راهنمای تشخیص معایب پیستون

همانگونه که می دانید بالای پیستون گوشه و کنار احتراق می باشد و مخلوط سوخت و هوا می بایست در محیط احتراق فشرده بشوند تا اهمیت یک جرقه ریز شمع ، محترق شوند و موج انفجار حاصله ، پیستون را به زیر رانده و تولید نیرو و انرژی بنماید؛ در صورتی که قطر پیستون از قطر سیلندر ( قطر بوش سیلندر ) کوچکتر باشد ، هوا و سوخت در هنگام فشرده شدن ، از فضای خالی در بین پیستون و سیلندر خارج می شود و مواد احتراق ، فشرده نشده و احتراق به درستی انجام نمی شود؛ از طرف دیگر چنانچه قطر پیستون بیشتر از قطر سیلندر باشد ، پیستون درون سیلندر گیر می نماید و امکان حرکت پیدا نمی کند. این قطعه استوانه ای حرکت های رفت و برگشتی رو به بالا و تحت داراست که در هنگام بالا رفتن سبب به متراکم شدن سوخت می گردد و پس از احتراق و انفجار ، به سمت زیر حرکت می کند . عمدتا قطر پیستون های موتور اتومبیل دربین 76 تا 122 میلی متر بوده و جهت عملکرد مناسب موتور ، باید کل پیستون ها به لحاظ اندازه و وزن یکسان باشند تا موتور در گیر لرزش نگردد . زمانی که همین نقص‌ پیش میآید میتوان منشاء ورود این براده ها و قطعات را به درون موتور پیدا کرد و بعد از آن مارتل موتور را گشوده کرد و آن‌گاه آن را تمیز کرد تا بشود نقص‌ را حل کرد و موتور را تعمیر کنید تا همین واقعه مجدد مشکلی را ایجاد نکند. گهگاه حساس گوش دادن به صدای موتور می توان فهمید که چه عیبی پیدا کرده میباشد . پیستون اتومبیل طوری طراحی می شود که ،حتی اگر خیلی داغ شود ، باز نیز به میزان ای انبساط پیدا نکند که به سیلندر بچسپد . همین دستگاه طوری طراحی شده هست که در حرکت رو به بالا روی روغن می لغزد و در حرکت رو به ذیل آن را خراش می دهد. فلز اینوار آلیاژ فولاد نیکل دار میباشد که از 36 % نیکل ، 63.8 % آهن ، 0.2 درصد کربن تشکیل می شود . دامنه یا تنه پیستون در سه جور بدون برش ، نیمه برش و برش تام ساخته می شود . 3. چک کردن روغن سیستم از لحاظ شاخص ویسکوزیته، میزان ساعت فعالیت روغن و میزان آلودگی به صورت سالانه یا این که هر 2000 ساعت کاری انجام گیرد. رینگهای چگالی در شیارهای نزدیک به سطح فوقانی پیستون و فراتر از رینگهای روغنی قرار دیتا میشوند. در این حین که سوخت نیز دوچندان متراکم شده و نیز دوچندان داغ , شمع موتور جرقه زده و بنزین یا این که گاز موجود در سرسیلندر و سر پیستون را منفجر می‌کند , کورس پیستون چیست در این شرایط همین انفجار پیستون را به طرف زیر هل داده و سبب چرخیدن میل لنگ میگردد . درهمين حالت نصیب پاييني رينگ نيز به جا رينگي چسبيده و از خروج سوخت و هواي فشرده شده از شيار جا رينگي نيز جلوگيري مي شود . یکی از این تجهیزات حساس ، پیستون ماشین هست که می تواند براساس مکانیزم طراحی شده انرژی حاصل از احتراق سوخت در موتور را به حرکت رفت و برگشتی تبدیل نموده و در غایت این حرکت ، به چرخ ها و به صورت حرکت چرخشی منتقل می شود . رینگ روغن زمان حرکت پیستون، روغن را از دیواره سیلندر پاک می کند ولی کلیدی گذشت دوران می تواند دچارسایش گردد و حلقه های دیگر می توانند روغن را از میل لنگ به محیط احتراق منتقل کنند. ولی خوب تر است بدانید نیکی زیاد فنی توضیح دادهایم که منجر گیج شدن شود و خیر سطحی . رینگ های فشاری همچنین برای انتقال حرارت از پیستون به دیواره سیلندر عمل می نمایند ، جایی که مایع خنک کننده ای که از شیوه جلیقه های آب جریان داراست ، پخش می شود. در اکثری از میله های اتصال یک شکاف از انتهای پهناور ، از روش شفت ، تا رخنه خروجی در امتداد طول آنها ساخت می شود. سوراخ گژن پین: همین بخش محل قرار دادن گژن پین است. ممکن هست گژن پین ها ( محورهای پیستون ) ضمن حرکت های بالا و پایین پیستون ها صدای خشک و فلز به فلز ساخت نمایند و همین در حالی اتفاق می افتد که گژن گین لاغز شده و یا این که بوش پیستون جا گشوده کرده باشد . در اینجا عمده به باز‌نگری وب وب سایت پیستون در فوتبال چیست.

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin fud crypter hack forum