخت آنلاین را برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند از نحوه سایت خود، فروش آنلاین داشته باشند آسان کرده است. سازندگان کاموا، هدف با خویش را سهل وآسان و پرسرعت نمودن پروسه آغاز یک کسب‌وکار اعلام کرده اند (سهولت قدم نخستین بازاریابی دیجیتال یعنی حضور آنلاین) و معتقدند حیاتی به کارگیری از آن می‌توان در کاهش از 10 دقیقه یک وب‌سایت داشت. بهینه‌سازی وب‌سایت برای نمایشگرهای متعدد من جمله موبایل نیز از خدمات کامواست.
  • سایت‌ساز، Epage، Avistak،، Persian20، wiroom و ugig نیز برخی دیگر از ابزارهای اهل ایران هستند.

ابزارهای خارجی طراحی وب سایت

  • WordPress: سیستم مدیریت محتوای رایگان است. 25% از وب‌سایت‌های دنیا، از وب‌سایت wordpress استعمال کرده‌اند. در در آغاز به جهت وبلاگ نویسی در نظر گرفته شده بود.
  • wix.com: به بیش از 100 میلیون عضو در 180 میهن عالم سرویس ها خود را عرضه کرده است. تماماً قابل تنظیم، پلت فرم غنی، عدم نیاز به دانش فنی، بیش از 500 نمونه‌ی از پیش‌ساخته شده و رایگان. طرح بدون‌پول این ابزار شامل دامنه Wix و پهنای باند 1 گیگابایت و کلیدی صدها برنامه یکپارچه است.
  • sitebuilder.com: حساس بیش از 1000 نمونه‌ی از پیش‌ساخته شده، ویرایشگر Drag & Drop، گزینش آسان دامنه و ایجاد وب‌سایت، eBookهای آموزشی برای بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو است.
  • Yola، GoDaddy، 123reg، SITE123 و Weebly از جمله ابزارهای دیگر به جهت تولید وب‌سایت هستند.

 

البته حضور آنلاین سوای نیاز به وب‌سایت نیز امکان‌پذیر است. به‌عنوان‌مثال، اگر صاحب و مالک یک نانوایی هستید، همین که مشتریان فروشگاه شما را بیابند برایتان کافی خواهد بود و ممکن است پرداخت هزینه به جهت طراحی یک تارنما حرفه‌ای کمکی شایانی به کسب‌وکار شما نکند. در همین مورد، احتمالاً جست‌وجو از شیوه فهرست‌های کسب‌وکار محل

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin fud crypter hack forum