ایکس بادی XBody چیست – مزایا و معایب استفاده از ایکس بادی

EMS همچنین کارایی فیزیکی را بهبود می بخشد: شما احساس انعطاف پذیری بیشتری دارید، گردش خونتان خوب تر میباشد و شما کمتر خسته می شوید. فعالیتهای فیزیکی یکی از راههای خودداری از پوکی استخوان است. تمرینات ایکس بادی یک نحوه عالی برای کسانی هست که از مشکلات سیستم اسکلتی رنج میبرند. ایکس بادی یک طریق ورزشی مبتنی بر EMS می باشد. مدت زمان هرجلسه تمرینی ایکس بادی فقط 20 دقیقه می باشد که از نظر اثربخشی در چربی سوزی و عضله سازی معادل حیاتی سه ساعت ورزش سنگین می باشد. به این ادله می باشد که پس از ورزش، احساس آرامش و شادابی خاصی خواهید داشت. ایکس بادی در سلامت دستگاه قلبی عروقی، تنظیم قند خون، کاهش چربی احشایی، تقویت ماهیچه ها اسکلتی، پیشگیری از تحلیل قوای بدنی در سنین بالا، بهبود پوست و همچنین در شادابی روحیه اشخاص مضاعف اثر گذار است. ایکسبادی با استفاده از همین تمرینات میتواند به طور مختص عضلات Deep seated essential stabilizing (تثبیت کننده) و عضله‌ها پوسچر که از ستون فقرات، لگن، کمربند شانه، زانوها و پاها پشتیبانی می‌کند را فعالکند که همین خویش یاری زیاد متعددی به بهبود طرز ایستادن می کند. همینطور دستگاه ایکس بادی علاوه بر بضاعت و توان ارتقاء میزان عضله سازی و استقامت عضلات بر روی فرم دهی آن ها اثرگذار است. در همین ارتباط با محسن پادشاه حسینی، مربی مطرح ایکس بادی کلام کردیم. پادشاه حسینی در گزینه کارایی دستگاه ایکس بادی ادامه می دهد: انقباض های بیرونی بوسیله پالس های الکتریکی دستگاه ایکس بادی به پدهای تعبیه شده در جلیقه منحصر وارد و آنگاه بر روی عضلات فرد تاثیر میگذارد. پادشاه حسینی در گزینه ورزش ایکس بادی به “ورزش سه” می گوید: در ورزش ایکس بادی از متد EMSیا تحریک الکتریکی عضلات به کارگیری میشود. عملکرد سیستم Ems بطور کلی به این شکل هست که دستور فعالیتی و انقباضی که از دستگاه عصبی مرکزی خارج می آید را مشابه سازی می‌نماید واز طریق پوست سبب ساز انقباض ایکس بادی پردیس عضله‌ها ما میشود. همین ابزار در ظاهر کار کشته به هدف قرار دادن تمام عضلات مرکزی بوده تا سریع خیس و بخش اعظم به تقویت و فرم دهی ماهیچه ها شکم ایکس بادی همدان نزدیک شود. همین مربی بدنسازی در مورد شدت تمرینات در اشخاص مختلف گفت: یک سری پارامتر برای پالس ها وجود داراست که باعث کار های متعدد عضلانی مهم شدت های متفاوت میشود، پارامترهایی مثل: فرکانس پالس، عرض پالس، زمان پیمایش، زمان پالس، زمانه استراحت و تمام روزگار جلسه ی تمرینی که به جهت هر شخص متعدد است.

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort su tesisatçısı